Subscriu, e o porcarie. Daca pana acum inainte de plecarea la drum trebuia doar sa imi pun centura, acum trebuie sa mai dezactivez si porcaria asta...
Logan Cu Motor 1.0 Sce Pareri
Collapse
X
-
Treaba cu smucitul depinde de abilitatile tale de sofer daca nu ai cutie automata.
E adevarat ca la prostiile astea de motoare ridicol de inutil de mici devine si mai dificil demersul de a merge lin. Cu toate astea, depinde de sofer totusi.
Comment
-
@valioglu, total de acord cu ce spui. Dar dupa cum am spus, daca schimbi normal smuceste sau da in nas. Doar daca schimbi scurt sau lung nu mai simti aceste "simptome".
@jonnie007, poti sa incerci cu aceasta metoda. Chiar sunt curios daca doar la mine functioneaza.Last edited by albumarian; 2 November 2018, 22:09.
Comment
-
Originally posted by valioglu View Postdizy82 nu stiu de ce ti se pare asa de nemaipomenit. Sistemul e o porcarie plus ca la ora asta nu cred ca gasesti fara. E mai degraba o belea de care nu scapi la masini noi decat o facilitate sau ceva util.
Cu caseta s-a mai discutat, se poate regla foarte usor.
Comment
-
dizy82 eu n-am auzit de electromotor defect la S&S...Si totusi, motoarele astea au ceva ani prin zona...eu nu-mi aduc aminte de un caz aici sau pe alte forumuri cu electromotor defect pe motoare cu S&S
La logan-ul vechi un acumulator tinea cam 6 ani. La asta nou sa presupunem ca tine 5...la aprox 1L% cat economisesti (cel putin in TM)...cum fac pe an cam 3000 km in oras...adica vo 15000 km in 5 ani...economisesc 850 lei...si dau cam 450 lei pe un acumulator...deci ies cu o economie de 400 lei.
In afara de vara cand este foarte cald...nu vad nici un dezavantaj...deci nu inteleg cu ce incurca S&S
Comment
-
Poate daca il ai atunci crezi ca e chiar must have..
Eu folosesc zilnic masnii atat cu S&S, cat si fara..daca ar fi o varianta de a-l dezactiva permanent fara a afecta garantia, as face-o fara ezitare.
Motivul e simplu: de multe ori in trafic motorul se oprsste exact cand ai nevoie: intersectii, sensuri giratorii..inteleg ca la semafor sa se opreasca, dar fiarte multi o fac si fara S&S can vezi ca ai 2 min de asteptat.
Parerea mea..
PS: scumulatorul original m-a tinut 8 ani pe motor 1.2 16v..am dat masina cu totul..
Comment
-
Originally posted by albumarian View PostEu inca nu m-am obisnuit cu schimbarea din treapta 1 in treapta a 2-a. Mi se pare ca smuceste destul de tare. Am observat ca daca schimb viteza "scurt" sau "lung" nu smuceste dar daca schimb normal smuceste destul de tare.
Comment
-
Originally posted by vali2008 View PostMotivul e simplu: de multe ori in trafic motorul se oprsste exact cand ai nevoie: intersectii, sensuri giratorii..inteleg ca la semafor sa se opreasca, dar fiarte multi o fac si fara S&S can vezi ca ai 2 min de asteptat.
Parerea mea..
Cam greu sa stii cand ai 2 minute de asteptat Poate la TNB in Bucuresti ai atat de mult, in rest e cam greu sa ghicesti/inveti.
Comment
Comment