Logan Cu Motor 1.0 Sce Pareri

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Subscriu, e o porcarie. Daca pana acum inainte de plecarea la drum trebuia doar sa imi pun centura, acum trebuie sa mai dezactivez si porcaria asta...

    Comment


    • Mie mi se pare ca in momentul pornirii, motorul scutura cam tare masina.
      Keep walking...

      Comment


      • Eu inca nu m-am obisnuit cu schimbarea din treapta 1 in treapta a 2-a. Mi se pare ca smuceste destul de tare. Am observat ca daca schimb viteza "scurt" sau "lung" nu smuceste dar daca schimb normal smuceste destul de tare.

        Comment


        • Treaba cu smucitul depinde de abilitatile tale de sofer daca nu ai cutie automata.
          E adevarat ca la prostiile astea de motoare ridicol de inutil de mici devine si mai dificil demersul de a merge lin. Cu toate astea, depinde de sofer totusi.

          Comment


          • E cu dichis din 1 in 2. Fie smuceste, fie da in nas. Inca incerc sa-i gasesc secretu’.
            Keep walking...

            Comment


            • @valioglu, total de acord cu ce spui. Dar dupa cum am spus, daca schimbi normal smuceste sau da in nas. Doar daca schimbi scurt sau lung nu mai simti aceste "simptome".
              @jonnie007, poti sa incerci cu aceasta metoda. Chiar sunt curios daca doar la mine functioneaza.
              Last edited by albumarian; 2 November 2018, 22:09.

              Comment


              • O sa incerc sa schimb scurt, schimbatul lung si oarecum lin...l-am “descoperit” deja.
                Revin cu detalii.
                Keep walking...

                Comment


                • Originally posted by valioglu View Post
                  dizy82 nu stiu de ce ti se pare asa de nemaipomenit. Sistemul e o porcarie plus ca la ora asta nu cred ca gasesti fara. E mai degraba o belea de care nu scapi la masini noi decat o facilitate sau ceva util.
                  Cu caseta s-a mai discutat, se poate regla foarte usor.
                  Nu mi se pare nemaipomenit. Chiar nu voiam start/stop. Dar asta e, vedem unde il folosim.

                  Comment


                  • De ce-i o porcarie S&S? Sincer...eu n-am reusit sa-i gasesc o parte negativa (in afara de vara, cand este foarte cald...dar si cand este foarte cald..se dezactiveaza automat).

                    Comment


                    • Pt ca scutim bani de benzina si poluam mai putin, in schimb ii dam pe baterii si pe electromotoare.

                      Comment


                      • Scutești benzina în aglomerație, circulație semaforizată...
                        În rest mai mult încurcă S&S.
                        Am o grijă în plus să dezactivez.
                        Logan 0.9 TCe 2018

                        Comment


                        • dizy82 eu n-am auzit de electromotor defect la S&S...Si totusi, motoarele astea au ceva ani prin zona...eu nu-mi aduc aminte de un caz aici sau pe alte forumuri cu electromotor defect pe motoare cu S&S
                          La logan-ul vechi un acumulator tinea cam 6 ani. La asta nou sa presupunem ca tine 5...la aprox 1L% cat economisesti (cel putin in TM)...cum fac pe an cam 3000 km in oras...adica vo 15000 km in 5 ani...economisesc 850 lei...si dau cam 450 lei pe un acumulator...deci ies cu o economie de 400 lei.
                          In afara de vara cand este foarte cald...nu vad nici un dezavantaj...deci nu inteleg cu ce incurca S&S

                          Comment


                          • Poate daca il ai atunci crezi ca e chiar must have..
                            Eu folosesc zilnic masnii atat cu S&S, cat si fara..daca ar fi o varianta de a-l dezactiva permanent fara a afecta garantia, as face-o fara ezitare.
                            Motivul e simplu: de multe ori in trafic motorul se oprsste exact cand ai nevoie: intersectii, sensuri giratorii..inteleg ca la semafor sa se opreasca, dar fiarte multi o fac si fara S&S can vezi ca ai 2 min de asteptat.
                            Parerea mea..
                            PS: scumulatorul original m-a tinut 8 ani pe motor 1.2 16v..am dat masina cu totul..

                            Comment


                            • Originally posted by albumarian View Post
                              Eu inca nu m-am obisnuit cu schimbarea din treapta 1 in treapta a 2-a. Mi se pare ca smuceste destul de tare. Am observat ca daca schimb viteza "scurt" sau "lung" nu smuceste dar daca schimb normal smuceste destul de tare.
                              Nici mie parca nu-mi iese cu a doua. Cum adica schimbi "scurt" sau "lung"?

                              Comment


                              • Originally posted by vali2008 View Post
                                Motivul e simplu: de multe ori in trafic motorul se oprsste exact cand ai nevoie: intersectii, sensuri giratorii..inteleg ca la semafor sa se opreasca, dar fiarte multi o fac si fara S&S can vezi ca ai 2 min de asteptat.
                                Parerea mea..
                                Daca ai patit asa inseamna ca nu ai inteles principiul de functionare al S&S si cum il impiedici sa se opreasca motorul cand ti-e lumea mai draga.
                                Cam greu sa stii cand ai 2 minute de asteptat Poate la TNB in Bucuresti ai atat de mult, in rest e cam greu sa ghicesti/inveti.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google