If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Nu's cum se face....dar eu n-am simtit decat de doua ori (in aproape 2 ani jumate)...ca ma incurc S&S...in rest...si uit de el. El isi vede de treaba lui...eu de a mea...nu reuseste nici macar sa se faca simtit (adica cand vreau sa plec...masina pleaca...si gata). Doar la consum simt...cam cu 1L mai putin in TM
Nici mie parca nu-mi iese cu a doua. Cum adica schimbi "scurt" sau "lung"?
scurt=adica schimbi rapid viteza. Timpul din momentul apasarii ambreiajului si momentul eliberarii ambreiajului este cat se poate de scurt iar eliberarea ambreiajului se face brusc.
lung=schimbi viteza mai lent decat ai schimba in mod normal. Timpul din momentul apasarii ambreiajului si momentul eliberarii ambreiajului este mai lung decat timpul scurs in cazul unei schimbari normale iar eliberarea ambreiajului o faci lent, "patinezi" putin ambreiajul.
Daca nu m-am exprimat corect, chiar va rog frumos sa ma corectati.
Da, da..pentru 1.0 SCE ar deveni inutile si rotile..iar in loc de S&S ar trebui sistem aterizare&decolare..
Vezi, totusi, ca e recomandat pentru cei cu turbo..cei cu MOTOARE, adica nu cred ca intra 0.9 TCE..
PS: la 1.0 SCE se pierde garantia si daca montezi GPL, daramite sa pui alt combustibil decat cel de pe eticheta (95/98)..
Nu's cum se face....dar eu n-am simtit decat de doua ori (in aproape 2 ani jumate)...ca ma incurc S&S...in rest...si uit de el. El isi vede de treaba lui...eu de a mea...nu reuseste nici macar sa se faca simtit (adica cand vreau sa plec...masina pleaca...si gata). Doar la consum simt...cam cu 1L mai putin in TM
Imi cer scuze daca sunt off topic, dar mie mi-a"crapat" acumulatorul original doar dupa 2 ani de folosire intensiva a S&S si nici n-au vrut sa mi-l schimbe pe garantie, spunand ca dupa 2 ani a iesit din garantie,Acum nu stiu daca doar S&S este de vina sau si actionarea cutiei easy-r care este electromecanica, cert este ca n-avea cum sa nu ma tina macar 4-5 ani de zile.Parerea mea este ca acest S&S nu face decat sa reduca poluarea in oras, economia de combustibil find nesemnificativa pt. a risca sa-ti omori bateria inainte de vreme sau poate chiar electromotorul
Nu cautati tot felul de explicatii fanteziste. Bateria "a crapat" pentru ca a fost proasta. S-au intamplat astfel de cazuri si la masini cu cutie manuala, fara S&S, si nu doar la Dacia. Nu are nici macar legatura cu marca bateriei (Rombat). La orice producator exista un procent de rebuturi. Difera doar valoarea acestui procent. In viata mai conteaza si norocul.
@meticulosul Nu are nicio importanta cifra octanica atat timp cat respecti valoarea minima impusa de producator, astfel incat sa nu se produca autoaprinderea.
@aurbrz Masina mea are 2.5 ani si aproape 60k km...si nu am probleme cu acumulatorul. Cum spunea @abc...exista un procent de rebuturi...se mai intampla. Din nefericire acumulatorul este in categoria placutelor de frana/ambreajului etc.
Nu stiu care este situatia actuala dar la Logan-ul meu foarte vechi erau trecute in cartea masinii piesele/componentele care aveau o garantie mai mica decat garantia generala a masinii iar in dreptul lor se preciza garantia specifica. Spre exemplu la: acumulator, amortizoare, anvelope, etc. In plus si in mod evident exista la orice masina piese/componente care nu sunt incluse in garantia generala a masinii fara sa fie specificat undeva acest lucru. Exemplu: placute frana, filtre, etc.
Nu cred ca se mai specifica...ba chiar la unele componente nici 18luni nu mai este. De exemplu, la skoda la acumulator se ofera maxim 6 luni.(cel putin la astea de la firma)
@aurbrz Masina mea are 2.5 ani si aproape 60k km...si nu am probleme cu acumulatorul. Cum spunea @abc...exista un procent de rebuturi...se mai intampla. Din nefericire acumulatorul este in categoria placutelor de frana/ambreajului etc.
Ai zis ca faci 3000 de km anual in oras, dar in afara cat faci? Ca aici eu cred ca compensezi.
Nici mie nu imi reuseste de fiecare data varianta "din scurt". Trebuie o sincronizare foarte buna intre ambreiaj si acceleratie. Varianta lunga e ok dar trebuie sa astepti sa scada turatia motorului apoi eliberarea ambreiajului trebuie facuta usor, deci cum ai spus si tu, e o mica mare bataie de cap. Ne obisnuim noi pana la urma.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment