If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Apreciem ca ne-a prezentat modul lui de lucru, cu ocazia asta am vazut ca filtrul de ulei e diferit de 0,9 dar acelasi cu fostul 1,4, cheia de buson identica. E alegerea fiecaruia....
In "My Dacia" imi este recomandat Elf 10W40.
Eu am ales Elf 5w40 la prima revizie cu toate că sunt slabe șanse să coboare temperatura sub -25 la noi în Pitești, dar am considerat ca ar fi mai ok.
O preferințe personala si tinand cont si de recomandările altor colegi..
Multumesc pentru pareri, am sa tin cont, mai ales am fost instiintat la service(problema cu airbagul) ca revizia se apropie si costa in jur de 500 ron(o nimik toata).
Multumesc pentru pareri, am sa tin cont, mai ales am fost instiintat la service(la problema cu airbagul) ca revizia se apropie si costa in jur de 500 ron(o nimik toata).
astazi am fost la service-ul Dacia pentru inlocuire Airbag sofer. Inlocuirea a fost gratuita, dar..... surpriza .... a trebui sa inlocuiesc si bujiile , ca cica au probleme si risc sa raman cu masina pe drum. Mentionez ca nu am avut nicio problema de aprindere sau pornire. Singura chestie care am observato a fost consumul usor crescut . Le-am inlocuit , insa am ramas putin surprins ca a trebui sa le platesc , impreuna cu costul manoperei aferent. Nu ma deranjeaza suma (105 lei cele 3 bujii si manopera), dar ma deranjeaza ca a trebui sa le schimb dupa doar 9000 km parcursi.
sper sa nu mai apara alte hibe la aceasta varianta de Logan.
Salut, te-as ruga sa te uiți în spatele volanului , in pozitia dreaptă, normală , daca ai doua împunsături, stânga -dreapta in material la 3 fara un sfert .
CostiC ce an si perioada de fabricație este masina? Si eu am aproape 7000km fara nicio problemă de pornire sau altceva si tot asa parcă am sesizat o ușoară crestere de consum dar am pus-o pe seama temperaturilor foarte scăzute din aceasta perioada
Îl întrebam de urme pe spatele volanului, pt că, airbagul este clipsat, iar pentru declipsare se împinge în dreptul clemelor cu o șurubelniță, alta metoda nu cred că există. Daca exista , au incurcat-o cu mine
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment