If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Gata . Am fost.. Operatiunea cu înțepatul a reușit. Daca surubelnita e subtire si mecanicul dibaci sa nu mestece mult in volan,nu se observa aproape deloc.
Vrei 2 găurele mici in volan? mă ofer sa te ajut, îți dispare " liniștea asta " imediat.
La mine nu e cazul,nu sunt printre cei care trebuie sa schimbe airbag-uri. Daca mă aflam în situația asta nu mă văităm atâta,oricum am dat 4 gauri in tunel pentru a monta cotiera și nu am "plâns de loc".
Asta nu intelegi tu si altii ca tine, gaurile ti le-ai dat tu, personal, sau cu acordul tau si e normal sa stai linistit, dar daca ti le dadeam eu, nu mai dormeai noaptea sa-ti platesc prejudiciul. Nu se vaita nimeni, discutam ca daia am fost inzestrati cu harul vorbirii, daca iti displace, cauta-ti alta delectare.
alex1ioan daca acele mici gauri îmi aduc un beneficiu ,adică mă salvează dintr-un accident, atunci eu nu fac o tragedie. Eram supărat daca acele gauri de dădeau in caroserie și nu aveau nici un folos. Daca am fost ironic sau răutăcios te rog sa mă ierți.
prea multa polemica. Concluzia este foarte clara. Vrei masina , cumperi masina, vrei SH cu pret de nou cumperi Logan. Asa cum am mai spus nu mi-as mai cumpara Dacia nici daca ar costa 5000 euro full option. Nu merita efortul si banii. Calitatea este foarte foarte proasta, si daca trebuie sa se repare ceva se apuca baietii de carpeli. Ba probleme la bujii , ba probleme la airbag-uri, ba acum probleme la suspensii. Cei care chiar is doresc o masina sunt de parere ca se poate lua un SH la 8-10 mii de euro care este de 10 ori mai fiabil decat orice model Dacia. Asta ca sa nu mai vorbim de ce ofera autohtonii la banii astia. O marga jegoasa care nu merita atata atentie. Din pacate m-am procopsit cu Logan pe care sper sa-l vand cat mai repede , desi geme piata de ele si nu le cumpara nimeni.
CostiC eu sunt in ambele situatii. Am MCV Stepway nou si Passat second 2009 luat in 2015 de la un cunoscut. In acest moment Passatul e la revopsit pt unele elemente pe care au aparut rugina. A doua oara, prima data a fost in 2015. Nelovita, nezgariata. Acum 10 zile un motoras de frana de mana s-a blocat si am ramas cu masina imobilizata doua zile. A trebuit sa schimb acolo motorasul in frig, ploaie si o mare balta. Fara semne. Fara spatiu sa pot baga platforma. Daca nu ma crezi iti atasez fotografii. Poti cauta pe google, in momentul in care bagi "motoras fr" iti apare optiunea pt Passat B6.
Anul acesta am bagat peste 1000 de euro in ea si are 150000 km verificati. Ambele arcuri spate rupte etc
Cu toti banii bagati mai trebuie sa schimb termostatele si servomotorasele de la clima plus discuri si placute spate.
Am mai avut Logan nou si masini straine second. Nu e Loganul cea mai buna masina sau cea mai performanta, dar e ok la banii ei e best deal sau cum afirma cineva pe forum este smartest deal.
Nu afirm ca merge mai bine ca Passatul sau ca e mai performanta. Dar sigur e mai fiabila (Loganul nou si VW second) si mult mai usor de intretinut.
PS: Passatul il intretin singur dpdv lucrari de mecanica, daca dadeam bani si pe manopera ii dadeam foc de mult.
Si ass familia face presiuni sa vand "porcaria aia" si sa iau o masina noua.
Tind sa cred ca se face pentru export este alta calitate . Aici în Austria sunt la greu Sandero și duster la greu, în special stepway .
Aici nu am găsit pe forumuri sa fie chemate pt schimbarea airbag-ului.
@ nelu_242000, Oricum cel putin asta cu identificarea lotului cu probleme la airbag ar putea fi discutabila.
Sustin si eu opinia colegului valioglu si remarca lui george.sce. Dar acum depinde de fiecare cum considera. Discutiile astea sunt interminabile pe fiecare forum auto.
Revenind la oile noastre, extremele nu sunt de dorit. Am logan 1.0 sce chel il ridic in slavi si am pretentii mai ceva ca un Ferrari. Sau cealalta: bah, vai de capul tau cu 1.0 sce, nu puteai sa iei un haudi SH full de banii astia?
Iei o data teapa cu dacia, a doua oara sufli si in iaurt.
Teapa poti sa iei cu orice marca de masina. Egal ca e noua sau SH.
Daca esti nemultumit de doua gaurele la logan nou, cum poti fi la un SH? Sau la o alta marca noua dar mult mai scumpa?
Adevarat ca la toate astea mai depinzi si de doctorii mecanici (ex: pot sa ti-o gaureasca rau de tot sau pot sa umble "mai cu manusi" cu ea).
Iar toate astea sunt subiective si interpretabile de fiecare persoana in parte. Egal de masina.
Tind sa cred ca se face pentru export este alta calitate . Aici în Austria sunt la greu Sandero și duster la greu, în special stepway .
Aici nu am găsit pe forumuri sa fie chemate pt schimbarea airbag-ului.
pot sa confirm, în viena la un semafor, între 10 masini erau 3 dacii, 2 duster si un sandero
A compara costurile de reparatii pentru o masina nemteasca din aceasta gama, veche de peste 8 ani, cu un Logan nou cu 5 ani garantie este o actiune inutila. Dacia castiga de departe. Restul este folclor nedocumentat.
CostiC eu sunt in ambele situatii. Am MCV Stepway nou si Passat second 2009 luat in 2015 de la un cunoscut. In acest moment Passatul e la revopsit pt unele elemente pe care au aparut rugina. A doua oara, prima data a fost in 2015. Nelovita, nezgariata. Acum 10 zile un motoras de frana de mana s-a blocat si am ramas cu masina imobilizata doua zile. A trebuit sa schimb acolo motorasul in frig, ploaie si o mare balta. Fara semne. Fara spatiu sa pot baga platforma. Daca nu ma crezi iti atasez fotografii. Poti cauta pe google, in momentul in care bagi "motoras fr" iti apare optiunea pt Passat B6.
Anul acesta am bagat peste 1000 de euro in ea si are 150000 km verificati. Ambele arcuri spate rupte etc
Cu toti banii bagati mai trebuie sa schimb termostatele si servomotorasele de la clima plus discuri si placute spate.
Am mai avut Logan nou si masini straine second. Nu e Loganul cea mai buna masina sau cea mai performanta, dar e ok la banii ei e best deal sau cum afirma cineva pe forum este smartest deal.
Nu afirm ca merge mai bine ca Passatul sau ca e mai performanta. Dar sigur e mai fiabila (Loganul nou si VW second) si mult mai usor de intretinut.
PS: Passatul il intretin singur dpdv lucrari de mecanica, daca dadeam bani si pe manopera ii dadeam foc de mult.
Si ass familia face presiuni sa vand "porcaria aia" si sa iau o masina noua.
Dacă îl loc de Passat aveai un Golf cu cel mult 80-90000 de km sau un Polo cu vreo 60-70000 de km, poate nu aveai asemenea probleme. Ce vreau sa spun este că e de o importanță covârșitoare cu ce anume compari Dacia atunci când arunci cu noroi in ea sau o ridici in slăvi.
Până la urmă Dacia e un low cost care, dpdv tehnic este la nivel unei mașini de 7500-8000 de euro, in timp ce Passat (una din referințele clasei medii de volum) e la nivelul uneia de peste 20000. Deci despre ce vorbim aici?
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment