Dacia lui CostiC. Multumit?
Logan Cu Motor 1.0 Sce Pareri
Collapse
X
-
off topic: Ii inteleg frustrarea colegului Costi, pana la urma a dat niste bani, munciti, pe un produs nou, de care nu se bucura pe deplin. Sunt sigur ca banii nu i-au cazut din cer, asa ca este inteles ca este suparat. Pe de alta parte, nu este ok sa generalizezi, si sa spui ca toate daciile sunt de cacao, pentru ca realitatea este alta. Personal sunt la a 2-a Dacie, nu sunt pe deplin multumit, se putea mai bine, dar per total, imi da cu plus. De asemenea, la munca, am avut si avem multe dacii (s-au rulat cca. 15-16 pana acum): Logan 1 si 2, MCV 1 si 2, Dokker, Duster, motorizari diverse, inclusiv 1.0. Toate au fost "calarite" in ultimul hal (cand am vazut interiorul la un MCV cu 300.000 km la bord, aproape mi-au dat lacrimile), dar nu am avut probleme cu niciuna dintre masini. Inafara de capete de bara, bucse, reviziile normale, nu s-au efectuat reparatii majore. Avem si un "cazan" de MCV, cumparat de la Baumax cand a dat faliment, acum are aproape 450.000km (si cred ca 13 ani), diesel 1.5. Inafara de vopseaua matuita, si interiorul deplorabil, masina merge perfect. Colegul Costi a avut ghinion cu masina, lucru care evident nu are cum sa-l incalzeasca, si nici nu este ok ca atunci cand iti iei masina noua, sa te simti ca la loterie, dar adevarul este ca Dacia, pe segmentul masina noua, nu are competitor, acum. Eu am tot cautat, activ, dar nu am gasit.
Scuze pentru offtopic!
Comment
-
cum spuneam care au fost problemele:
- oscilatii vitezometru (nerezolvata
- schimbare bujii (probleme pornire)
- schimbat airbag (problema fabrica), in urma acestei operatiuni au mutilat volanul.
- probleme aerisire conducte radiator.... a trebui completata cu un litru de antigel in primi 3000 km.
- huruit capota (rezolvat cu cheder de dacia 1310)
- huruit parte fata dreapta la motor. ne rezolvata. inca o dau din fanta in cola cu chestia asta. au ajuns sa imi spune ca zgomotul este in limite normale..... dupa ce l-am spus ca voi sesiza ANPC-ul au intors-o ca la Buzau si au reluat investigarea.
- schimbat bieleta motor (aia care tine in balans motorul)
si toate acestea la o masina noua de doar 10000 km si 10 luni vechime.
ce as putea sa mai spun???? sau fiu dezamagit??? sa fiu scarbit?? nuuu. ar trebui sa fiu fericit ca am o masina care ma duce de la punctul A la punctul B. asta ca nu cumva sa supar unu-doi admini care sa inceapa sa stearga posturi care sunt putin mai vocale si contra acestei masini de ....... care au alt vocabular in DEX fata de restul tarii...
Eu ca utilizator nu recomand sub nicio forma cumpararea modelului 1.0SCe. doar daca comparatorul se simte norocos.... vrei sa risti? cumpara Logan...
cu asta inchei aceasta epopee despre o marca slaba care nu merita nici macar 5000 euro.
„Opiniile sunt libere, dar nu și obligatorii.”
Comment
-
Iti inteleg(em) supararea CostiC .Poate ca si colegii de forum/adminii puteau sa fie mai intelegatori. In fond omu' a ajuns la limita rabdarii ! Uneori ,pe langa nenumaratele informatii tehnice de certa utilitate , n-ar strica un strop de compasiune (aici rautaciosii ar putea adauga ca e un forum auto-nu unul pt rezolvarea problemelor legate de nervi/frustari,etc -si ar avea dreptate...).Dar totusi ,puneti-va si in pielea omului: dai 10000 euro ( BANI MUNCITI , FOARTE MUNCITI asa cum spune Costi) si te trezesti cu astfel de probleme la 10000km (MASINA DE 10 LUNI !!!)
FOARTE FRUSTRANT ! Da , stim si aici pot spune uni ca NU l-a obligat numeni sa-si ia Dacia , dar tot nu e un argument...
Si eu sunt proaspat posesor de Logan B&W 1.0 Sce(din oct 2018 ,putin peste1500 km) si ma gandesc(cu groaza) ca as putea fi in situatia lui...
Pt CostiC: nu stiu daca mai ai chef de discutii inutile , dar am vrut sa te intreb daca problemele enumerate au fost chiar de la achizitionarea masinii(din primii km) sau au aparut pe parcurs (dupa 4-5mii de km) ? Daca ai precizat asta si nu am fost eu atent ...sorry
- Likes 1
Comment
-
Primii 7000 km au fost fara probleme. După au început problemele. Cea mai urâtă a început la 9000. Aia cu huruiala. O sa vezi in istoric că am lăudat mașina, dar specificam că o să vb după 10000 km. Acum mai e o chestiune , ieri m-am dat cu un Logan identic cu al meu luat în februarie 2018, 60000 km , impecabil din toate punctele de vedere. Asta mă face să merg la Arsenie Boca și să fiu și mai fustrat
„Opiniile sunt libere, dar nu și obligatorii.”
Comment
-
Chiar nu trebuie sa-ti faci griji,@radiantm, la 300 km pe luna ," problemele" vor sta departe de tine, mult si bine, e pe viata. Iti multumim pentru compasiune aratata si alunga-ti groaza, nu e cazul.
Comment
-
Să analizăm:
topicul se numește Logan Cu Motor 1.0 SCe Pareri
cele 3 probleme reale :
- oscilatii vitezometru (nerezolvata) - e bug toate X52ph2 îl au, aleator, ABS-ul e mai sensibil (TPMS indirect) și poți avea viteză peste 0 stând pe loc, se rezolvă cu o frână - nu se înregistrează km)
- schimbare bujii (probleme pornire) - asta e specifică 1,0 SCe
- schimbat airbag (problema fabrica), in urma acestei operatiuni au mutilat volanul. - e rechemare pe mai multe modele
- probleme aerisire conducte radiator.... a trebui completata cu un litru de antigel in primi 3000 km. - normal, în timpul primului an poate scădea nivelul de antigel, important e de la cât pleacă și în ce perioadă de timp
- huruit capota (rezolvat cu cheder de dacia 1310) - toate x52ph2 au problema asta, pentru că broască cu senzor necesar sistemului S&S
- huruit parte fata dreapta la motor. - problemă punctuală a mașinii respective
- schimbat bieleta motor (aia care tine in balans motorul) - problemă punctuală a mașinii respective
Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.
- Likes 3
Comment
Comment