Astazi am platit avansul de 5% (2306lei) pentru un 1.0sce black&white. Astept sa ma duc la Remat+acte radiere, apoi banca.
Logan Cu Motor 1.0 Sce Pareri
Collapse
X
-
Ieri am verificat nivelul uleiului si m-am speriat ce am gasit pe capac. Din cunostintele mele de mecanica, spuma pe joja indica prezenta apei in ulei. Sper sa nu fie asa si sa fie de vina doar condensul. Atasez doua poze pentru exemplificare.
Si la mine e prezenta spuma pe capac (si inca din abundenta)
Intradevar , am un nr mic de km cu ea si pe distante scurte.Problema e ca ultima data am facut un drum de 300+300 km apoi am constatat din nou prezenta spumei !Am cam cazut pe ganduri...
(restul de lichide par in regula ,iar nivelul de ulei este spre limita superioara)
Comparativ , cu Loganul 1.4 (din 2005) fac ''naveta'' zilnic la serviciu (2+2km !!) si nu sunt putine situatiile in care asta e singurul drum saptamanal.
Cu toate acestea ''nivelul'' spumei nu a ajuns niciodata ca la 1.0Sce !
Comment
-
Originally posted by CostiC View Postbafta! vorbim dupa 10000 km.
Tu ai mai rezolvat ceva intre timp?
Comment
-
astept sa preia ANPC. au 30 de zile la dispozitie..... nu imi fac sperante. cand da caldura o ridic si ma uit in spatele carenajelor sa vad daca nu cumva conducta de AC (probabil capsata) sa nu aiba ceva joc.... mai discutam
„Opiniile sunt libere, dar nu și obligatorii.”
Comment
-
Originally posted by constantin_stan78 View PostAstazi am platit avansul de 5% (2306lei) pentru un 1.0sce black&white. Astept sa ma duc la Remat+acte radiere, apoi banca.
este un logan full, cu toate dotările posibile, parca doar cotiera si hărțile europei în opționale, astea se pot pune oricand
prin rabla, vei ajunge sa plătești vreo 8000 de euro diferenta pe lângă tichet, un pret foarte bun pt un logan full
Nici în ziua de astăzi nu exista concurenta la banii aceștia si dotările respective
la alte marci, la dotari similare, plătești 4000-5000 € in plus, bani cu care poti face vacanțe cu familia în multe destinatii
- Likes 1
Comment
-
Astazi am platit avansul de 5% (2306lei) pentru un 1.0sce black&white. Astept sa ma duc la Remat+acte radiere, apoi banca
Atunci cand am facut alegerea eram sceptic in privinta motorului (cilindree,cuplu,CP) ,dar acum pot sa spun ca e decent .Nu-mi pare rau de alegere.
Sa speram ca o sa avem parte si de fiabilitate si problemele lui CostiC o sa stea departe de noi.
este un logan full, cu toate dotările posibile, parca doar cotiera si hărțile europei în opționale, astea se pot pune oricand
Vezi totusi atunci cand o ridici , sa nu fi contrariat de absenta bandourilor laterale de plastic (atunci cand am luat eu masina doar versiunile Prestige aveau in dotare de serie asa ceva si eu aram convins ca si B&W are...)
De curiozitate (daca se poate) ai dat vechiul 1.4 la Rabla sau alta masina ?
Comment
-
Buna seara!
MacAndrew aceiasi problema o am si eu cu o zdranganeala/bataie pe dreapta, la care cred ca am gasit sursa.
Mergand in service cu o bataie pe care am rezolvat-o (am postat in 1.0 Sce Vibratie/zgomot La Relanti/mers), am descoperit o alta sursa de zgomot si anume radiatorul de la instalatia de aer conditionat, se misca si bate de radiatorul instalatiei de racire sau de suport. Au descoperit intamplator atingand furtunul de presiune din partea de sus, cautand zdranganitul de pe partea dreapta. Service-ul sustine ca "asa sunt toate" si nu au ce se stranga sau sa inlocuiasca. Atasez si doua fotografii una plan mai indepartat si una mai de aproape. Piesa de aluminiu, terminatia futunului de presiune bate de un suport de plastic, radiator nu-mi dau seama.
La relanti cateodata o apuca zdranganeala.
Comment
-
Bandourile laterale de plastic la Prestige sunt doar de aspect vizual si nu au alta utilitate fiind foarte jos aproape de baza usii si in plus sunt foarte prost lipite exista spatiu de aproximativ 1mm pe aproape toata lungimea lor si chiar mai mare pe alocuri de zici ca sunt dezlipite si acolo intre tabla usii si bandou se umple de pietricele pe care daca incerci sa le scoti ai toate sansele sa zgarii vopseaua...ceea ce va duce cu timpul la o ruginire mai accelerata a fetei de usa decat la cele fara bandouri....
Eu unul nu sunt deloc multumit cum sunt aplicate si acum aproape pe final de iarna acel spatiu este plin de praf si pietricele care nici la spalarea sub presiune nu mai ies..
- Likes 1
Comment
-
Exact asta m-a deranjat si pe mine, la fel am avut spatii din loc in loc. La unul am fost si mi l-au dat jos si mi-au pus altul care sta putin mai bine. Credeam ca nu e banda adeziva dintr-un capat in altul, dar era. E pur si simplu prost gandit si se lipeste cu intermitente la unele bandouri. Ma gandeam sa ma duc sa le dau jos... Am dat banii pe ele, pana la urma dau banii sa le dea jos decat sa rugineasca... Cu toate ca m-am gandit ca acel praf poate sa le izoleze sa nu mai intre alte mizerii inauntru... Masina o spal rar ( o data la 1,5-2 luni) tocmai ca sa nu intre apa acolo ), merg cam 700 km pe luna aproximativ.
Comment
-
Rugina la Logan am vazut destula, mai ales la cele dinainte de 2008-2010 si in mod special la cele de firma, taxi sau care au fost lovite. In partea de jos a fetelor de usi, la aripi (in special pe spate), in portbagaj si foarte rar la praguri. In schimb la bandouri, in special la cele la care se gaureste tabla, nu am vazut la niciuna. Nu spun ca nu exista, spun doar ca eu nu am vazut desi, inainte sa iau Stepway-ul, m-am uitat la foarte multe, mai ales la Duster pentru ca Sandero erau extrem de putine acum doi ani jumatate. Daca voi va faceti probleme pentru doua bandouri pe usi, eu ce sa mai zic, ca am pe toata lungimea masinii?Last edited by gabrieln1960; 4 March 2019, 11:45.
Comment
-
Va faceti prea multe griji de pomana. Nu va rugini ca ai un pic de spatiu acolo. Chiar daca o va face e usor de remediat cu costuri minime.
Daca ati fi prins masinile de acum 30 de ani sa fi vazut cum iesea rugina de sub tabla as mai fi zis.
- Likes 1
Comment
Comment