alexdo
Preturile au mers in sus la toate marcile. Cea mai apropiata masina comparand motorizarea, spatiul interior si cel al portbagajului, calitatea materialelor la interior (o idee mai buna ca la Logan), confortul scaunelor (o idee sub cele de la noi) si dotarile este C-Elysee. Este un aspirat in trei cilindri de 82 cai si nu doar ca este mai bine echilibrat dar este si extrem de fiabil. Garantia la tabla este de 12 ani pentru perforare. In rest nu sunt mari deosebiri fata de un Logan Laureate sau SL Plus la un pret parca in jur de 9000 euro. Ergonomia este asemanatoare cu cea de la L1, insonorizarea la motor cam ca la L2 iar zgomotul produs de trenul de rulare se aude la fel ca in masinile noastre. Din ce imi aduc aminte ar avea doar ceva maruntisuri in plus de genul ca se deschide usita de la rezervor din interior si portbagajul din cheie.
Daca nu-mi pica cu tronc Sandero Stepway la un C-Elysee ma orientasem.
Preturile au mers in sus la toate marcile. Cea mai apropiata masina comparand motorizarea, spatiul interior si cel al portbagajului, calitatea materialelor la interior (o idee mai buna ca la Logan), confortul scaunelor (o idee sub cele de la noi) si dotarile este C-Elysee. Este un aspirat in trei cilindri de 82 cai si nu doar ca este mai bine echilibrat dar este si extrem de fiabil. Garantia la tabla este de 12 ani pentru perforare. In rest nu sunt mari deosebiri fata de un Logan Laureate sau SL Plus la un pret parca in jur de 9000 euro. Ergonomia este asemanatoare cu cea de la L1, insonorizarea la motor cam ca la L2 iar zgomotul produs de trenul de rulare se aude la fel ca in masinile noastre. Din ce imi aduc aminte ar avea doar ceva maruntisuri in plus de genul ca se deschide usita de la rezervor din interior si portbagajul din cheie.
Daca nu-mi pica cu tronc Sandero Stepway la un C-Elysee ma orientasem.
Comment