Logan Cu Motor 1.0 Sce Pareri

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by phenom View Post
    Din cate am studiat eu, atunci cand mergi in frana de motor, masina stie asta prin calculator, si se taie injectia de benzina la injectoare, deci, intr-adevar consumul este zero.....
    Inseamna ca daca cobori Dealul Negru cu frana de motor nu consumi benzina Tare , o sa incerc asta si cu aerul conditionat pornit, e gratuit
    Ca sa nu mai zic ca poluarea este 0, nu iese nimic pe teava de esapament.

    Comment


    • @razvanCC iese o cantitate mica de aer (ca nu este inchisa complet clapa fluture). Coboratul tot timpul a fost ieftin/gratuit....Urcatul a costat

      Comment


      • Originally posted by phenom View Post
        Din cate am studiat eu, atunci cand mergi in frana de motor, masina stie asta prin calculator, si se taie injectia de benzina la injectoare, deci, intr-adevar consumul este zero.
        Pai daca "taie injectia" ....motorul cum se mai invarte...ce mai "arde"...aerul?...Ideea e ca reduce la minim "injecția" nu o taie.
        cand stai pe loc iti arat consum zero sau --- (liniute). asta nu inseamna ca motorul nu consuma. E ceea ce era inainte consum la relanti ceea ce acum a disparut, adica nu afiseaza.

        Comment


        • Costa și coboratul, dacă meri cu ea pe "liber", cum merg foarte multi șoferi, zicând ca fac economie. Fără AC, coboratul e aproape zero, cu ac am văzut ca apărea 1-2 litri pe instant, nesemnificativ.

          Comment


          • Logan Cu Motor 1.0 Sce Pareri

            Se învârte de la micarea rotilor, ca de aia e frâna de motor, motorul opune rezistenta. Când stai pe loc consumul se msoar in litri pe ora. In frâna de motor consumul e zero.

            Comment


            • Mainile cu injecie, nu consum în frân de motor.
              Pe liber la ralanti consum, da!
              Dacia pe carburaie consuma i în frân de motor.
              Cine coboar pe.liber? O încinzi de riti s ovalizezi discurile (Dealul Negru).

              Trimis de pe al meu SM-G935F folosind Tapatalk

              Comment


              • semi off topic
                S-a mai discutat (se folosește funcția caută)

                Când mașina (orice X52 din 2012 încoace) merge și are ceva viteză orice ridicare a piciorului de pe accelerație = frână de motor(chiar dacă pentru unii nu pare) = motorul merge din inerția mașinii, injecția e tăiată = consum intant zero pe CB + se adună km la km fără consum la cei cu Medianav și Eco2drive

                Deschiderea selectivă poate fi activată și pe mașini 2014+ dar e nevoie de o intervenție hardware minoră
                Last edited by t0rquemada; 29 May 2017, 09:58.
                Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                Comment


                • Am coleg de munca (peste 60) care mere pe liber la vale cu dacia/cielo sa nu ii consume, odată a coborât de l păltiniș pe liber și a terminat plăcute de frână și mers cu ele avariate pana la București, frecau pe disc.

                  Comment


                  • Asta-i o minte creata mersul pe liber (si am vazut ca se practica destul de mult). Asta pe langa riscurile pe care le implica...plus cheltuielile suplimentare (discuri/placute etc)

                    Comment


                    • Știu, i-am explicat, da tot ca el face.......

                      Consum de 8 litri urban cu asta micu, suna bine pentru vara, la iarna posibil 10.

                      Comment


                      • 8% cu 1.0 sce?

                        Trimis de pe al meu SM-G935F folosind Tapatalk

                        Comment


                        • 1. Azi mersai mult in frana de motor, si am pe bord 7.4 %. Mers linistit, schimbat la maxim 2500. Am folosit si clima putin. Vad ca incep sa ma obisnuiesc cu masina pe zi ce trece, nu mi se mai pare asa puturoasa, pt ca am invatat sa plec mai "in forta " de pe loc.

                          2. Stiu ce este "Dealul Negru", si sincer, nu cred ca ar face fata acest motor pe acele dealuri... in orice caz ar trebui forjat rau. Acolo e cazul de motor cu turbo ca sa mearga mai lejer.
                          Inca nu am avut ocazia sa testez masina cu 4 pasageri + bagaje.... dar am ceva emotii.

                          3. Eu imi mentin ideea ca in frana de motor se taie injectia, si practic consumul e zero. E foarte logic, si fizic posibil cu tehnologia de azi.
                          Logic, in acest caz , motorul e invartit de roti, de cutie [se transfera puterea de la roti catre motor, invers ca la accelerare]

                          4. Cred ca si la un stil de condus mai sportiv, prin oras nu o sa sara de 8% consumul.

                          5. Multumesc pt raspunsurile despre "Deschiderea ușilor în doi pași". Interesanta optiune, chiar as vrea s-o activez, mai ales ca in aproximativ 50% din km parcursi merg singur in masina.

                          6. Cum rezolvam problema cu lipsa indicatorului de temperatura la apa?
                          Ma mai deranjeaza faptul ca nu pot vedea cat este ceasul cand conduc, pt ca merg cu CB-ul pe consum. E nevoie sa scot telefonul sa ma uit la ceas.

                          Masinile "mai de neam" afisaza la ralanti consum in litrii/ora, cum este si normal... Asta cand masina are roata oprita pe loc. Este cu totul altceva decat frana de motor.
                          Last edited by phenom; 30 May 2017, 00:11.

                          Comment


                          • 2. Iti face fata ma dar trebuie turat , e motor de turatie ca nu degeaba l-au echipat cu lant in loc de curea la distributie , sa reziste la sesiuni prelungite de 5-6000 de ture fara stres cel putin teoretic.


                            Multi spun ca acest 1.0 SCE este clar o evolutie fata de D4F , vom vedea in timp daca este si adevarat . Am mari dubii cu acel lant dar s-ar putea sa ma insel.

                            6. Trebuie sa te rutinezi ca atunci cand motorul este rece , de obicei dupa stationari de cel putin 3 ore sa pleci si tu cu el mai molcom , nu-l alerga de prima data cum ai dat cheie ! de obicei dupa vreo 5 minute chiar si la - 15 grade C. deja benzinarul are undeva pe la vreo 60 de grade , daca ai mai avut L1 stii despre ce este vorba .
                            Last edited by prometheus; 30 May 2017, 00:15.
                            sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                            Comment


                            • Perfect de acord cu tine. Da' parca imi pare rau sa ma duc in 4-5000 de ture
                              Normal ca daca situatia o cere, te duci in 6000 , ca sa urci unde ai de urcat...

                              Comment


                              • Nu e nici o idee. La injecie se întrerupe alimentarea cu, carburant. Indiferent de anul fabricaiei.

                                Trimis de pe al meu SM-G935F folosind Tapatalk

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google