If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
gabrieln1960 da ai dreptate,sa sa explic. Lucrez in transporturi ,mai exact CFR, și până anul acesta trenurile cu auto (Dacia ) duceau preponderent Sandero, Sandero Stepway și Loganuri. De anul acesta cele mai multe mașini Dacia transportate în Occident sunt duster. Se pare că cei din occident au prins și gustul mașinilor de teren fabricate de dacia-renault.
devreg te inteleg și eu când am văzut prima data Stepway-ul am zis ,,asta va fi prima mea mașină cumpărată de noua" și bineînțeles mi-am îndeplinit visul și nu îmi pare rău.
danLaza
Este absolut normal ca imensa majoritate a Daciilor care merg la export sa fie Duster din simplul motiv ca se fabrica doar la Colibasi si pentru a face fata solicitarilor o mare parte din productia celorlalte modele a fost mutata partial sau total in Maroc.
Nu de putine ori am citit si pe alte forumuri ca succesul lui Duster este datorat in cea mai mare parte faptului ca este mai mult masina de flota pentru ca doar patronii zgarciti si care nu tin la siguranta salariatilor lor cumpara Duster pentru acestia. S-a dovedit ca este fals pentru ca in 2018 Dacia (prin Sandero si Duster) este pe primul loc la inmatricularile private avand procent de 79% (Sandero 86% si Duster 76%) . Acest lucru este important pentru Dacia pentru ca la vanzarile catre persoanele fizice reducerile acordate sunt mult mai mici decat la flote. https://www.jato.com/the-dacia-sande...nking-in-2018/
Nu vreau sa fiu inteles gresit. Nu ridic osanale Daciei in general si lui Sandero in special insa pentru sanatatea economiei noastre ar trebui sa fim multumiti ca aceasta marca are succes in nisa ei de piata cum la fel de multumiti ar trebui sa fim si pentru rezultatul foarte bun realizat de Ecosport la Craiova unde se prevede ca se va investi mai mult de catre Ford in conditiile in care se restrange activitatea in alte tari din pricina vanzarilor sub asteptari. Sigur ca ar fi fost exceptional ca si alte branduri auto sa-si deschida fabrici la noi dar infrastructura rudimentara, lipsa acuta de forta de munca calificata si instabilitatea fiscala ii face sa se duca in tari unde investitiile lor sunt mai bine protejate si unde le sunt oferite si alte facilitati.
Cat despre un Sandero Stepway 4x4 nu cred ca Renault ar putea vreodata accepta asa ceva pentru ca si-ar canibaliza propriul Captur. Pana una alta nici macar nu sunt informatii despre un viitor Stepway 3. Se banuieste ca Renault ar vrea sa-l scoata cu linie de design exterior si interior diferita de Sandero dar venim iar la canibalizare si la cat ar costa asa ca, cel putin pentru moment, nu sunt decat pure speculatii. Pentru moment este posibil ca in toamna aceasta sau la inceputul anului viitor, cand va fi prezentat Sandero 3, am putea vedea si noul motor turbo de 1 litru derivat din actualul 1,3 TCe. Motorul de intrare in gama va fi 1.0 SCe iar 0,9 TCe va parasi scena. Motoarele Renault, cu o singura exceptie, s-au dovedit a fi motoare foarte bune si cu o fiabilitate remarcabila chiar daca cele pe benzina nu au fost etalon de economie in ceea ce priveste consumul.
Daca motoarele Renault nu ar fi fost bune Volvo nu le-ar fi folosit ani buni pe masinile lor. Uneori snobismul ne joaca feste si nu lucreaza in interesul nostru.
Nu exista si tocmai din acest motiv un Sandero Stepway, cu 4x4, motor Diesel si toate celelalte dotari de confort ar veni mult prea aproape de un Captur la un nivel de echipare mediu afectand serios vanzarile acestuia. La randul lui unui Captur cu 4x4 i-ar creste pretul pana ar ajunge mult prea aproape de un Kadjar si uite asa bulgarele s-ar rostogoli si alianta nu ar mai putea pastra preturile sub cele ale concurentei. Un alt motiv ar fi ca pentru un crossover preponderent urban transmisia integrala nu prea isi are rostul. Ce sa faci cu ea, sa te sui pe borduri sau sa iesi la iarba verde pe drumuri deschise circulatiei publice unde oricum poti ajunge cu orice masina? Este mai mult decat suficienta garda mai inalta pentru a o feri de lovituri atunci cand mai intri si pe unele drumuri asa-zis forestiere sau cand mai dai de sleauri simuland un strop de aventura. Daca vrei cu tot dinadinsul sa treci cu masina prin toti coclaurii ai la dispozitie Dusterul care la 15.000-17.000 euro este imbatabil pentru cei cu spirit de aventura mult mai pronuntat. Sigur ca tot ce debitez eu pe aici nu reprezinta decat pareri de ale mele bazate strict pe necesitatile mele.
danLaza
Motorul de intrare in gama va fi 1.0 SCe iar 0,9 TCe va parasi scena. Motoarele Renault, cu o singura exceptie, s-au dovedit a fi motoare foarte bune si cu o fiabilitate remarcabila
Care e motorul cu probleme ca sa il evit pe viitor?
Care e motorul cu probleme ca sa il evit pe viitor?
H5F4xx de la Axxxxxxx la Zxxxxxxx, adică orice motor 1,2TCe euro5 și 6(primul an de) cu orice serie de fabricație și orice putere de pe orice Renault-Dacia-Nissan
Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.
teoretic, da, exista.
citisem pe undeva ca se fabrica in rusia, se vinde doar in rusia si e cu vreo 30cm mai lung decit varianta "standard" (cam diferenta de lungime dintre sandero si duster).
nu mai tin minte nici despre motorizari, da` parca era si un 1,5 dci.
stiu ca am citit, da' nu mai stiu unde si cind (cred ca-s vreo 2 ani, de-acuma).
Hai să-mi dau și eu cu părerea și să fiu on topic. Am mers zilele trecute cu Loganul SL al unui coleg, in regim de autostradă, dar și în traficul minunatului București. Motorul este destul de silențios până pe la 3000 rpm. După turația asta, cand ii dai "talpa" in extraurban, zgomotul creste. Iar ca să simți ceva dinamica, tre sa ii duci spre 4000 rpm fara mila. Ii place sa stea acolo și nu "protestează". El a făcut și două drumuri de Olanda cu ea. Nici o problema. A mers sute de km și cu 130 km/h, dar și cu 90 km/h. Mașina nu a "comentat" nimic. Una peste alta, ținând cont că omul a dat pe mașina cam 6500 de euro (a avut o rabla) și în 2 ani a făcut doar reviziile normale, fara doar și poate mașina asta e un best buy.
E clar ca fiind noua , masina nu ''protesteaza'' si face fata la multiple drumuri in care poti sa o ti turata(la peste 4000rpm) la 130km/h chiar pe distante lungi si pe perioade lungi de timp.Nu cred ca se duce motorul dupa 2-3 sau 40 de drumuri.Problema e care e durata de viata a motorului in aceste conditii?! 1 an , 2 ani, cu mult mai mult ?
Durata de viata a motorului e destul de bine estimata in km. Probabil ca tine peste 200 de mii de km fara uzuri semnificative. Poate chiar mai mult sau mult mai mult.
0.9 e rezistent cu exceptia lantului.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment