Logan Cu Motor 1.0 Sce Pareri

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Unii cu 1 post dau "sfaturi".

    B4D e 85% H4B cu mici diferențe:
    -pompă de ulei e antrenată direct de arborele cotit și e corp comun cu(,) capacul distribuției, capac prin care trece și apa către pompa de apă ce se prinde tot de el - soluție idoată dar care va scoate bani la manoperă

    -aparent termostatul e schimbabil fără toată cutia de plastic

    -electrovanele VVT sunt aceleași de pe TCe-uri

    în rest noutăți zero

    P.S. pentru experții ce schimbă pinioanele în cutie, schimbul unui singur pinion = probleme = nesincronizare turații = nefuncționare CCSL și ESP
    Last edited by t0rquemada; 12 May 2017, 12:37.
    Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

    Comment


    • #17
      @t0rquemada multam pentru luminare. Doar ca am o nedumerire, raportul de compresie este marit doar din vibrochen?

      P.S. Daca este aprox acelasi...dar fara turbina care sa-l gatuie...asta inseamna ca la viteze mici/solicitari mici/turatii mici fara sprintari (adica oras)...este mai eficient? Si logica imi spune ca este usor mai eficient (turbina mai mult obtureaza daca nu este turata suficient cat sa supralimenteze. Inca un punct in plus pentru el in oras.

      Comment


      • #18
        Dar dupa specificatii turbo are un cuplu mai mare la ture mici
        Deci nu se chinuie atat de mult
        Parerea mea
        sigpic

        Comment


        • #19
          @bolo : compară şi tu curbele de cuplu/rpm şi putere/rpm la ambele şi o să-ţi dai seama singur ( sau sigur ??? ) ce poate fiecare.
          poate că ai să constaţi - ca dizel ramâne tot dizel
          Last edited by bogdan_cr; 12 May 2017, 14:27.

          Comment


          • #20
            stoicanu si atunci nedumerirea mea este si mai mare. Motor mai mare, (cu 100cm), la turatie mica (sub 1500 rpm) are cuplu mai mic decat 0.9 la turatie mica (sub 1500 rpm...unde motorul este gatuit de turbina)...iar cuplu in zona 1000-1500 rpm ajuta la plecarea de pe loc.
            Nu gasesc grafic de cuplu pt motorasul asta. (adevarat...nici nu m-am straduit)

            @bogdan_cr si benzinarul ramane benzinar, si saorma ramane saorma.

            Comment


            • #21
              Rişti să descoperi avantajele motorului dizel cam târziu, cazul meu.
              Acum când vor să le scotă din fabricaţie sau cel puţin să le scoată din (centrele) oraşe(lor)
              Last edited by bogdan_cr; 12 May 2017, 15:05.

              Comment


              • #22
                Avantajele dieselului cat e nou si in garantie, as adauga eu.

                Comment


                • #23
                  de unde scoateti ca gatuie turbina motorul? m-am uitat comparativ 1.2 apirat la 1500rpm are 90Nm, iar 1.2tce 115cp are 160Nm. la 1000rpm, 1.2tce are 110Nm, 1.2 apirat nici nu are grafic pt 1000rpm
                  Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by bogdan_cr View Post
                    ...
                    Acum când vor să le scotă din fabricaţie sau cel puţin să le scoată din (centrele) oraşe(lor)
                    Diesel-urile nu sunt masini de oras.

                    Comment


                    • #25
                      @Seba pana cand supra alimenteaza, turbina de fapt reprezinta o piedica in evacuarea gazelor...si o piedica in admisie (prin structura coturilor etc, faptul ca in partea de evacuare/admisie esti ceva ce obstructioneaza circulatia). Nu semnificativa...dar exista. La motoarele mari este si mai vizibila (M-am dat cu un mtoor mare de 2.5L...si acolo turbina se simtea de pe la 1800 rpm. Dar fara turbina...in plaja 1000 rpm-1500 rpm...era mai vioaie)

                      Comment


                      • #26
                        Pentru taxi m-a gândesc și eu ce sa iau

                        Diesel iese din discuție. Îmi trebuie un motor sa ducă 4-500k km
                        Last edited by Chivu; 13 May 2017, 00:14. Reason: Automerged Doublepost
                        Braila

                        Comment


                        • #27
                          Pentru taxi vreau si eu, dar ma gandesc la un 0.9... gandeste-te, 4-5 persoane, vara a.c pornit, gpl... diesel iese din discutie, am avut si nu mai vreau toata viata mea.

                          Comment


                          • #28
                            Ai avut diesel la taxi? Ce probleme ai întâmpinat?

                            Trimis de pe al meu SM-G935F folosind Tapatalk

                            Comment


                            • #29
                              4-500k...putin probabil sa duca benzinarul (1.0 SCe este destul de turat, 0.9...inca are de dovedit km aia. 200.000k sigur duce).
                              Par foarte fiabile motoarele astea...dar inca nu se stie daca se ridica la nivelul 1.4/1.6 MPI.

                              @UNHleaSHD pt distante scurte, dieselul nu este o alegere foarte stralucita (se incalzeste greu, nu este mai economic decat benzinarul pe distante scurte. Adica 2-3-4km). Motorul se alege in functie de regimul de exploatare. Drumuri lungi, viteze constante, drumuri scurte, drumuri lungi cu viteza mica etc.
                              iar la condus, diferenta prea mare intre 0.9 TCe si 1.5 nu prea exista. Ambele au turbo lag, ambele asu nevoie de supra alimentare...prin urmare, la turatie mica sunt lesinate. Fiecare-i sface socoteala...si vede ce se potriveste mai bine.

                              Comment


                              • #30
                                Mie îmi place cum se comportă în oraş pe distanţe foarte scurte frecat aşa în fiecare zi.
                                Oricum sper sâ nu fie ultima mea maşină, peste 5 ani noul model de mare success tot de la DACIA ! Cum o fi, dizel/benzină/hibryd/eletric doar să mă ducă unde am nevoie.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google