Unii cu 1 post dau "sfaturi".
B4D e 85% H4B cu mici diferențe:
-pompă de ulei e antrenată direct de arborele cotit și e corp comun cu(,) capacul distribuției, capac prin care trece și apa către pompa de apă ce se prinde tot de el - soluție idoată dar care va scoate bani la manoperă
-aparent termostatul e schimbabil fără toată cutia de plastic
-electrovanele VVT sunt aceleași de pe TCe-uri
în rest noutăți zero
P.S. pentru experții ce schimbă pinioanele în cutie, schimbul unui singur pinion = probleme = nesincronizare turații = nefuncționare CCSL și ESP
B4D e 85% H4B cu mici diferențe:
-pompă de ulei e antrenată direct de arborele cotit și e corp comun cu(,) capacul distribuției, capac prin care trece și apa către pompa de apă ce se prinde tot de el - soluție idoată dar care va scoate bani la manoperă
-aparent termostatul e schimbabil fără toată cutia de plastic
-electrovanele VVT sunt aceleași de pe TCe-uri
în rest noutăți zero
P.S. pentru experții ce schimbă pinioanele în cutie, schimbul unui singur pinion = probleme = nesincronizare turații = nefuncționare CCSL și ESP
Comment