If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
In opinia mea acest 1.0 SCE este muult mai complicat fata de raposatul D4F , + distributia pe lant care dupa cate vad tine cam 100k iar atunci cand trebuie facuta nu este tocmai ieftin.
Om vedea...eu sper sa ma insel in privinta lui.(ca nu va tine macar 200k fara interventii la lant etc , etc)
sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?
Legat de motorul 1.0 SCE, am observat ca pentru Romania, motorul are emisii CO2 de 120 ,dar pe pe Germania si Franta, nivelul de noxe e de 117; iar viteza max pt Romania e de 151, pe Germania si Franta de 158..
Nu e acelasi motor?
Am urmarit si pentru Logan, la francezi e la fel ca la SAndero, dar la nemti Loganul nu se comercializeaza..
Testele de emisii se fac cu carburanti cu o anumita cifra octanica standard si nu se tine cont de provenienta combustibilului. Fiecare producator are interesul sa foloseasca carburant de buna calitate cand face aceste teste.
Singurele diferente apar la cum se masoare emisiile, in ce conditii. Desi in EU se foloseste acelasi standard poate ca anumite tari mai impun anumite criterii speciale de masurare.
I have no special talent. I am only passionately curious.
Alt continent, altă ţară. alte norme, alte motoare, aceleaşi masini
renault.com.br
1.0 SCe 82CV ( ! ),
1.6 SCe 118 CV distribuţie pe lanţ şi aici,
se pare ca 1.0 SCe e destul de reuşit pentru "vârsta" lui
Interesant este sa vedem si consumul mediu/viteza medie.
Consumul instant...poate sa fie o pacaleala. Ca fapt divers, de la sarmisegetuza -> hateg am consumul instant undeva pe la 3% la 100km/h (cu un consum mediu de 2.8%). Hateg->sarmisegetuza am pe la 5.5-6% (si un consum mediu de aprox 5.9%) la 100km/h.
P.S. Am mai vazut clipuri...si pare foarte econom motorasul ala.
Ce este cel mai evident din video, este ca faptul ca daca 1.2 16v mai e cum mai e la viteze de autostrada.. 110-130.. acest 1.0 SCe e mult mai rau in ceea ce priveste turatiile. La aceleasi viteze ai cu cel putin 250 de rpm mai mult fata de 1.2 16v.. iar fata de 0.9 TCe nici nu mai vorbim(la 130 ai in jur de 1000 de rpm in plus).
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment