Posibil sa fie asa, antifonare suplimentara(capota si perete antifoc cum ai zis si tu), si posibil nici sa nu mai existe rezonanta pe care o are 1.2 16v cand ajunge la 3000-3500 de ture. Dar totusi turele alea in plus mentinute constant se vor simti oarecum in uzura motorului dupa un numar de kilometrii.
Logan Cu Motor 1.0 Sce Pareri
Collapse
X
-
Originally posted by plasStik3 View PostDar totusi turele alea in plus mentinute constant se vor simti oarecum in uzura motorului dupa un numar de kilometrii.sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.
Comment
-
Din cate am vazut eu, tr-a V a la 1.0 SCe este ca tra-a IV la 0.9 (aprox acelasi raport de transmisie). In schimb, mie-mi pare mai economic 1.0SCe. Bine, ca or sa vina unii sa spuna ca merge rau cu 200km/h. Lumea (si in special romanii) trebuie sa inteleaga scopul motorului asta
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
Comment
-
Originally posted by aris86 View Post1,2 16v cu captuseala la capota și perete antifoc, meri lejer la 120-130 km/h. Sunetul se aude mai infundat.
Comment
-
Nu ma , "peretele antifoc" se pune intre motor si caroserie , nu are treaba cu desfacerea bordului.
Oricum SCE ca si TCE-ul sunt motoare muult mai silentioase prin constructie fata de vechile generatii , chiar daca au distributie pe lant.Last edited by prometheus; 25 May 2017, 10:01.sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?
Comment
-
Salut.
Sunt posesor de Logan2 1.0 Sce
Am masina de 2 zile, si nu sunt foarte incantat de ea.
Am cumparat-o pt taxi, si de aceea nu am vrut sa dau bani in plus pe alta motorizare, oricum dieselul iese din discutie, iar 0.9-le nu cred ca e indicat la taxi.
Motorul, intr-adevar e slabut ca si putere/cuplu... m-am obisnuit greu cu plecarile de pe loc. Ca sa mearga cat de cat decent trebuie turata mai mult, si schimbat la 3000+
Calitatea plasticelor slaba, zgomot foarte mult in masina, mai ales de pe la 90km/h in sus.... motorul zumzaie ca o vuvuzea, si pompa electrica de sevo bazaie cam deranjant.
Oricum, am avut mai multe Logan-uri si stiam la ce sa ma astept, la pretul asta, asta e masina. Oricum, se putea si mai bine.Daca as fi luat-o ca masina personala, as fi fost foarte dezamagit. Dar la taxi, merge si asa...
Masina nu prinde mai mult de 150 km/h. Eram doar eu singur in masina... si ajunsese aproape de 5000 rot/min, si mi-a fost frica sa ii dau a 4-a.
Mi se pare totusi un minus, pt ca si cu Aveo se merge lejer cu 160, si prinde maxim 180 [daca masina e in stare decenta].
Din cauza asta zic eu ca era foarte necesara viteza a 6-a !
Deranjanta este lipsa indicatorului temperaturii la apa, lipsa reglajului lombar la scaun, plafoniera cu un singur bec, geamurile electrice doar cu contactul pus, alarma stresanta la centurile de siguranta la ambele locuri din fata[stiu ca asa cer normele europene], faptul ca nu exista ceas in bord, doar daca vrei sa renunti la indicatiile calculatorului de bord si sa il tii pe ora [eu merg cu CB sa consum].
Ca si plusuri care m-au surprins placut : semnalizarea cu impuls, spalatoarele de parbriz tip perdea, pilotul automat chiar functioneaza bine, bluetooth-ul se conecteaza bine la tel., impulsul la geamul soferului [trebuia pus la toate geamurile ], faptul ca memoreaza pozitia CB, si nu mai trebuie la fiecare pornire sa mut pe consum.
Una peste alta , o masina ieftina, se vede ca e facuta cu economie, chiar si la modelul Prestige, dar e masina noua, are garantie, si cel putin stau linistit din acest punct de vedere.
Eu o sa ii montez si GPL in curand, si o sa revin cu informatii. Intentionez sa ii pun si navigatie...
Drumuri bune !Last edited by phenom; 28 May 2017, 14:24.
Comment
-
Multumesc.
Eu, sincer, nu as recomanda aceasta masina. Dar am vrut neaparat masina noua pt taxi, ca sa stau fara griji, cel putin o perioada.
Avand in vedere ca am luat Prestige-ul la 7600 euro [cu rabla], mi se pare ok, la dotarile astea ,si masina noua. Acum.... depinde si ce pretentii ai de la viata
Deocamdata , in Craiova este un singur Logan cu acest motor pe taxi, si se lauda cu un consum urban de 8% pe GPL. Daca este adevarat, ar fi ceva exceptional pt taxi... un amanunt care te face sa inchizi ochii la celelalte lipsuri.
Apropo, mi-a spus dealer-ul ca se pierde garantia daca montez GPL...
Later post:
Consumul de pe CB este sub 5 % afara, si sub 8 % in oras.... conditii de exploatare normala. Masina cere sa mergi subturat cu ea, daca te iei dupa GSI...
La inceput schimbam la 3000- 3500 de ture [cum cred ca ar fi bine si normal], dar am inceput incet-incet sa schimb mai jos la 2000-2500, si se vede o diferenta de consum de aproape 1l %, cel putin pe CB.
Am doar 170 km parcursi in total, deci nu e foarte concludent deocamdata.
Am alimentat cu benzina de 98 de la Rompetrol.Last edited by phenom; 28 May 2017, 14:37.
Comment
Comment