Cum adica lipsa reglaj lombar la scaune? Adica nu mai ai rozeta aia ca sa dai scaunul mai pe spate chiar sa il faci aproape orizontal, daca vrei sa tragi un pui de somn?
Logan Cu Motor 1.0 Sce Pareri
Collapse
X
-
Originally posted by phenom View PostSalut.
Sunt posesor de Logan2 1.0 Sce
Am masina de 2 zile, si nu sunt foarte incantat de ea.
Am cumparat-o pt taxi, si de aceea nu am vrut sa dau bani in plus pe alta motorizare, oricum dieselul iese din discutie, iar 0.9-le nu cred ca e indicat la taxi.
Motorul, intr-adevar e slabut ca si putere/cuplu... m-am obisnuit greu cu plecarile de pe loc. Ca sa mearga cat de cat decent trebuie turata mai mult, si schimbat la 3000+
Calitatea plasticelor slaba, zgomot foarte mult in masina, mai ales de pe la 90km/h in sus.... motorul zumzaie ca o vuvuzea, si pompa electrica de sevo bazaie cam deranjant.
Oricum, am avut mai multe Logan-uri si stiam la ce sa ma astept, la pretul asta, asta e masina. Oricum, se putea si mai bine.Daca as fi luat-o ca masina personala, as fi fost foarte dezamagit. Dar la taxi, merge si asa...
Masina nu prinde mai mult de 150 km/h. Eram doar eu singur in masina... si ajunsese aproape de 5000 rot/min, si mi-a fost frica sa ii dau a 4-a.
Mi se pare totusi un minus, pt ca si cu Aveo se merge lejer cu 160, si prinde maxim 180 [daca masina e in stare decenta].
Din cauza asta zic eu ca era foarte necesara viteza a 6-a !
Deranjanta este lipsa indicatorului temperaturii la apa, lipsa reglajului lombar la scaun, plafoniera cu un singur bec, geamurile electrice doar cu contactul pus, alarma stresanta la centurile de siguranta la ambele locuri din fata[stiu ca asa cer normele europene], faptul ca nu exista ceas in bord, doar daca vrei sa renunti la indicatiile calculatorului de bord si sa il tii pe ora [eu merg cu CB sa consum].
Ca si plusuri care m-au surprins placut : semnalizarea cu impuls, spalatoarele de parbriz tip perdea, pilotul automat chiar functioneaza bine, bluetooth-ul se conecteaza bine la tel., impulsul la geamul soferului [trebuia pus la toate geamurile ], faptul ca memoreaza pozitia CB, si nu mai trebuie la fiecare pornire sa mut pe consum.
Una peste alta , o masina ieftina, se vede ca e facuta cu economie, chiar si la modelul Prestige, dar e masina noua, are garantie, si cel putin stau linistit din acest punct de vedere.
Eu o sa ii montez si GPL in curand, si o sa revin cu informatii. Intentionez sa ii pun si navigatie...
Drumuri bune !
Trimis de pe al meu SM-G935F folosind Tapatalk
Comment
-
Originally posted by C.Mike View PostCum adica lipsa reglaj lombar la scaune? Adica nu mai ai rozeta aia ca sa dai scaunul mai pe spate chiar sa il faci aproape orizontal, daca vrei sa tragi un pui de somn?
Comment
-
Originally posted by Crs. Sandel View PostEste rozeta aceea de care zici, insa, pe lateralul spatarului, la modelele precedente (nu la toate) mai era o rotita care "umfla" spatarul pentru o mai buna sustinere a coloanei/spatelui. Acum, nu mai este acea facilitate nici ca optiune.
Comment
-
NU, nu mai este reglaj lombar pe nicio varianta de echipare. Chiar i-am zis dealer-ului despre treaba asta , si a ridicat din umeri. A zis ca nu se mai pune. Nici plafoniera cu 2 becuri nu se mai pune [in 2004 pe Laureate exista...]
Reglajul pe inaltime al scaunului e tot ca la loganul vechi, cu doar 3 pozitii...
Azi mersai mai usor, mai subturat, adica intre 1600 - 2400 si vad ca am pe CB 7%. Zilele trecute mers sportiv , schimbat in 3500 aveam 8 - 8.2 %
Ca si amanunt, azi am incercat sa nu o mai scot pe liber, si merg cu ea in frana de motor inainte de intersectii... pe CB arata 0% in acele momente.
Intr-adevar, plasticele-s de proasta calitate, iar parasolarele, centurile de siguranta reglabile, plafonul, plafoniera, etc sunt identice cu cele de pe Logan 1, din 2004 [Am avut mai multe Loganuri 2004-2005 si le stiu].
Calitatea mochetei mi se pare mult mai slaba decat la Logan 1, e mai subtire...
Intr-adevar, este mai bine "antifonata" cu mochete si pasla pe la pedale, la panoul de foc si inauntru si afara, si capota are captuseala....
Alt lucru de apreciat este existenta telescopului la capota. Este foarte comod de ridicat capota fara grija de a mai pune tija de sustinere.
Un minus este pastrarea sistemului jalnic de la portbagaj, cu celebrele arcuri [care se pastreaza tot din 2004]
L.E. Apropo de cei care vor masini pt taxi... nu mai exista culoarea galben. S-a scos din paleta de culori disponibila. Cica sunt prea putine comenzi de galben si nu se justifica ....Attached FilesLast edited by phenom; 28 May 2017, 21:31.
Comment
-
Din cate am studiat eu, atunci cand mergi in frana de motor, masina stie asta prin calculator, si se taie injectia de benzina la injectoare, deci, intr-adevar consumul este zero.
Stie cineva ce inseamna "deschidere usi in doi pasi" ? Am tot auzit pe aici pe forum ca se poate activa aceasta functie ... Eu deja am HSA si semnalizare cu impuls active.
Multumesc.
Comment
-
Originally posted by phenom View PostMultumesc.
Eu, sincer, nu as recomanda aceasta masina. Dar am vrut neaparat masina noua pt taxi, ca sa stau fara griji, cel putin o perioada.
Avand in vedere ca am luat Prestige-ul la 7600 euro [cu rabla], mi se pare ok, la dotarile astea ,si masina noua. Acum.... depinde si ce pretentii ai de la viata
Deocamdata , in Craiova este un singur Logan cu acest motor pe taxi, si se lauda cu un consum urban de 8% pe GPL. Daca este adevarat, ar fi ceva exceptional pt taxi... un amanunt care te face sa inchizi ochii la celelalte lipsuri.
Apropo, mi-a spus dealer-ul ca se pierde garantia daca montez GPL...
Later post:
Consumul de pe CB este sub 5 % afara, si sub 8 % in oras.... conditii de exploatare normala. Masina cere sa mergi subturat cu ea, daca te iei dupa GSI...
La inceput schimbam la 3000- 3500 de ture [cum cred ca ar fi bine si normal], dar am inceput incet-incet sa schimb mai jos la 2000-2500, si se vede o diferenta de consum de aproape 1l %, cel putin pe CB.
Am doar 170 km parcursi in total, deci nu e foarte concludent deocamdata.
Am alimentat cu benzina de 98 de la Rompetrol.
Comment
-
Salut, Phenom! ”Deschiderea ușilor în doi pași” înseamnă (copiez cele scrise de t0rquemada): ”cu mașina încuiată la apăsarea butonului de deschidere de pe cheia cu butoane se deblochează întâi ușa șoferului, iar la a2a apăsare restul; din butonul interior se deblochează toate simultan.” - sursa: http://www.loganclub.ro/forum/showpo...86&postcount=5 ( de la ”[MODIFICARI] Activare Functii Dacia Generatie II”)
Comment
-
@phenom, dacă erai în CJ, era interesant o părere. Aici sunt multe rampe de urcat și la gâfâie rasnita de 1,2.
Deschiderea ușilor în 2 pași a fost eliminata din 2013, când au desființat releul de la șofer. În schimb când sunt în masina, se descuie doar ușa care este deschisa, nu se mai deschid toate odata.
Comment
Comment