Orașe cu trafic diferit , consum diferit. La relanti consumul creste. CB nu a fost resetat niciodată. Totuși o sa fac plin , 100 km apoi plin , sa vedem ce iese
Logan Cu Motor 1.0 Sce Pareri
Collapse
X
-
Originally posted by IancuMIC View PostStai linistit, ca ai incarcarea pilotata; incarca doar cat si cand e necesar. N-ai de ce sa te duci in service.
Cu problema asta se lovesc si cei care inlocuiesc bateriile si merg pentru verificarea incarcarii.
Si eu m.am gandit la aceasta varianta, ca e o generatie noua de releu de incarcare , care baga cat trebuie si cand trebuie. Oricum ma duc la reprezentanta sa imi iau cartea de identitate, si o sa le semnalez problema sa vad ce zic si ei... nu ma duc sa ii cert
Da' daca v-as spune ca imi ploua in masina, asta cum vi s-ar parea ?!
In ziua cand am ridicat masina de la reprez. ploua torential, de nu faceau fata stergatoarele pe viteza a doua. Am vazut ca imi intra picaturi de apa pe la carcasa/masca de la oglinda de pe usa dreapta [carcasa triunghiulara de deasupra fetei de usa, din dreptul oglinzii]. Mentionez ca am oglinzi electrice.
Comment
-
1. Nu am Start Stop. Motorul de 1.0sce e singurul din gama Dacia pe care nu se pune S-S. In rest , toate celelalte motorizari au.
Sa va mai zic una buna, descoperita azi. Am ajuns ca inainte de 1989... ma invart pe langa masina si caut sa mai descopar probleme nerezolvate de cei de la Dacia... Mai am sa rastorn masina pe o parte si sa o antifonez.
Verificand azi de curiozitate presiunea in roti, am constatat ca toate rotile au presiunea egala .... 3.5 atmosfere.
[De vreo 2 zile tot incerc sa-mi aduc aminte sa fac presiunea, pt ca mi se parea ca e suspensia foarte rigida]. Apropo, cand si-a luat tata Tucson in 2007, avea toate rotile umflate la 4.2 din fabrica, pe jante de 16"
2. Asta cu "sa nu mai opuna rezistenta alternatorul non-stop" mi se pare genial, daca chiar asa sta treaba. Foarte bine gandit si ajuta din toate punctele de vedere [uzura mai mica, consum redus, putere mai mare.... chiar daca neglijabile ]Last edited by phenom; 1 June 2017, 23:44.
Comment
-
La 1,2 încarcă la maxim, am măsurat odată cu Volmetrul, parca 14,2V.
1,2 16v E5 are servo hidraulica, alternatorul încarcă la maxim și de aici și consum mai ridicat. În schimb 1,2 E6 are GEPDA și consum mai mic declarat de producator.
Comment
-
Originally posted by bolovan View PostPai cam toate motoarele cat de cat moderne functioneaza asa (nu's de 1.2)
Din cate stiu eu, pt transport, se pune 3.5 atmosfere...si dealerul trebuie sa regleze presiunea corecta (posibil sa ma insel...)
Daca eu nu verificam si mergeam 20.000 pana la revizie [nu sunt sigur ca la revizie verifica si presiunea in roti, dar sa presupunem ca o fac], e posibil ca pana atunci sa fi avut si jocuri pe la suspensie...
Comment
-
Originally posted by phenom View Post1. Nu am Start Stop. Motorul de 1.0sce e singurul din gama Dacia pe care nu se pune S-S. In rest , toate celelalte motorizari au.
Sa va mai zic una buna, descoperita azi. Am ajuns ca inainte de 1989... ma invart pe langa masina si caut sa mai descopar probleme nerezolvate de cei de la Dacia... Mai am sa rastorn masina pe o parte si sa o antifonez.
Verificand azi de curiozitate presiunea in roti, am constatat ca toate rotile au presiunea egala .... 3.5 atmosfere.
Presiunea trebuia verificată la dealerPentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.
Comment
-
Salut baieti! Sambata a ridicat tata de la reprezentanta un Logan Plus cu motor 1.0 Sce. Cand a laut-o a facut plinul si au intrat 47,5 litri de benzina. Acum are 151 de Km si abia s-a stins prima liniuta.
Trimis de pe al meu SM-G901F folosind Tapatalk"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former." ALBERT EINSTEIN
Comment
Comment