Facute de mine in reprezentanta
Logan Cu Motor 1.0 Sce Pareri
Collapse
X
-
Voi nu intelegeti o chestie. Nu va mai uitati la consumul instant, ca nu mergi tot timpul fara sa accelerezi, sa franezi, sau cu viteza constanta. Nu cred ca scoate extraurban consumuri de 3.5-4%.
Cu 1.2 ph2 (l1), extraurban la viteze legale (uneori peste) scot intre 4.8 si 5.2%, iar mediu il am vara pana in 5.8%, iar iarna uneori sare binisor de 6, spere 6.7%. Urban nu am idee, deoarece nu locuiesc intr-un oras mare.
Insa nu merg nicidecum econom, de multe ori vede de la 4-5000rpm in sus, dar uneori si maxim 3000rpm (cand sunt plictisit)
Mai nou aduna km mai putini, nu mai trebuie sa trag de el pana miroase urat dupa ce ajung cu el acasa, folosesc tdi-ul.
Comment
-
Dar cum trage motorasul asta nimic, nici o parere?
Cum se comporta la drum mai greu(gen Dealul Negru) , etc.
Facut test drive cu logan motor de 1 pe serpentina gen Transalpina. Mie mi s-a parut mai vioi decat motorul de 1.2
Masina cu trei pasageri la bord. Ma asteptam sa fie mai lesinat, dar nu este asa.
Comment
-
Poate a fost doar un efect placebo, motorul de 1,0 are cuplu maxim de 97 Nm, nu are cum sa fie mai rapid ca 107 Nm, doar ca la 1,0 cuplul maxim este la 2750 rot/min și la celalalt la 4000 rot/min, mergând în aceleași condiții, la o turație mai joasa, gen 2500-2700 rot/min este în avantaj 1,0 deoarece beneficiezi aproape în totalitate de cuplul motorului.
Comment
-
Pe serpentina respectiva, nu multe masini pot urca cu tr-a IV-a. Acolo este un ac de par care te obliga la tr-a II-a. Dupa care pana sus esti cam cu a III-a cu acceleratia in podea (daca vrei sa depasesti 50Km/h.
@C.Mike Recomandare de traseu: semenic sau muntele mic. Daca pe alea urca ok (si nu vad de ce sa nu urce...urcam cu 1.4 mpi cu o etajare a cutiei mult mai lunga...si urca ok)...merge si pe trans_ce_vrei_tu
Comment
-
persoanele care afirma chestia asta...de regula sunt persoane cunoscatoare si pretentioase ai nevoie de minim 200cp ca sa poata pleca de pe loc fara sa dea in nas masina/opreasca motorul la pornirea de pe loc.
Da, cu siguranta se preteaza mai bine la mersul in oras/drumuri nationale/europene. Iar pe autostrada 100-110Km/h. Dar cam asta este si targetul masinii
P.S. Stai linistit, am urcat cu o fabie de 63 cp pana pe muntele mic...si incarcata cu 3 persoane + bagaje (de departe cea mai lesinata masina condusa de mine...si Dacia 1310 era mai sprintara decat aia).
Comment
Comment