Are cineva 1.0 sce pe mcv? Sunt curios dacă face fata unui regim normal de utilizare, gen familie cu doi copii mici, bagajele aferente, care sunt mai mult voluminoase decât grele (de aici și nevoia de mcv, nu Logan berlina). Mers de familist, 100-110 în afara, oraș destul de mult(București), maxim 15.000 km pe an. Știu ca este disponibila aceasta motorizare pe mcv, conform configuratorului Dacia, am văzut ce înseamnă mcv diesel pentru muncitori, scule, însă sunt curios dacă face fata unui regim mai ușor, de familie.
Logan Cu Motor 1.0 Sce Pareri
Collapse
X
-
Originally posted by horus_bds View PostAre cineva 1.0 sce pe mcv? Sunt curios dacă face fata unui regim normal de utilizare, gen familie cu doi copii mici, bagajele aferente, care sunt mai mult voluminoase decât grele (de aici și nevoia de mcv, nu Logan berlina). Mers de familist, 100-110 în afara, oraș destul de mult(București), maxim 15.000 km pe an. Știu ca este disponibila aceasta motorizare pe mcv, conform configuratorului Dacia, am văzut ce înseamnă mcv diesel pentru muncitori, scule, însă sunt curios dacă face fata unui regim mai ușor, de familie.
Comment
-
La drive-test te duci cu ea goala, n-are nicio legatura, goala merge bine cu orice motor. Sunt si eu curios daca are cineva 1.0 si a fost in concediu cu masina la capacitate maxima, de preferat pe autostrada si drumuri montane.
1.5 dci-ul meu de 90 cp daca il conduci cu masina goala zici ca e racheta, cand se umple masina se schimba treaba...
Comment
-
Originally posted by horatiuc View PostLa drive-test te duci cu ea goala, n-are nicio legatura, goala merge bine cu orice motor.
Comment
-
-
Nu stiu cum este motorul de 1l, dar sa spui ca 0,9TCe e lesinata si nu oricum, ci chiar rau, este totalmente fals.
O masina cu motorul 0,9 TCe de 1176 kg (daca am retinut corect), cu 5 persoane si bagaje nu prea multe, clima pornita, Eco activat urca ceva mai greu doar in automat si numai pe portiunile abrupte. Daca treci in manual si schimbi cand vrei tu poti urca linistit chiar si cu Eco activat, desi nu recomand. In schimb daca dezactivezi Eco, poti urca in automat fara nici cea mai mica problema chiar si cu clima in functiune. Singurul inconvenient este pentru pasagerul care sta la mijloc pe bancheta din spate. Nici ceilalti nu sunt mai fericiti cand la viraje se lovesc unii de ceilalti ca popicele. Doua persoane in spate este fara indoiala, cel putin pentru drumuri lungi, cel mai indicat.Last edited by gabrieln1960; 27 September 2017, 10:27.
Comment
-
Adevarul este ca-i lesinata...fata de un motor de 200cp
Am mers si cu masina foarte incarcata (4 persoane+bagaje la refuz)...nu este lesinata.
Iar 1.0 (ca despre asta vorbim aici)...nici asta nu cred ca-i lesinat...pentru ca-l ajuta cutia scurta. Singura chestie...cred ca-i creste consumul simtitor (adica...fata de 0.9 cand este mai gol consuma mai putin...cand este incarcat o sa contsume usor mai mult).
Comment
-
Si doresc sa ma adaug ceva. Din experienta mea (destul de redusa) cu acest motor, pot sa va spun ca, indiferent de conditiile din trafic si de incarcarea masinii, nu esti "cap de coloana" (adica sa-i incurci pe cei din spatele tau), decat daca asa vrei tu sa conduci si in niciun caz din pricina masinii.
Motorul de 1l are parca 75 cai si nu are Eco. Cred ca se descurca onorabil in orice situatie, chiar si pe un MCV incarcat pentru concediu.
N-am mers cu el, dar am mers cu 1310 si cu Solenza peste tot prin tara si niciodata nu am am avut probleme.Last edited by gabrieln1960; 27 September 2017, 10:44.
Comment
-
Originally posted by bolovan View PostCe intelege lumea de "lesinat"?
0.9 trage foarte bine (chiar excelent!) cu o singura persoana in masina, dar din punctul meu subiectiv cu 4 persoane si bagaje e "lesinata"
@stocanu, tu ai si remap, probabil ca se schimba lucrurile.
Si luand in considerare ca 90 de cai ii simt lesinati, la 75 de cai probabil as avea aceasi impresie dar mult accentuata.Last edited by darksun; 27 September 2017, 11:57.
Comment
-
Adevarat...fata de masini mai puternice (si aici ma refer la masini ce au mai mult de 100 cp/tona)...am observat si eu...dar asa nu mi-a parut deloc lesinata. Si nu sunt un tip ce conduce sportiv (se si vede din postarile mele de pe topicul de consum).
Vezi sa nu aibe o problema motorasul tau
Comment
-
Originally posted by bolovan View Post.
Vezi sa nu aibe o problema motorasul tauLast edited by darksun; 27 September 2017, 12:14.
Comment
-
E la fel si la dci de 90 cp, nu poti sa zici ca nu merge, dar e destul de lesinat cand masina e plina. Am testat putin cel de 105 cp de pe Lodgy si ala sta mai bine. Aici eu zic ca e si din turbina, asta de 90 dupa 2500 rpm cam decedeaza in timp ce ala de 105 trage bine si constant pana in capatul plajei de turatii.
1.0 ar trebui sa fie ok si la drum lung daca masina e insonorizata macar la fel ca diesel-ul, ca sa mergi cateva ore cu motorul in 4-5000 rpm care iti bazaie in cap nu e prea amuzant (stiu asta de la alte foste masini).
Comment
Comment