Logan Cu Motor 1.0 Sce Pareri

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by abc View Post
    Astept pareri de la utilizatorii cu 40 - 50 000 Km, inclusiv in legatura cu costurile de intretinere.
    Pai costurile de intretinere cred ca sunt aproape la fel cu orice alta motorizare de pe Ph1...

    Comment


    • In general, revizia la logan 2 este mai mare ca generatia anterioara.

      Comment


      • A facut cineva revizia la Logan 1.0 sce?

        Trimis de pe al meu SM-J510FN folosind Tapatalk

        Comment


        • Originally posted by aris86 View Post
          In general, revizia la logan 2 este mai mare ca generatia anterioara.
          Pai e normal, masina primeste upgrde, functii noi etc insa nu cred ca e f mare diferenta inaa xonteaza si unde o faci

          Comment


          • Am vazut la reprezentanta un Logan 1.0 sce , era la revizia de 20.000 km, masina avea 3 luni (era taxi), am inteles ca total pret era in jur de 550-600 Ron. Nu am vazut devizul, dar cred ca se putea si mai jos cu piese aduse de client.
            Per ansamblu, omul era foarte multumit de masina (consum, taxe).

            Comment


            • Greu de crezut, poate i-a schimbat placutele de frana. Pe mine atat m-a costat la diesel revizia.

              Comment


              • Atât e revizia în orașe mai mari, ca nu face nimeni acte de caritate.

                Comment


                • Originally posted by sadicu View Post
                  Pai e normal, masina primeste upgrde, functii noi etc insa nu cred ca e f mare diferenta inaa xonteaza si unde o faci
                  la revizii nu-ti verifica nimeni rutinele de esp, hsa, etc. tot 4 roti are, 2 discuri, 4 placute, doua curele la motor, 3-4l de ulei si cam tot antigel, aceleasi brate, acleasi planetare, etc. nu vad un motiv de scumpire a reviziilor ca ai un soft mai nou pe aceeasi structura de masina.
                  Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                  Comment


                  • Originally posted by Seba View Post
                    tot 4 roti are, 2 discuri, 4 placute, doua curele la motor, 3-4l de ulei si cam tot antigel, aceleasi brate, acleasi planetare, etc.
                    Asta ziceam si eu ca tot pe acolo ar trebui sa fie.

                    Poate sa fie mai scump avand in vedere ca e vorba de un mototr nou, diferit de cele precedente si atunci poate sa recomande Uleiul X ca ala e pt motorul asta sau mai stiu eu ce curea. Intotdeauna e loc de scumpiri

                    Comment


                    • Cati km aveti cei mai multi cu acest motor ?
                      Vad ca pe aici majoritatea sunt giga contra. Ideea e ca 1.4mpi a fost un motor fiabil, care si-a facut treaba cu brio. Si la 1.2 majoritatea ati fost sceptici.
                      1.0 sce e un motor ideal care sa inlocuiasca vechiul 1.4mpi, are putere aproximativ la fel, consum mai bun, taxe mai mici, este euro 6 , iar de la 1 ianuarie cand se vor baga taxe pe cilindree si norma de poluare, cel mai putin afectati vor fi cei cu 1.0sce si 0.9tce. Iar pentru cine nu are bani de 0.9tce, ramane 1.0sce.
                      Normal ca nu sunt asa puternice, ca nu sunt masini de raliu.
                      De exemplu nu ma mai impresioneaza nici macar un 1.9tdi de 101-130 cp, care trage cat de cat ok la ce cuplu are.
                      Trebuie sa fim constienti ca nu-i masina de raliu, iti faci treaba cu ea, mergi in concedii si poti sa mergi lejer cu viteza legala, iar uneori sa-i mai dai 120-140km/h si nu i se intampla nimic. Daca vreti senzatii, atunci luati-va macar o masina de 200cp + resoftare.

                      Comment


                      • 1.0 sce e un motor ideal care sa inlocuiasca vechiul 1.4mpi,
                        Vechiul 1.2, vrei sa spui. Ca 1.4 a fost deja inlocuit de 1.2, acum ceva ani.

                        Motor ca 1.4 mpi nu o sa mai faca vreodata Renault, astea noi par sa aiba alta fiabilitate.

                        Comment


                        • Cine vrea 150 cp+ nu intra pe acest forum. Aia fie scot din buzunar peste 20 keur pentru una noua, fie dau vreo 6-7 keur pe una obosita de afara... Insa nici aia nu intra pe acest forum.

                          Comment


                          • Ce legatura are ce ai spus tu, cu postul meu?
                            Avea 1.4 mpi 150CP?

                            Comment


                            • Da, avea, dacă legai 2 in paralel .

                              Nu era referitor la postul tău ci la cel precedent...

                              Comment


                              • Eu am o nelamurire: daca 1.0 e atat de reusit si il inlocuieste pe raposatul 1.4, pentru ca 1.2 16v ar fi fost cu cantec, , cum de se face ca Renault a pastrat totusi acest motor (D4F) pe Clio in varianta Euro 6?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google