In acest moment, inclin sa cred ca au scos consum de 5-6 % la 120-150 si cu masina plina, doar cu treapta a 6-a la motorul de 1.0..ca au ajuns si la 120-150 pentru 10 minute, e altceva, dar consumul acela e scos doar la un mers constant cu medie de 90 PANA SPRE 100..am sa trec si eu de rodaj si poate se intampla minunea..
Logan Cu Motor 1.0 Sce Pareri
Collapse
X
-
NU scoti 5-6% cand sari de 100-110 niciodata. Eu cand i-am dat talpa la 150 consumul instant era de 10 l deci ncio sansa sa scoti ceva aproape de 5 daca mergi cu viteza aia. EU mers prin Bucuresti aproape zilnic iar in afara nu am incercat sa merg economic, i-am dat constant 120-130 si e consumul la 6,4 dupa aproximativ 5000 km. E loc si de mai bine dar pana acum sunt multumit de consum.
Vali2008, unde e trapta a 6-a in portbagaj?
Comment
-
Originally posted by meticulosul View PostSi totusi sunt unii care spun ca au mers cu 2-3 persoane in masina,atingand viteze de 120-150 km pe distante mai mici sau mai mari si pe langa toate astea erau relaxati si aveau un consum nesimtit de mic5/6 %.
Da da, la fel ca prin 2005-2006 cand posesorii de 1.4 mpi spuneau ca au prins 200 si mai aveau talpa + consum de diesel
In concluzie 1.0sce e un motor cu care sa iti faci treaba prin oras, eventual o iesire de 100 , maxim 200km si nimic mai mult.
Stiu cum e 1.2 16v, nu ma luati voi ca asta e mai smecher, ca trage mai bine, etc... ca e o rasnita si mai mica si nici macar 100nm cuplu nu are. A fost ajutat putin de cutia cu rapoartele mai scurte, insa nu cred ca vreti sa mergeti la drum lung cu el, ca o sa va treziti cu el in brate.
Un motor mic, ramane un motor mic (ma refer la aspirate).
As alege oricand un 0.9tce.
PS: Daca vreau sa imi cumpar un logan 2 fara facelift, i se potrivesc farurile si stopurile (plug play) ?Last edited by ManGreek; 4 November 2017, 00:37.
Comment
-
Originally posted by ManGreek View Posteventual o iesire de 100 , maxim 200km si nimic mai mult.Last edited by sadicu; 4 November 2017, 10:45.
Comment
-
Originally posted by sebibv View PostÎmi permiteti o gluma? Se potriveste motorul de 1.4 pe L2 1.0?
Ar fi chiar o idee buna, nicidecum gluma. Dar cred ca ai nevoie si de alt ECU, alt cablaj, plus cutie viteze, neluand in calcul ca in Romania ai nevoie de multa hartogaraie, vizite la RAR, omologare.
In USA e mai simplu sa schimbi un motor. Bine, in USA nu gasesti motoare 1.0, ca sa incerci sa scapi de ele.
Nici nu-s asa ipocriti americanii incat sa se declare aparatorii mediului, permitand motoare mari, avand totusi niste standarde de poluare pe care nu cred ca le-ar trece toate masinile europene.Last edited by mr.K; 4 November 2017, 10:54.
Comment
-
Cred că toate europenele trec cu brio normele lor de poluate. Am fost în Texas in 2015, numai Dodge RAM și Ford Silverado. Europene spre deloc. De fapt Berlinele spre deloc. Doar la cei ce închiriază mașini și la mexicani. Orice mașină nouă care se vinde la momentul asta in Romania trece cu ușurinta standardele americane de poluare
Comment
-
Originally posted by mr.K View PostSau 1.6.
Ar fi chiar o idee buna, nicidecum gluma. Dar cred ca ai nevoie si de alt ECU, alt cablaj, plus cutie viteze, neluand in calcul ca in Romania ai nevoie de multa hartogaraie, vizite la RAR, omologare.
In USA e mai simplu sa schimbi un motor. Bine, in USA nu gasesti motoare 1.0, ca sa incerci sa scapi de ele.
Nici nu-s asa ipocriti americanii incat sa se declare aparatorii mediului, permitand motoare mari, avand totusi niste standarde de poluare pe care nu cred ca le-ar trece toate masinile europene.Last edited by liviunvl; 4 November 2017, 17:49.
Comment
-
Da...sunt extrem de ineficiente (au rapoarte de compresie mica prin urmare, cuplu mic, putere mica...5L si 180 cp si 300 Nm cuplu).
@irimiacipria1 au fost ceva modele de motoare ce faceau astea...cele comerciale extrem de nereusite...iar cele militare...se schimbau des...asa ca nu conta
Comment
Comment