Logan Cu Motor 1.0 Sce Pareri

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Si mestecatul in mamaliga Dacia e tot sport national pe forumul asta.
    Doar ca laudatul excesiv nu face masina mai buna decat e, ramane o marca mediocra ce iese in fata doar la capitolul pret.

    Sa stai intr-o Dacia 1.0 sce si sa spui ca erai cel mai rapid in compania BMW-urilor, asta da aroganta.

    Comment


    • Nu doresc cenzurarea niciunei pareri, daca aceasta nu incalca prevederile art 4 din Regulament.

      4. Nu jigni, nu declansa scandaluri (asa-zisele "flame-uri").
      Nu e nicio noutate sa va reamintesc faptul ca nu de putine ori, ironia exprimata vizavi de unele posturi s-a dovedit a fi un gest, cel putin neinspirat; asta ca sa fiu elegant.

      Insist; grija mare la exprimare si comportament.
      Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

      Comment


      • 1.Pana una alta, n-a prezentat nimeni dovezi ca detine aceasta motorizare. Trebuie sa credem pe cuvant orice parere, indiferent cat de mult sau putin are treaba cu realitatea auto.


        2. Unele persoane sunt usor impresionabile/nu au condus masini mai puternice/nu au detinut (si) alte masini noi, e normal sa zugraveasca masina in culori ce deformeaza realitatea cunoscuta.

        3.Accesul la un drivetest cu orice masina e facil, oricine isi poate face o parere.

        Eu suspectez ca Dacia a infiltrat destui oameni pe aici care sa dea o nota buna noilor motorizari si sa pareze totodata orice parere negativa la adresa marcii.
        Mai sunt si cei care isi inchipuie ca-s patrioti daca au o Dacia si nu o vorbesc de rau, indiferent de ce au schimbat la masina.

        Ce am remarcat la parerile de pe forum e ca, odata cu scaderea cilindreei la motoarele aspirate 1.6-1.4-1.2 16V-1.0 sce, depasirile se fac tot mai lejer, viteza de croaziera se mentine la 130/h fara probleme, masina e tot mai plina de bagaje, iar peste toate astea, consumul scade in permanenta, desi motoarele mici au o problema numita consum, la viteze mari.
        Last edited by mr.K; 8 January 2018, 10:17.

        Comment


        • Un moderator va cere pe cel mai frumos ton posibil sa va limitati la subiectul topicului si tot persistati cu off-topic-ul.
          I have no special talent. I am only passionately curious.

          Comment


          • Daca e nevoie, atasez factura..
            E bine sa testezi si altceva, ca sa nu ti se para ca ai vreo limuzina in loc de Logan..
            Folosesc frecvent mai multe masini, pe langa cele din semnatura, cum ar fi si un Hyundai SantaFe de 2.2diesel, desigur ca nu exista comparatie , dar la acel tractor constati cu stupoare ca dupa cateva forje acul indicator de la carburant lesina si cedeaza..nu mai zic de intretinere si ce probleme apar..ma bucur doar ca nu e a mea!
            Motorul de 1.0 de la Dacia chiar isi face treaba decent. Cine il cumpara doreste sa evite vizitele frecvente in service si vrea sa ramana si cu bani in buzunar dupa ce plateste impozitul (40 Ron) si RCA-ul (280 ron) si Casco (770 Ron), toate pe 1 an.
            Si da, chiar tine spre 130 fara sa sparga urechile celor din masina ..
            Personal, prima data cand l-am testat am urcat cu strangere de inima dupa ce auzisem cum face motorul ca un mixer, dar am vazur ca nu-i chiar de speriat..
            Tot ce sper e sa nu cedeze, dar pana acum motoarele de la Renault s-au tinut bine.
            In ce priveste si capitolul rugina, abia la un Logan din 2007 a aparut la o portiera, mai am unul din 2010 care e impecabil. Poate ca depinde si de noroc, dar si de modul de intretinere (insist pe spalare regulata si ceruit primavara si toamna, plus ceara de cavitati).
            Bafta!

            Comment


            • Originally posted by mr.K View Post
              Ce am remarcat la parerile de pe forum e ca, odata cu scaderea cilindreei la motoarele aspirate 1.6-1.4-1.2 16V-1.0 sce, depasirile se fac tot mai lejer, viteza de croaziera se mentine la 130/h fara probleme, masina e tot mai plina de bagaje, iar peste toate astea, consumul scade in permanenta, desi motoarele mici au o problema numita consum, la viteze mari.
              Cam asta e concluzia finala in ce priveste Dacia. Ca va place sau nu.

              PS: Da am condus si stiu ce poate acest motor. Multi se imbata cu apa rece. Din pacate.

              Comment


              • Sar pistoanele prin capotă....asta e tare.. și chiar te urmăream cu interes..
                Last edited by Duducu; 8 January 2018, 21:07.

                Comment


                • a fost o "hiperbola exagerata", s-o lasam asa cum a fost scrisa.
                  desi, daca stau sa-mi amintesc din vremea mileniului trecut...
                  la astea mai noi nu prea se mai intimpla, e drept.
                  se poate merge cu un consum bun, e drept.

                  este, totusi, diferenta mare intre "un comportament banal" si "glorificare".

                  Comment


                  • Ok, înțeleg si accept emoțiile de tot felul.
                    La subiect, ce să mai zic...
                    E o mașină de X lei cu Y performanțe. Chestii concrete, cifre, dar si feeling, într-adevăr..
                    Cui îi trebuie, o cumpără. Slavă Domnului, oferta e mare, ai de unde alege. Si mașini noi, și la mâna a doua. Chiar si la Dacia sunt multe variante de motorizări si dotări.
                    Personal, îmi asum frustrările pe care le voi simți când nu voi putea depăși camioane pe serpentine sau la cele cinci semafoare de pe drumul până la serviciu.
                    Și ce glorificare se poate face unei masini low cost cu motor de un litru?

                    Comment


                    • o sa poti depasi lejer, la deal, mai ales daca-s incarcate
                      "glorificarea" apare de la exaltatii care merg cu viteza sunetului, lasa in urma chiar si curcubeul aromelor skittles si abia le consuma cit de doua beri.
                      inca o data zic: se poate merge chiar binisor (din experienta lunga cu un alt "francez" de 1.0l aspirat), dar nu chiar asa cum zugravesc unii curcubeul.
                      rezumatul a fost enuntat de mr. K, anterior.

                      Comment


                      • 1,2 16v are cuplu de 107 Nm și este puturos. Ma îndoiesc ca un motor de 1,0 l cu un cuplu de 99 Nm este mai rapid și fâșnet decât alt puturos. Poate la consum sa fie mai economic, însă să spui că depășesti mașini premium trăiești în lumea viselor, bine fiecare poate sa creadă ca conduce o armata de ponei, dar în realitate conduci altceva.
                        Motorul e decent, economic și cam atât, la drum întins și viteze mari, m-aș mira sa fie consum mic, ținând cont ca greutatea mare și coeficientul de aerodinamica mare. Era motoarelor tricilindree aspirate a cam apus, urmează cele turbo sa facă legea.

                        Comment


                        • Foarte multi oameni cumpara Dacia, in diferite variante de motorizare. Ei privesc masina ca pe un obiect electrocasnic sau un telefon, o folosesc pt. transport din punctul A in pct. B, acasa-serviciu-cumparaturi etc. Cine are vise "umede" cand e la volan si vrea sa moara "dujmanii" de invidie poate cumpara Porche, Ferrari, Lamborghini etc. daca e dispus sa scoata din buzunar si bani pt. asemenea marci de lux.

                          Comment


                          • Originally posted by aris86 View Post
                            1,2 16v are cuplu de 107 Nm și este puturos. Ma îndoiesc ca un motor de 1,0 l cu un cuplu de 99 Nm este mai rapid și fâșnet decât alt puturos.
                            Daca cuplul este distribuit cum trebuie poate sa fie mai "fasnet" decat 1.2 16v. Are VVT si asta il poate face mai dinamic decat 1.2 16v.

                            Din pacate nu gasesc o fisa tehnica cu curbele de cuplu/putere pentru SCe75. Chiar sunt curios cum arata distributia de cuplu/putere.

                            însă să spui că depășesti mașini premium trăiești în lumea viselor, bine fiecare poate sa creadă ca conduce o armata de ponei, dar în realitate conduci altceva.
                            Daca mai citesti odata ce a scris ai sa intelegi ca se referea la faptul ca nordicii merg cu viteze sub limita maxima comparativ cu noi ce de regula fortam limita maxima si din acest motiv le depasea.
                            I have no special talent. I am only passionately curious.

                            Comment


                            • Oficial dacia (citez din memorie).
                              "nu trebuie sa uitam ca vorbim de cel mai accesibil motor de la Dacia, asa ca asteptarile clientilor nu trebuie sa fie exagerate".

                              Clientii dacia care opteaza pentru acest motor, probabil sunt dintre cei care isi spun:; vreau o masina ieftina (daca se poate cea mai ieftina din Europa), spatioasa, cu dotari ieftine, cu taxe /impozite mici, cu un motor economic pe care sa o folosesc in scopuri domestice (scuzati-mi expresia), dar...noua. Nu ma intereseaza sh.
                              ...
                              Parerea mea.
                              Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                              Comment


                              • Numai ca majoritatea, nu stiu cum naiba, descopera un bolid in forashu' de o litra, care face fata multor provocari, nu doar transport din A in B.
                                Asta spune multe despre clientela Dacia referitor la cultura auto specifica acestora.

                                Motoarele de 1 litru sunt potrivite pentru masini gen Micra, Up/Citigo, nu frigidere Logan.
                                Last edited by mr.K; 9 January 2018, 23:41.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google