Logan Cu Motor 1.0 Sce Pareri

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Merci de informatii. Am inteles [emoji6]

    Trimis de pe al meu Redmi Note 4 folosind Tapatalk

    „Opiniile sunt libere, dar nu și obligatorii.”

    Comment


    • Daca acest motor de 1 litru se va dovedi a fi fiabil eu cred ca in 3-4 ani, dupa ce o sa treaca de bolille copilariei, o sa primeasca turbo si probabil 0,9 o sa fie scos din fabricatie. Nu vad niciun motiv ca Renault sa produca in paralel doua motoare mici de cilindree atat de apropiate. Merg mai departe cu speculatiile si cred ca daca Easy-R nu o sa fie scos complet din fabricatie (daca or sa mearga bine vanzarile pe piata din India) o sa apara o versiune imbunatatita constructiv, nu doar resoftuita. La actuala varianta nu cred ca or sa-si mai bata capul cu modificari constructive.

      Pana una-alta sunt curios cum o sa arate Logan/Sandero de generatia a treia incepand cu 2019-2020. Probabil ca in primul rand vor fi eliminate nemultumirile legate de siguranta dupa trecerea la o noua platforma tehnica.

      Om trai si om vedea!

      Comment


      • Ma indoiesc ca 1.0 TCE se va baza pe acest 1.0 SCE, mai degraba va fi un 1.3 TCE cu un cilindru scos, din moment ce acel motor deja e gata de productie iar 0.9 TCE implineste in curand 6 ani.
        Pe langa asta, in maxim 2 ani vor aparea si noile Sandero/Logan si cel mai probabil vor sincroniza noua platforma cu noul motor.
        Tinand cont de ce s-a intamplat in trecut, eu cred ca noile Logan/Sandero vor fi niste Dustere din 2017 in miniatura, cel mai probabil vom vedea si pe ele servo electric, airbag-uri cortina, un design mai frumos al bordului cu "butonase" si clima cu cerculete ca la Audi, incalzire in scaune, un 1.0 TCE cu 100CP, franare automata la detectia unui obstacol pentru a nu pierde stele NCAP si poate un plastic ceva mai bun. Mi-ar placea si niste scaune mai confortabile dar deja cred ca ar manca din vanzarile Clio/Megane.

        Comment


        • Originally posted by Merdiso View Post
          in maxim 2 ani vor aparea si noile Sandero/Logan
          mai degraba la sfarsitul anului 2020. in Ro comenzile se vor putea face dupa 1 noiembrie iar livrarile vor incepe dupa 1 decembrie.

          Originally posted by gabrieln1960 View Post
          Merg mai departe cu speculatiile si cred ca daca Easy-R nu o sa fie scos complet din fabricatie (daca or sa mearga bine vanzarile pe piata din India) o sa apara o versiune imbunatatita constructiv, nu doar resoftuita.
          preturile masinilor vor creste odata cu dotarile si performantele acestora iar o masina mai scumpa vinde fara prea mari probleme o cutie EDC adica 500 de euro raportati la 10.000 sunt cam la fel cu 1000 raportati la 15.000 (aproximativ)
          Last edited by abc; 1 July 2018, 13:29. Reason: Automerged Doublepost

          Comment


          • Pentru ca afara vate vantul si ploua iar optimile inca nu au inceput hai sa mai lasam putin imaginatia sa o ia razna.

            Indiferent de cum va arata si pe ce platforma va fi un lucru nu se va schimba in optica francezilor privind Dacia si anume un nivel de pret cat mai jos posibil. Obligatoriu masinile vor trebui sa fie cele mai ieftine din grup. Chiar daca ei spun ca pretul la noile modele va fi acelasi eu nu cred asta cu toate ca nici prea mari nu vor putea fi pentru ca nu le-ar mai lua nimeni.
            Cred ca mult mai ieftin ar iesi trecerea lui 1.0 SCe la turbo decat modificarea lui 1,3. De ce sa faci practic un alt motor cand ai deja unul pe care deja acum il testezi si poti ca peste doi-trei ani sa-l adaptezi?
            Ar putea sa tina pretul foarte aproape de acesta actual o Dacie cu motor 1,3 din care s-a scos un cilindru si cu EDC fata de un 1.0 turbo cu Easy-R? Un Easy-R este 500 euro iar un EDC parca pe la 1300-1400 euro. Estimez si la motoare o diferenta cam tot pe acolo.

            Hai sa speculam mai departe. Daca pe masina mea actuala a carei pret de lista a fost 12.150 euro s-ar pune EDC, motor derivat din 1,3, airbaguri cortina, si alte cateva gadgeturi obligatorii pentru a scoate un patru stele EURONCAP s-ar duce undeva la 15.000-15.500 euro lejer, zic eu. Cati ar mai cumpara-o? In vest poate, ca si acum se vinde foarte bine dar la noi ciu-ciu. Pana si eu recunosc ca la banii astia m-as indrepta catre un sh de 2-3 ani desi nu am avut decat masini noi pana acum. Daca tot suntem la vise frumoase eu as prefera ca peste 10 ani sa-mi cumpar la batranete o masina electrica, de preferinta tot Dacia.
            Revenind cu picioarele pe pamant, aceeasi masina de mai sus dar pe noua platforma, cu motor 1.0 turbo si Easy-R ar putea fi pastrata probabil la un 12.500 euro.

            Repet, sunt simple speculatii, singurii care stiu in ce directie va merge Dacia sunt francezii. Industria auto este poate cea mai dinamica ramura a economiei mondiale si gigantii auto gandesc mereu in perpectiva si isi calculeaza cu mare atentie pasii. Noi doar putem ca la o sueta sa ne dam cu parerea si cam atat.

            Comment


            • Pai stai putin, ideea e sa vii cu mai mult in aceiasi bani, asta inseamna "generatie noua".
              Daca un produs nou e cu 10% mai bun ca cel vechi dar si cu 10% mai scump, evolutia este 0.
              Binenteles, aici nu e inclusa inflatia, care oricum mai creste putin pretul si in Romania se agraveaza aproape zilnic.
              Spre exemplu, de acum doua luni toate masinile din gama Dacia s-au scumpit cu fix 100 de euro si nu e surprinzator, din moment ce untul s-a facut 10 lei si euro-ul se duce inspre 4.7 RON.
              In fine, deviem prea mult de la subiect si nu are sens, mai sunt 2 ani pana la noua generatie.
              Last edited by Merdiso; 1 July 2018, 15:33.

              Comment


              • Eu cred ca mai trebuie luat in calcul un amanunt: tehnologiile, cu cat au mai multa vechime pe piata, devin mai ieftine. E unul din motivelele pentru care L2 are de exemplu ac automat, cutie robotizata sau navigatie. Asa ceva erau sf-uri pentru Logan 1, desi ele existau pe piata.
                Iar tehnologiile folosite pe Dacia, prea putine sunt de ultima generatie. De obicei au fost folosie pe modelele de acum 10-15 ani. Si nu e neaparat un lucru rau. Iar aia cu noua platforma tehnica pentru Logan 3... eu nu as merge atat de departe. Cred ca se va modifica pe ici, pe colo platforma actuala. E mult mai simplu si mai ieftin si pentru constructor. E o posibilitate importanta prin care s-ar putea mentine in continuare pretul accesibil.

                Comment


                • Am ridicat sambata masina, un Prestige Plus 1.0, duminica am facut Bucuresti-Transfagarasan-Sibiu-Transalpina-Bucuresti.

                  Pozitive:
                  - Excelent raportul pret calitate, am scazut rabla si tva-ul pe care-l deduc, masina costa doar vreo 6500 de euro, ceea ce e senzational pentru dotarile primite. Rabla a fost un logan laureate luat in 2008 cu 8800 de euro, deci impresionant cum au reusit in 10 ani, in ciuda inflatiei sa ofere mult mai multe dotari.
                  - Consumul de pe bord excelent: 4,5
                  - Te simti bine in masina, bine legata, dotari excelente, scaune ok.

                  Minusuri:
                  - Facut consumul la pompa, plin la plin, desi pe bord zicea 4,5, la pompa a iesit 5,4. Poate m-a mintit si pompa, o sa mai cercetez.
                  - Nu exista iluminare pe butoanele de cruise. Si noaptea e cam util.
                  - Mocheta extra subtire, tabla de la capota la fel, se indoia cand puneam un pic de presiune pe ea. Suportul motr de sus, carcasa din plastic.
                  - Motorul este slabut mai ales in ture mici. A 3-a e insa foarte versatila, poti merge cu ea de la 25 la 75 lejer, fara sa fie deranjant. Pe transfaragasan majoritetea curbelor, fiind largi, le poti lua cu a 3-a un pic mai tare, gen cu 30-35, dar in acele de par de pe Transalpina, ca sa poti chiar si cu a 2-a, trebuie sa mergi un pic mai tare si sa accelerezi inca de cum ai luat virajul.
                  - Vibratii destul de mari ale motorului, stiu ca e in 3 cilindri, dar am mers si cu octavia cu 1.0 turbo si tot 3 cilindri, dar e impecabil, nu simti nimic. Evident, cost dublu.

                  Vechiul logan dat la rabla era un 1.4. Nu mi se pare mare diferenta. Poate doar la ture mai mici, in rest sunt similare. Motorul nu este racheta, fara indoiala, dar nu e nici asa slab cum incearca uniii pe aici sa-l discrediteze. Chiar si cu 5 oameni si bagaje si AC, poti face traseul facut de mine fara probleme. Poate doar in unele ace de par sa trebuiasca sa bagi a -1a dar in rest merge lejer cu 2 si 3. E un motor decent, daca va fi si fiabil, eu zic ca e ok.

                  Dar ca masina, per total, este foarte decenta. Iar pretul e imbatabil. iti iei si extindere de garantie si 5 ani stai fara griji.
                  Last edited by ssilviu; 4 July 2018, 12:36.

                  Comment


                  • Va salut cu respect, detin de un an logan plus, am parcurs deja 8200km. Raport calitate preț,excelent.nu am ce reprosa. La acest parcurs am înregistrat 6,2% consum mediu,cu AC pornit, și două persoane + bagaj relativ puțin.Verificarea s-a făcut numai prin metoda plin-plin. O curiozitate ar fi, capacitatea rezervorului de benzină. Cred că e mai mult de 50l.

                    Comment


                    • Putin peste 60, cu clătinat de mașina, până în buza, dar nu recomand, mai ales pe căldură asta.

                      Comment


                      • Salut.
                        Cam suspect de mare diferența între consumul dintre CB si metoda plin pe plin. O să fac si eu consumul plin pe plin cu prima ocazie, n-am făcut până acum, sunt chiar curios

                        Comment


                        • Originally posted by alex1ioan View Post
                          Putin peste 60, cu clătinat de mașina, până în buza, dar nu recomand, mai ales pe căldură asta.
                          Heloo, curios, dacă fabrica zice că are 50 l, de unde oare rezultă diferența de capacitate, pe care de altfel am ”bănuit-o” și eu ?!.

                          Comment


                          • Depinde cum declanșează pompa, daca consideram plin la prima declanșare. Mai depinde și de anotimp.

                            Comment


                            • La mine au intrat maxim 47l (Logan 2 berlina) si tocmai se aprinsese pompa probabil mai erau 5-6l maxim. Nu am insistat cu clatinatul, la a doua declanșare a pompei m-am oprit. Si daca intra puțin peste 60l să zicem si sunt consumați imediat după alimentare parțial, să zicem peste 10l nu cred că e vreo problema, numai să nu fie staționata mult în soare cu acei 60l

                              Comment


                              • Intră sigur, băiatul de la pompa chiar a insistat și a reușit să bage 61 L , acela fiind primul drum de la reprezentanta la peco direct.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google