Eu fac 60.000 de km pe an, deci saptamana viitoare primeste GPL.
Logan Cu Motor 1.0 Sce Pareri
Collapse
X
-
Din ce am vazut pe alt topic, la 7 litri mediu pe benzina scoti un 8 pe gpl. Hai sa zicem 9. Deci 40 lei la suta de km fata de 20 lei. 2000 lei la 10.000 km. O instalatie foarte buna e maximum 3000 lei. Deci in 15.000 km ti-ai scos banii. In 60.000 ai economisti 9000 lei. In 5 ani, 60.000 lei. Practic masina si-a scos banii de inlocuitor.
Interesant e si ca fata de diesel e mare diferenta. Daca iau un consum mediu de 5, tot reusesc sa economisesc 30.000 lei in 5 ani. Si tind sa cred ca va fi si mai fiabil motorul pe benzina. Nu mai zic de intretinere, revizii mai ieftine, piese de schimb mai ieftine, itp mai ieftin, asigurare mai ieftina etc. Plus cost de achizitie, casco mai ieftin etc etc.
Comment
-
Da si eu am verificat mai multe reprezentante de montat gpl si masini care au deja, nicio problema pana acum. Dar ce se poate intampla? Se duce chiulasa in 100.000 km. La 12.000 lei in 100.000 km imi permit sa dau 2000 lei sa o repar cu alta din dezmembrari.
Comment
-
Originally posted by ssilviu View PostDa si eu am verificat mai multe reprezentante de montat gpl si masini care au deja, nicio problema pana acum. Dar ce se poate intampla? Se duce chiulasa in 100.000 km. La 12.000 lei in 100.000 km imi permit sa dau 2000 lei sa o repar cu alta din dezmembrari.
Comment
-
Total deacord cu voi în privința GPL. Sunt "consumator," GPL din 2003 (Dacia 1310 carburatie, Logan 2008 Gpl de fabrica, Logan 2007 Gpl aftermarket) si am fost mulțumit de toate cu mici excepții datorate în special reglajelor. Mereu prețul GPL a fost intre 40-50% din prețul benzinei iar costul de întreținere a instalației este nesemnificativ raportat la economia făcută. Gradul de satisfacție al utilizării unei instalații GPL depinde foarte mult de calitatea instalației si de profesionalismul montatorului pentru funcționarea optimă a acesteia în special la motoarele de generație nouă.
Comment
-
Originally posted by alex1ioan View PostDesi nu cunoastem clar conditiile in care s-a intamplat necazul colegului,motorul nu a mai putut fi reparat fiind necesara inlocuirea(nou=peste 5 mii euro).
Comment
-
În privinta colegului care a pățit-o cu instalația GPL poate că s-ar fi întâmplat și fără GPL defecțiunea si a fost pur si simplu un ghinion sau a avut o oarecare influența si montarea instalației. Cum s-a spus nu este clar ce s-a întâmplat și din ce cauza si poate chiar dacă s-a aflat cauza exactă nu a fost făcută publică. Un lucru este clar însă odata ce ai făcut modificări altele decât de fabrică indiferent că au cauzat problema sau nu producătorul este acoperit pentru a anula garanția si este un risc pe care ți l-ai asumat.
Comment
-
Recomandabil este ca instalația de Gpl să fie făcută la ieșirea din garanție sau după efectuarea unui nr de km măcar 10.000-15.000. Acum depinde de fiecare dacă km sunt făcuți intr-un interval mai scurt de timp sau mai lung. Pentru unii înseamnă pierdere de bani (taxiuri, flote sau cei care circulă mult) dacă nu trec repede pe Gpl dar este un risc asumat care poate fi câștigător in majoritatea cazurilor sau nu.
Comment
-
Nu are cum sa coste motorul ala 5000 de euro, asta e vrajeala pura. Nici devizul la reprezentanta nu se poate apropia de o asemenea suma indiferent de reparatie.
In acest caz iei motor second nu te costa nici 500 de euro. Gasesti, e renault...
Originally posted by augustus8186 View PostGradul de satisfacție al utilizării unei instalații GPL depinde foarte mult de calitatea instalației si de profesionalismul montatorului pentru funcționarea optimă a acesteia în special la motoarele de generație nouă.Last edited by valioglu; 4 July 2018, 20:31.
Comment
Comment