If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
La motoare de generatie noua ma refeream in special la motoarele comune cel mai des intalnite pe masinile de generatie actuala cu Euro6 nu neaparat de Logan.
Montajul propriu zis poate fi facut de orice service insa testul care face diferenta intre montatori este modul cum reusesc sa faca reglajele corespunzatoare ale instalatiei pentru a avea o functionare optima si a nu crea neplaceri utilizatorului.
De aceea sustin ca trebuie ales un montator cu experienta si referinte bune. Am vazut atatia clienti nemultumiti de-a lungul timpului prin service-uri de GPL marea majoritate datorata reglajelor necorespunzatoare si cu cat softurile sunt mai noi sunt mai complexe si sunt mai greu de reglat iar unii montatori nu prea le nimeresc cum ar trebui de unde si nemultumirile clientilor in exploatare.
Ideal ar fi ca cei care circula mult si simt nevoia de GPL sa comande masina cu GPL din fabrica...
Asta ziceam si eu la început ca nu stiu cat de potrivit o fi acest motoraș pt Gpl dacă nu se pune din fabrică. Poate din motive economice poate din alte motive s-a luat aceasta decizie numai ei știu însă majoritatea care au pus Gpl pe el s-au declarat mulțumiți.
La fel a fost si cu motorul de 1.6 16v pe care nu s-a pus Gpl de fabrica dar cei care au pus au fost mulțumiți și n-am auzit să fi avut probleme deosebite pe gpl
Last edited by augustus8186; 4 July 2018, 21:40.
Reason: Automerged Doublepost
Nu are cum sa coste motorul ala 5000 de euro, asta e vrajeala pura. Nici devizul la reprezentanta nu se poate apropia de o asemenea suma indiferent de reparatie.
...
Oare... De citit și mesajul din partea de jos a ferestrei
Foarte mari preturile oficiale practicate de reprezentante tinand cont ca pretul minim de plecare al unei masini noi echipata cu acest motor pleaca de la aproximativ 7000E fara niciun discount
De aceea parerea mea este ca ar trebui respectata garantia pe cat posibil pentru orice eventualitate. Dupa expirarea garantiei de 3-5ani dupa caz se pot gasi mai usor componente din dezmembrari si la preturi mult mai accesibile si pe alte cai decat cele oficiale din reprezentante..
Am vazut pe olx diferite tipuri de motoare de Logan din anii trecuti care nu prea depasesc 3000ron si in stare foarte buna
Cu aceste preturi Dacia se umple de ridicol. Toata masina e 7.050 €, daca mai prinzi si un discount sau vreo promotie Rabla o iei cu mai putin si ei cer aceeasi bani pe motor si manopera. Deci restul masinii se da degeaba, ca si bonus la motor. Si motorul e o poveste, daca era ceva mai simplu puteai sa il gasesti si in punga de pufuleti, la surprize. Ca nu e vreo opera de arta, e o rasnita ridicola de un litru cu ceva VVT si niste fite de lumea a treia...
Gasesti pe dezmembrari motoare, merg si de pe Renault, aduci de afara daca nu gasesti pe aici. In disperare de cauza te sacrifici si pui de 0.9 la sfert de pret si merge si bine masina dupa aceea.
Imi e dor de mr. K, omul era bland si generos cu Dacia la cat e de mare ridicolul situatiei.
Si cum o navigatie e 690 de euro? Si ce minunatii iti iei la banii astia... sau doar la jumate....
Ca sa va faceti o idee, motorul de 1.6 16v fara accesorii avea un cost de productie pentru Renault de 250 de euro. Probabil si pe aici e la fel. Motorul de fapt costa vreo 250 de euro, dar ti-l vinde la 20 de ori mai scump.
Si e logic sa fie asa. Ganditi-va ca de obicei un cost total al masinii, de fabricatie, e cam jumatate din pretul de vanzare. Deci masina costa cand iese din fabrica vreo 3500 de euro. Caroseria si accesoriilor probabil vreo 2000. Din 1500 scazi toate accesoriile, senzorii si sa-ti ramana motorul doar cateva sute de euro e foarte plauzibil. Mai ales ca blocul motor in sine nu e cine stie ce complicaciune.
De la dezmembrări. Râșniță ridicolă de 1 L o au și marii constructori, asta e trendul, numai că la ei motorul e aproape degeaba, nu ca la Dacia. Sunt curios ce preț are un motor de 1.0 la alții, poate îl ajutăm să-și facă o părere.
dupa cei 800 de km facuti am observat ieri ca la pornire (pornire facuta dupa 7 ore, la ora 16.10 dupa masa) timp de cateva secunde acul de la kilometraj a oscilat intre 0-20 km/h. fiind scoasa din viteze cu frana de mana trasa masina nu vea unde sa mearga , deci exclus o miscare a masinii. A mai patit cineva asa?.
dupa cei 800 de km facuti am observat ieri ca la pornire (pornire facuta dupa 7 ore, la ora 16.10 dupa masa) timp de cateva secunde acul de la kilometraj a oscilat intre 0-20 km/h. fiind scoasa din viteze cu frana de mana trasa masina nu vea unde sa mearga , deci exclus o miscare a masinii. A mai patit cineva asa?.
Astă iarnă, am pornit, sa dus turația in 6000r/min, si am oprit-o din cheie..riscam să sară motorul de pe șasiu. S-a repetat asta după cîteva zile . iar după alte cîteva zile am duso la reprezentanță.Se înecase. i_au schimbat bujiile, și de atunci merge bine.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment