Logan Cu Motor 1.0 Sce Pareri

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Daca ești puțin atent, Silviu, eu i-am atras atenția lui CostiC de problema, de văzut am vazut chiar acolo, la reprezentanta, dar am crezut că e singura modalitate de a o face. Volanul era intact, nepenetrat, am comparat cu alte volane din parcarea blocului.
    Probabil, probabil, probabil ar fi bine sa citim cu de-amanuntul și nu selectiv, sa analizăm fotografiile cu luare aminte, cele puse de Costi. Am să atașez și eu foto când ajung acasa. Te cred că nu te deranjează , nu ești implicat, dar daca volanul era nou și acum are doua gauri inestetice și nici macar simetrice, pe care le știu exact unde sunt și îmi sar în ochi, ce zici, ar trebui să mă deranjeze?
    Datul cu părerea, e sport national! Trăiască autorul!

    Comment


    • Poți analiza postul lui CostiC #981 in care nu amintește nimic de volan și întrebarea mea #982. Daca vrei.
      Posibil nici CostiC sa nu fi sesizat înainte de întrebarea mea.
      Last edited by alex1ioan; 30 January 2019, 13:17.

      Comment


      • alex1ioan, vorbeam oarecum la modul general. Irelevant ca ai vazut tu operatiunea sau de la altii. Si inainte aveai acele adancituri dar nu le-ai observat pana acum. Acum le-ai vazut dar acum au si un mic punct de la intepatura. La asta ma refeream eu.

        Ma indoiesc ca-ti sar in ochi, sunt totusi in spatele volanului. In fine. Fiecare cu parerea lui.

        PS

        Stau sa ma intreb daca ar fi trebuit sa schimbi tu airbagul (sa-l platesti), din anumite motive, ai fi acceptat o astfel de solutie sau ai fi platit volan complet, nou.
        I have no special talent. I am only passionately curious.

        Comment


        • Daca făceam eu acele gauri, cu manuta mea, era greșală mea, mi-o asumam ,dar din moment ce am plecat cu un volan nou și m-am întors cu unul gaurit, SH, dar cu airbag nou, e alta Marie. Iar despre adâncituri dinainte, nici vorbă, am să-ți arăt foto când ajung acasă.

          Comment


          • Silviu, nu vreau polemica, dar....... cum poti sa compari o schimbare de airbag (din vina clientului .... "n" cazuri) cu o schimbare airbag masina noua din vina producatorului. Sunt 2 aspecte care sunt foarte importante.


            1. Am circulat cu masina 9000 de km cu un element de siguranta defect. Cine platea daca acel airbag se declansa accidental?????? vorbim de posibil accident. Sau... ce se intampla daca in timpul unui eveniment nu s-ar fi declansat........ e totusi un element de siguranta.... practic din greseala de productie a Dacia (irelevant ca e un furnizor de-al lor ) am fost pus in pericol si eu si familia mea.

            2. Accept greseala cu greu , dar de ce sa faci o carpeala la o masina noua? cand am cumparat-o am platit pentru un produs nou fara gauri , carpeli , retusuri. Si aici intervine vehea vorba romaneasca " las ca merge si asa". Ei uite ca nu merge si asa. greseala lor si trebuie sa inlocuiasca fara a afecta alte componente indiferent ca sunt sau nu vizibile. Volanul ala se va crapa in timp de la cele 2 gauri de la caldura. Ce o sa spuna cei de la Dacia?????? ca nu am avut grija de el..

            din pacate parerea ta ( a celui care e din afara problemei) e irelevanta in acest caz.

            „Opiniile sunt libere, dar nu și obligatorii.”

            Comment


            • Originally posted by alex1ioan View Post
              Iar despre adâncituri dinainte, nici vorbă, am să-ți arăt foto când ajung acasă.
              Cum ziceam habar nu ai ca ele au fost acolo de la inceput. Chiar au fost. Si eu le am :-)
              I have no special talent. I am only passionately curious.

              Comment


              • 1. Nu a existat nici un risc ca airbagul sa se declanseze singur.
                2. ERA POSIBIL ca airbag-ul sa nu se deschida in anumite conditii (temperatura mai mare de 60°C).

                Hai sa nu ne mai C#c#m atat pe noi, ca Dacia lucreaza cu furnizori slabi, vezi cazul toyota cu recall-ul de airbag. Si la BMW a fost o problema la care a fost facut un recall dupa 15 ani pentru o problema cu airbagul.
                Daca iti zic ca Yamaha R1 2004-2005 a avut o serie la care exista posibilitatea sa ramana blocat TPS-ul si motorul ramanea turat (vorbim de o motocicleta de 180 kg si 170 CP), posesorii acestor modele ce sa mai zica?

                Daca aveai gaurile din fabrica te deranjau?

                Comment


                • Am făcut reclamație la VC telefonic, pe mail nu au răspuns, chipurile că nu au un răspuns concret, e in analiza problema . Aștept răspunsul și soluționarea. Daca nu-mi ANPC.
                  Nu e posibil de la un timp de normare de o ora sa se efectueze operațiunea in 2 min.

                  Comment


                  • Originally posted by alex1ioan View Post

                    Nu prietene, nu sunt din fabrica, volanul era intact inainte de acțiune,sunt urme de șurubelniță, ce ne prezinți tu nu se compara cu ce avem noi . Ti-a fost schimbat airbagul?
                    Inca nu. Dar am fost contactat de Dacia ca trebuie sa l schimbe si pe al meu.

                    Trimis de pe al meu SM-N960F folosind Tapatalk

                    Comment


                    • oBED . de unde stii de declansarea sau nu ai airgab-ului? esti mama omida? ca sunt sigur ca nu ai vorbit cu departamentul de calitate de la Dacia, sa-ti spuna ei care e defectul. Cine crezi ca era tampit sa-ti spuna ca airbag-ul se poate declansa accidental??? asta cu nu se declanseaza la 60 de grade e "fas" de presa. Trebuiau sa spuna ceva. De unde stiu eu? sa spunem ca sunt mai informat decat esti tu.

                      cu asta inchei acest subiect care se transforma in ploemica.....

                      raman la parerea ca nu se merita sa investesti in Dacia. Greseala pe care mi-o asum dar care nu se va mai repeta.

                      „Opiniile sunt libere, dar nu și obligatorii.”

                      Comment


                      • Lynxbell a pus o poză, exact ca în ea sunt toate volanele de tipul ăsta - neperforate.

                        Airbagul nu se declansează sigur, și ca să nu mai batem câmpii cu viața în pericol bla bla bla... ce preferi un airbag care la declanșare poate genera schije metalice (primul OTS pe airbag Logan II) sau unul care poate nu declanșează la temperaturi ridicate (OTS-ul ăsta), temperaturi oricum imposibil de atins în România
                        Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                        Comment


                        • Originally posted by CostiC View Post
                          oBED . de unde stii de declansarea sau nu ai airgab-ului? esti mama omida? ca sunt sigur ca nu ai vorbit cu departamentul de calitate de la Dacia, sa-ti spuna ei care e defectul. Cine crezi ca era tampit sa-ti spuna ca airbag-ul se poate declansa accidental??? asta cu nu se declanseaza la 60 de grade e "fas" de presa. Trebuiau sa spuna ceva. De unde stiu eu? sa spunem ca sunt mai informat decat esti tu.

                          cu asta inchei acest subiect care se transforma in ploemica.....
                          raman la parerea ca nu se merita sa investesti in Dacia. Greseala pe care mi-o asum dar care nu se va mai repeta.

                          ma faci sa rad ), habar nu ai ce implica declansarea unui airbag si vorbesti ..... eu zic sa-ti pui un volan sport sa nu mai risti.

                          Comment


                          • dupa cum spuneam .... esti mama omida. cat ceri pe sedinta?

                            „Opiniile sunt libere, dar nu și obligatorii.”

                            Comment


                            • You do not have permission to view this gallery.
                              This gallery has 4 photos.

                              Comment


                              • Adânciturile din fabrica au dispărut, au apărut cele din reprezentanta.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google