Catalizatorul era pe OTS(aka rechemare)
Logan Cu Motor 1.0 Sce Pareri
Collapse
X
-
Mie mi se pare ca Dacia a cam aglomerat niste schimbari (SCe, S&S, Easy-R) intr-un timp scurt in care nu au avut timp sa analizeze impactul pe sasiul de Dacie (vezi huruitul capotei care poate la Clio nu se intampla). Si poate nici nu vor mai modifica nimic, venind noua platforma. Eu am luat Sandero chiar inainte de acest sir de modificari: nu am S&S, am 1.5 dCi manual. Merge ceas.
Cu cat masina devine mai complicata, cu atat mai multe testele de calitate care sa treaca la plecarea din fabrica si sa ramana asa in primii 50 000 km. Si cum masina are din ce in ce mai mult software, probabil ca deficientele se vor rezolva in ceva timp, prin actualizari de software si de hardware.
- Likes 1
Comment
-
Daca vrei fiabilitate nu cumperi ultimul model de masina in echipare full. Alegi o varianta care se produce de ceva timp (care si-a dovedit fiabilitatea si la care bolile copilariei au fost eradicate) fara prea multe echipamente optionale (care pot deveni o sursa de probleme).
- Likes 1
Comment
-
t0rquemada mai este una
La pornire sta turata la 2000-2500 rpm cel puțin 20-30 secunde. Scoasa din viteza
Ce o mai fii și astaLast edited by CostiC; 23 February 2019, 08:32.
„Opiniile sunt libere, dar nu și obligatorii.”
Comment
-
Chiar ai o gama variata de probleme !
Esti sigur ca Dacia nu ti-au vandut vreo masina de teste...sau varianta beta a masinii pe care urmau sa o comercializeze ulterior ?I-au dat o vopsea pe ea si au pus-o la vanzare...
GLUMESC ! Nu ma lua in serios si mai ales NU TE ENERVA !
Relativ la problema asta ce au spus ''specialistii'' de la Dacia ?Last edited by 77sky; 24 February 2019, 12:04.
Comment
-
Dacă e la prima pornire, la rece, se numește șoc, că la tine stă la o turație mai mare decât cea normală aprox 1500rpm iar e o problemă punctuală. Nu cumva de la apariția huruitului face așa?Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.
Comment
-
intrebarea este cum Dumnezeu arunc catre service toate chestiile astea ca sa nu-i supar sa creada ca eu is mai destept ca ei... asa cum stiu toti acolo in service "noi le stim pe toate" din pacate (tind sa cred ca in toata tara) au ramas foarte foarte putini mecanici care stiu meserie si sunt instruiti corespunzator cu noutatile .
„Opiniile sunt libere, dar nu și obligatorii.”
Comment
-
Noroc. Am si eu o problema dubioasa. Deci pe langa faptul ca cateodata ramane accelerata vreo 2 sec. pe la 2000 de ture dupa ce o scoti din viteza, a mea uneori se mai si accelereaza singura.Atasez un link:Last edited by C O S T I; 23 February 2019, 22:28.
Comment
-
Cum arunci toate acestea catre mecanici? Exact aceeasi intrebare este si cum arunci catre medici.
Daca pacientul ascunde anumite simptome (din intentie sau nestiinta), medicul ghiceste. Stabilirea unui diagnostic este o treaba grea si pentru mecanici dar si pentru medici. Acestia ar trebui sa fie suficient de inteligenti incat sa puna intrebarile corecte si complete (poate chiar absurde, uneori) prin care sa identifice problema sau sa elimine cauze. Ca mecanicul nu a legat cele doua fenomene, huruitul si socul, se poate intampla. Acum exista niste informatii in plus pe care le ai, anume ca cele doua fenomene sunt inrudite.
Din cate stiu, in reprezentante, pe langa mecanicul "asa face toate", cel care schimba placutele de frana, mai exista si mecanicul sef. La el ajung problemele grele.Last edited by gecmc94; 24 February 2019, 00:27.
Comment
-
Originally posted by C O S T I View PostNoroc. Am si eu o problema dubioasa. Deci pe langa faptul ca cateodata ramane accelerata vreo 2 sec. pe la 2000 de ture dupa ce o scoti din viteza, a mea uneori se mai si accelereaza singura.Atasez un link:
Comment
-
Posibil ,ca bateria sa fie puțin descărcată și atunci ca sa compenseze lipsa de curent cat mai repede posibil , sa se accelereze pentru scurt timp. Unii șoferi uita să oprească ,clima automata, și atunci când pornește compresorul motorul se accelerează.
Comment
Comment