gabrieln1960 Stepway-ul meu din 2016 nu are bandouri și nici nu am văzut,până acum, nici unul cu bandouri.
Logan Cu Motor 1.0 Sce Pareri
Collapse
X
-
OK, nu sunt bandouri dar am crezut ca este evident ceea ce am vrut sa spun. Este vorba de setul de protectie aripi si praguri care este pe toata lungimea masinii. Elementele sunt prinse prin gaurirea caroseriei. Am vrut doar sa scot in evidenta ca daca cei cu bandouri se tem de rugina, arunci noi cei cu acest set ar trebui sa fim terifiati. Glumesc desigur, pentru ca pana acum nu am vazut la nicio Dacie rugina in zona lor.
- Likes 1
Comment
-
Originally posted by radiantm View PostSa o conduci sanatos si fara incidente ! Si eu am ales acelasi lucru in urma cu cateva luni (avand de asemenea un Logan 1.4MPI cum vad ca ai si tu in semnatura).
Atunci cand am facut alegerea eram sceptic in privinta motorului (cilindree,cuplu,CP) ,dar acum pot sa spun ca e decent .Nu-mi pare rau de alegere.
Sa speram ca o sa avem parte si de fiabilitate si problemele lui CostiC o sa stea departe de noi.
Asa cum a spus Panselin4 mai sus masina e cu aproape toate optiunile .
Vezi totusi atunci cand o ridici , sa nu fi contrariat de absenta bandourilor laterale de plastic (atunci cand am luat eu masina doar versiunile Prestige aveau in dotare de serie asa ceva si eu aram convins ca si B&W are...)
De curiozitate (daca se poate) ai dat vechiul 1.4 la Rabla sau alta masina ?
Comment
-
Buna seara,
Revin cu impresii despre acest motor; ziceam in posturile anterioare ca vreau un MCV si oscilez intre 1.0 sce si 0.9 Tce. Am facut un test drive pe un nissan micra cu motor 1.0 sce si sunt dezamagit. Masina noua, 25 km la bord, scoasa din showroom. Ok, poate "se mai lasa" motorul, dar mi s-a parut fara vlaga daca nu-l turam peste 2500. Masina fiind in rodaj nu mi-am putut bate joc si am schimbat pe la max. 3500 rpm. Cutia este mult prea scurta, m-am asteptat la acest lucru, dar na parca este totul dus la extrem, fara rezerva de putere...
Poate ca per total motorul nu este problematic, dar pur si simplu nu l-as putea conduce pe termen lung deoarece am un cu totul alt stil, venind de pe un 1.6 aspirat 100 cp. Cred ca cel mai bine mi s-ar potrivi 0.9 tce. Stiu, am fost subiectiv in descriere si poate am lasat impresia unei persoane care face liniute intre 2 semafoare (dimpotriva). Mai trebuie sa compar greutatea micra vs mcv, dar nu cred sa fie diferente semnificative.
Comment
-
1.0 Sce pe MCV nu pare o alegere potrivita. Va fi lesinata rau, mai ales incarcata. Dpdv al performantelor 0.9 Tce e net superior 1.0 Sce (logic), iar diferenta e notabila. Chiar si asa, cred ca si 0.9 Tce ar fi la limita pe un MCV, dar hai ca merge mai ales daca nu ai pretentii mari. Pt MCV asa alege diesel de 90 cp, avand in vedere ca nu avem motorizare pe benzina de peste 100 cp. Totusi trebuie luat in calcul nr de km anuali si daca astfel se merita diesel.
- Likes 1
Comment
-
Originally posted by mumus View PostSocrumiu are 1.2 aspirat pe mcv, si a tractat si remorca, tocmai din germanica, pana acasa... Doar ca incet si cu consum de tuareg...
Comment
-
Eu inca raman la parerea mea, si anume: Poti sa ai si 50 de cai sau poate 500, atata timp cat stii sa te adaptezi, si sa constientizezi ce ai sub fund, si sa nu ai asteptari de plus 100 cai pe langa cei reali, nu este o problema. Eu conduc cu placere si fiatul de 55 cai, si loganul de 75-80 cai, si golf 4 tdi de 100 cai, seatul de 131, dar pe fiecare il conduc exact cat poate, adica nu ma astept la minuni. Daca cineva comenteaza ca 1.0 sce e lent, da, asa e, dar cine il cumpara in general stie astaUn om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.
Comment
Comment