Și să nu uiți că totuși 1.0 e o combinație proasta. Mai ales dupa 10000 km.
Logan Cu Motor 1.0 Sce Pareri
Collapse
X
-
Salutare tuturor!
Am citit cu mare interes acest topic deoarece ma interesa un Sandero Stepway cu motorul 1.0 Sce, fiind acum in oferta Rabla 2019. Desi hotarat sa semnez comanda am zis ca nu strica un test drive inainte. Asa ca sambata am fost la Dacia Cluj si am dat o tura cu Sandero normal, ca pe Stepway nu primisera motorizarea respectiva in showroom. Ciudat intr-un fel...
Boon... concluzia:
1. Motorul - soc si groaza. Trepidatii puternice la relanti, in volan si pedale. De tras trage binisor dar cere a 5a la 50 kmh. WTF?
2. Directia - varza totala. Tragi de volan si abia la o fractiune de secunda reactioneaza si masina. Cum e posibil asa ceva in 2019 la o masina noua fabricata in UE?
3. Ridic capota: ceva scurs pe motor. Si mai era ruginita bara de directie?
Dezamagire totala! In calitate de fost detinator Logan 1, 1.5 dci, mi se pare ca Dacia a facut un mare pas inapoi cu acest motor in 3 cilindri. Acel diesel nu trepida in halu asta si avea directia mult mai precisa.
Nici nu-i de mirare ca 1.0 Sce e vandut cu aproape 3000 Eur sub restul motorizarilor, cel putin in cazul Sandero Stepway. E o catastrofa de motor.
- Likes 1
Comment
-
Atat 0.9 Tce cat si 1.5 dci depasesc bugetul pentru o Dacie. Mi se pare ca preturile au mers mult prea sus. Oricat as aprecia producatorul nostru autohton, nu mi se pare ca ofera variante prea bune dpdv raport calitate/pret. Reviziile nu-s nici alea foarte ieftine mai nou.
Intr-adevar 'trendul' e spre motoare in 3 cilindri care au probleme la partea de echilibrare. Atata timp cat Dacia e ultra low cost, n-ai cum sa le impaci pe toate la costuri mici. As fi preferat un motor clasic si fiabil in 4 cilindri. Benzina, ca dieselu e pe duca.
N-am vrut sa supar pe nimeni prin postarea mea, dar momentan declar inchis capitolul Dacia noua. Mai trag de 'rabla' mea de 11 ani
Comment
-
Ma bag și eu în seama, cred ca toate trepidatiile motorului sunt din cauza mersului subturat.
Am condus atât Logan 1.4 mpi din 2009 cat și din 2007 75 cp, talpa cat cuprinde , fără probleme de motor, trepidații sau alte cele.
Anul trecut am luat dci 1.5 90 cp, manuala, ii dau talpa fără reținere, nu ma interesează ca am consum de 6.1-6.2 l mixt, la 17k km nici o trepidații sau altceva.
Cred ca totul pleacă de la turatia mica în utilizare.
Comment
-
Probabil ce zice si george.sce e ca vibreaza la relantii, in turatie de mers se echilibreaza motorul si nu mai vibreaza. Oricum, vibratia la relantiu nu e asa mare. Daca vrei sa testati ce inseamna vibratie in orice turatie, incercati Polo 1.4 Diesel cu motor in 3 cilindri. Nu sunt motive de plans pe vibratiile produse de acest motor, plus ca oricine a luat masina se presupune ca a si testat-o intai si a stiut ce cumpara
Comment
Comment