Logan Cu Motor 1.0 Sce Pareri

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • valioglu

    crezi ca pierderea de putere nu poate fi valabila la 1.0 SCe? poate "desteptul" de la service habar nu are cu ce se mananca motorizarea 1.0SCe. Omul poate are o problema reala explicata deficitar de reprezentantul service.

    Aurel Marica

    La ce service ai fost?

    „Opiniile sunt libere, dar nu și obligatorii.”

    Comment


    • Motor 1.0 SCE, 12.200 km 940KM consum 50l benzina C95. Va las pe voi sa faceti calculele de consum. In cei 940KM am mers TURDA-BUZAU (tur -retur)+ invartit prin oras (Turda, Campia Turzii) si doua drumuri TURDA - CLUJ pe E60 nu pe autostrada. Perioada 1 iunie - 16 iunie anul asta. Probleme cu motorul - nimic. Sper ca nici de acum incolo, masina face 1 an pe 24 iulie. N-am umblat la nimic, am bagat doar benzina (PETROM) si apa pentru parbriz....Martori in bord ok.

      Comment


      • 5.3 la suta, daca nu trage, macar sa nu consume mult.. Dar real sa vedem daca este bun consumul, trebuia si o viteza medie.
        Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

        Comment


        • ...no comment

          Comment


          • Originally posted by cbota View Post
            Motor 1.0 SCE, 12.200 km 940KM consum 50l benzina C95. Va las pe voi sa faceti calculele de consum. In cei 940KM am mers TURDA-BUZAU (tur -retur)+ invartit prin oras (Turda, Campia Turzii) si doua drumuri TURDA - CLUJ pe E60 nu pe autostrada. Perioada 1 iunie - 16 iunie anul asta. Probleme cu motorul - nimic. Sper ca nici de acum incolo, masina face 1 an pe 24 iulie. N-am umblat la nimic, am bagat doar benzina (PETROM) si apa pentru parbriz....Martori in bord ok.
            Idem, felicitari, sa o stapanesti sanatos!

            Comment


            • Cred ca se merge subturat. O sa vedem pe parcurs ce probleme o sa fie.
              nu scot eu consumul asta cu diesel, mai bine consum 1 litru în plus decât sa schimb catalizator sau alte cele.

              Comment


              • Nu cred ca poti merge subturat cu un motor atat de mic aspirat...
                Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

                Comment


                • Cum adica "nu trage" aspiratul de 75 cai? Cu pistolul, cu tunul sau cu prastia este adevarat ca nu poate trage dar in rest sunt absolut suficienti pentru a merge pe orice drum deschis circulatiei publice in conditii mai mult decat onorabile. In acceptiunea unora o Dacie cu 75 CP nu trage dar cumva cei care au motoare de 60 CP zboara pe sosele?

                  Cat despre consumul realizat de cbota consider ca este foarte bun si in mod cert nu a fost scos mergandu-se la economie, subturat sau alte bazaconii pentru ca acest motor poate scoate chiar si consumuri mai mici. Daca eu, cu 0,9 TCe ma invart undeva la 5,2-5,5 la suta extraurban in conditiile respectarii limitelor de viteza, sunt convins ca un aspirat de 75 cai poate scoate sensibil mai putin.

                  Comment


                  • Ce consumuri...abia reusesc sa ma apropii de 6l....
                    Logan 0.9 TCe 2018

                    Comment


                    • Se poate circula si cu 55 cai, eu pot, dar nu subturat

                      Si daca vrei sa traga cat de cat, trebuie sa il tii in ture serios. Hai sa nu ridicam in slavi un motor slab, ca putere ma refer... Consider ca mersul normal nu este cand mergi la 5-6000rpm, iar daca ai 2000, si vrei sa traga, nu prea ai sanse... La asta ma refer, ca trebuie mereu sa fii atent la turatie, daca vrei sa mergi normal cu ea... Si cand ai turatie, tot nu ai putere...
                      Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

                      Comment


                      • Originally posted by cbota View Post
                        Motor 1.0 SCE, 12.200 km 940KM consum 50l benzina C95. Va las pe voi sa faceti calculele de consum. In cei 940KM am mers TURDA-BUZAU (tur -retur)+ invartit prin oras (Turda, Campia Turzii) si doua drumuri TURDA - CLUJ pe E60 nu pe autostrada. Perioada 1 iunie - 16 iunie anul asta. Probleme cu motorul - nimic. Sper ca nici de acum incolo, masina face 1 an pe 24 iulie. N-am umblat la nimic, am bagat doar benzina (PETROM) si apa pentru parbriz....Martori in bord ok.
                        Adică 5.3L/100, absolut normal pentru mers legal cu 73CP.



                        Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                        Comment


                        • Ai cuplul maxim la 3500,de ce sa schimbi treptele la 5-6000 de ture? Poate faci curse de raliu.

                          Comment


                          • Eu nu conduc niciodata cu ochii la turometru ci schimb vitezele atunci cand simt eu ca motorul o cere. Nici dupa indicatorul de schimbare a treptelor nu ma iau, il consider o prostie care distrage atentia soferului de la drum. Din punctul meu de vedere ambele sunt inutile si daca ar dispare nu mi-ar parea rau dupa ele nicio secunda. Si aici nu ma refer la robotizata unde turatia de schimbare o da calculatorul ci la o masina "manuala". Nu am mers cu 1.0 SCe dar am mers cu alte masini cu motorizari asemanatoare si am "tras" de motor doar atat cat a trebuit, in functie de incarcatura si conditiile de trafic. Cine are surplus de putere si vrea "sa-i dea in goarna" n-are decat sa o faca si sa ma depaseasca oricand. Intotdeauna cand am o masina mai puternica in spate caut ca, in masura posibilitatilor, sa-i creez conditii optime de depasire.

                            1.0 SCe nu este nici slab, nici puternic, este pur si simplu un motor situat undeva la media motoarelor aspirate de cilindree mica si are toate sansele sa se comporte mult mai bine decat motorul de 1,2 pe care-l inlocuieste. Pentru oras este ideal dar la viteze mari nu mai este asa de prietenos. Asa cum cine are un 0,9 TCe ar trebui sa fie constient ca nu poate rivaliza cu orice motor turbo de peste 110 CP asa si cine isi cumpara un 1.0 SCe cred ca este constient ca nu trebuie sa se grabeasca si sa nu se astepte la acceleratii si demaraje fulminante. Cei care inteleg aceste lucruri nu au decat de castigat cu 1.0 SCe. Ceilalti poate ca ar face bine ca in aceeasi bani sa se orienteze catre o masina sh care are sub capota o herghelie mai numeroasa si sa nu se mai uite tot timpul in gradina celorlalti si sa caute nod in papura la orice.

                            Comment


                            • Expicati-mi si mie va rog, cum naiba un motor mai mic si cu putere declarata mai mica, si cuplu mai mic, sa fie mai bun? Tot vad scris pe aici ca ca sigur e mai ok ca predecesorul ca asa ca pe dincolo, dar multi nici nu l-au condus... Parerea mea este ca masina cu cat are cai si nm mai multi, cu atat se conduce mai ok, si intotdeauna un motor mic se conduce aferent litrajului... Si eu conduc masina de 55 cp, sau poate si mai outini, daca au mai murit pe parcurs ... Si depasesc si fac orice cu ea, dar nu am cum sa zic ca este suficient de puternica, idem si despre logan 1.4 si cand mai aud oe unii ca zic ca 1.0 e mai ok ca 1.2 sau ca 1.4 ma intreb daca troluiesc... Ca pe bune nu poate fi...

                              ​​​​​
                              Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

                              Comment


                              • Am spus ca are toate sansele sa se comporte mai bine ca motorul pe care-l inlocuieste si nu altceva. Lucrul acesta, ca si fiabilitatea, se va dovedi a fi valabil sau nu doar prin proba timpului. Pana una-alta, atunci cand compari cele doua motorizari, te uiti nu doar la partea tehnica ci si la cea de costuri legate de achizitionare, intretinere, impozite.
                                A zis cineva ceva de 1,4 vs 1.0 SCe? N-as crede pentru ca 1,4 se poate compara cu 0,9 TCe si e alta gasca in alta traista.

                                Avantaje:
                                1. Este din aluminiu si cantareste cu 20 kg mai putin.
                                2. Cei 75 cai se scot la 6300 rpm iar cuplul maxim de 93 Nm la 3500 rpm. Aici ar fi oarecum la egalitate cu 1,2 care are parca cuplu maxim 107 Nm la peste 4200 rpm iar cei 75 de caluti la 5500 rpm.
                                3. Are distributie variabila pe lant adica are cuplu mare in ture mici. Ramane de vazut daca lantul va avea problemele semnalate aici pe forum de cei cu 0,9 TCe.
                                4. Se pare ca are un consum mai mic cu 10% decat 1,2 avand, dupa spusele celor de la Dacia, o frecare mai redusa a reperelor aflate in contact si tolerante de executie mai stranse.
                                5. Taxe mai mici (impozit si RCA).
                                6. Intretinerea ar putea fi, cel putin in teorie, ceva mai usoara si mai ieftina deoarece este un motor in trei cilindri, probabil cu mai putine repere care se vor strica.

                                Concluzia, cel putin din punctul meu de vedere, ar fi ca la performante sensibil egale, motorul nou are consum mai mic, taxe mai mici si intretinere mai ieftina. Pentru un cumparator obisnuit, care nu are pretentii exagerate si nu cauta viteze si performante de curse, acest motor pare a avea doar avantaje fata de cel pe care-l inlocuieste.


                                Si pentru ca suntem pe un topic dedicat lui 1.0 SCe i-as ruga pe detinatori sa posteze aici care este masa reala a masinilor lor trecuta in CIV.
                                La mine este 1162 kg.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google