Salutare. Eu am SCe-ul din octombrie 2018 si azi am fost prima data cu el in service pentru a depista sursa unei batai care a aparut acum vreo doua saptamani in partea stanga fata. La o verificare rapida, mecanicul a zis ca sunt bieletele dar ulterior m-a sunat sa imi spuna ca este caseta de directie, ca are un joc foarte mic. Mecanicul mi-a recomandat sa nu o schimb deocamdata pentru ca jocul este aproape insesizabil si ca o va duce destul de mult in starea asta. Voi ce sfat imi dati ? Sa o schimb sau sa merg pe mana mecanicului ? Precizez ca masina are 93000 km si nu am avut nici o problema cu ea in cei 5 ani si jumatate. Doar reviziile facute la timp si in rest nimic altceva. Va multumesc
Logan Cu Motor 1.0 Sce Pareri
Collapse
X
-
Si eu am patit la fel, cam 6 luni am umblat la ITP, service-uri si la doua reprezentante. Peste tot diagnosticul final era caseta de directie.
La o reprezentanta mi-a schimbat brat suspensie dreapta si mi-am dat seama pe loc ca nu a disparut bataia si mi-a zis ca e caseta de directie.
La alta reprezentanta a zis ca e caseta dar totusi a incercat ceva : cu o seringa a introdus vaselina in burduful de la capul de bara si bataia a disparut.
A trecut un an si nu se mai aude nimic. Puteam sa platesc cateva mii de lei degeaba. Daca acceptam sa imi schimbe caseta probabil o schimba cu un kit complet, cu tot cu cap de bara si bataia disparea, nu aflam niciodata adevaratul motiv.
- Likes 5
Comment
-
-
Din pacate si dupa ungere zgomotul si troncaneala scurta la miscarea volanului sunt la fel ( poate putin mai pronuntate). Voi inlocui flansele de la telescoape cu tot cu rulmenti. vedem ce va fi de atunci. sper sa fie doar acel loc ca si sursa problemei.
„Opiniile sunt libere, dar nu și obligatorii.”
Comment
-
Originally posted by nelu_242000 View PostEu am schimbat și telescoapele dacă tot a desfăcut acolo, am 135k km.
Plus discurile cu plăcute, mai mergeau dar pentru siguranța și lipsa timp de mers pe la service-uri am schimbat și astea.
Fata e ok, în toamna vreau sa schimb și saboții, cam scârțâie la frânare.
Multumesc!
„Opiniile sunt libere, dar nu și obligatorii.”
Comment
-
Pai chiar daca dai codul VIN la "targul de piese" sugestia mea este sa si verifici codurile si caracteristicile \dimensiunile, vanzatorii de piese auto au programe multimarca pe baza carora le cauta, doar referitor la discuri pe forumuri din pacate sunt exemple de colegi care au cumparat discurile pe baza seriei VIN si apoi acestea nu s-au potrivit pe masina, pentru alegerea discurilor sunt vreo doua criterii, doar ca ex atasat pentru un L52 1.0 SCe motor B4D400\411 ales la intamplare, de aceea pentru unele componente este bine sa se verifice si fizic pe masina si\sau tinut cont si de experienta altor colegi, ex:
Originally posted by mirceammd View Post- Schimb placute + discuri (39.300 km)
- Schimb bujii (42.000 km)
- Schimb ulei + filtre (42.000 km)
Coduri in poze.
Originally posted by oBED View Postdiscuri, au fost 192/ set (in cutie de Renault erau 226): https://www.autokarma.ro/disc-frana-...&grupa_order=8
Placute de origine 91 lei, cod luat de pe placutele vechi, cautarea dupa VIN da altceva : https://targuldepiese.ro/placute-fra...id-4303098.htm
Piese 283 lei + 22 pasta cupru + 12 spray frana.
Manopera 1.5 ore din timpul meu.
La amortizoare criteriile de alegere sunt chiar mai multe, datele trebuie introduse corect si apoi verificate.
Iar despre “zgomotul si troncaneala scurta la miscarea volanului” poate sa fie o alta lunga discutie.
Revenind la subiectul topicului “Logan Cu Motor 1.0 Sce Pareri” raman la parerea ca X52 a fost un model reusit de cei de la Dacia iar Logan 1.0 SCe are un motor bun si fiabil, este o masina decenta la un pret decent care vorba aia “tine si cu casa” mai ales daca este exploatata si intretinuta in mod corespunzator.
Drumuri bune!
Last edited by Gil26; 1 June 2024, 05:57.
- Likes 4
Comment
Comment