Consum Logan 1,0 SCe

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Credeam că acesta este forum tehnic. Dacă voiam caterincă, mergeam pe site de "păcălici".

    Ca fapt divers, la Renault Clio din 2004 (denumit ulterior Symbol ca strategie de marketing) exista limitator de viteză. Bine, era altă motorizare. Fostul proprietar a reușit să-l scoată (nu știu exact cum a procedat), astfel că la mine a ajuns în 2006 fără. Ulterior, când spuneam altor posesori că mă duceam lejer în 185 km/h, aceștia credeau că fac mișto de ei până se convingeau "live".

    Revenind la constatarea de mai sus și în speranța că Vitriol ori își ia un scurt concediu de Paști ori nu mai face abuz de putere luând forumiștii peste picior, întreb...

    Loganul 1.0 sce are limitator de viteză sau doar atât poate? Dacă are, atunci acesta se poate scoate?

    *dacă mă pricepeam eu, nu mai era nevoie să mă umilesc pe aici punând întrebări care stârnesc hazul unora

    Mulțumesc!
    http://www.loganclub.ro/forum/pictur...pictureid=8026

    Comment


    • Singura limitare este puterea mica a motorului.
      Eu cred ca mersul cu viteze foarte mari cu Logan 1.0 este o idee nefericită pentru ca:
      - pui în pericol viata ta si a celorlalti (nu avem drumuri ptr asemenea viteze si este ilegal apropo)
      - exista câteva cazuri de 1.0 crapate în garantie - nu e motor de condus la limitele de sus
      - dacia oil 5w30 este un ulei slab la temperaturi si turatii mari

      Fiecare poate să facă ce doreste. Exista insa riscuri si consecinte pe care este bine sa le cunoasca.
      Logan GPL 1.4

      Comment


      • Da, știu, doar că acesta este alt subiect de dezbatere.

        De altfel am vrut să editez postarea, dar nu am mai reușit, în care la final sugeram să nu ne abatem de la discuție și să intrăm în detalii care țin de moralitate, cod rutier și ipocrizie. Cunosc riscurile, în mașină eram singur și apoi nu cred că există cineva care la viața lui nu a încercat măcar o dată să testeze limitele motorului.

        Pe de altă parte, cu cealaltă mașină a familiei, cu motor tot de 1.0 (Hyundai i10 din 2008), m-am dus până la 180 km/h, dar nu e Logan, veți spune.
        http://www.loganclub.ro/forum/pictur...pictureid=8026

        Comment


        • 170-180, mai încep să apară și factori externi: % înclinare drum, vânt.

          Comment


          • Originally posted by Catalin S. View Post
            Credeam că acesta este forum tehnic. Dacă voiam caterincă, mergeam pe site de "păcălici". [...]
            Cu tot respectul, dar intrebararea aia o gasesti pe coafeze.ro, nu pe un forum tehnic. Eu am crezut ca glumesti, asa am continuat in acelasi registru.

            Ca sa fiu serios: pe mine ma surprinde faptul ca o masina cu aerodinamica de autoutilitara, echipata cu un propulsor de 1.0 in 3 cilindri, a reusit sa treaca peste pragul dat de producator (151 km/h) si tu intrebi daca are limitator la 170km/h... Pai cine a inceput cu caterinca?
            sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

            Comment


            • Nu are limitator...ma rog...limitarea vine din puterea motorului.
              Asa, am reusit sa depasesc 190Km/h cu o skoda fabia cu motor de 63 cp...mergeam din spre cluj spre turda (coborare).
              Ca fapt divers: Pitesti - Bucuresti am trecut cu 1.4 (logan) de 180Km/h. Bucuresti-Pitesti cu greu a ajuns la 155Km/h (aceasi portiune de drum...doar ca test a fost...ca n-am avut curajul sa merg cu logan-ul tot drumul cu accelera in podea...nu-i masina de mers cu viteze de genul asta)

              Comment


              • Originally posted by vitriol View Post
                Ca sa fiu serios: pe mine ma surprinde faptul ca o masina cu aerodinamica de autoutilitara, echipata cu un propulsor de 1.0 in 3 cilindri, a reusit sa treaca peste pragul dat de producator (151 km/h) si tu intrebi daca are limitator la 170km/h... Pai cine a inceput cu caterinca?
                Data viitoare voi face poze sau voi filma. Promit!

                Până atunci există două variante: ori mă crezi ori testezi viteza pe un Logan cu motorizare similară. Oricum, nu scrie nicăieri în Regulamentul de funcționare a forumului că suntem obligați să răspundem la mesaje / postări.

                Cât despre caterincă, pe forumurile tehnice sunt destul de serios, altfel nu-mi făceam cont aici. Mai mult, la fel ca și alții, am pretenția să fiu tratat identic. Dacă nu se poate, atunci, cel puțin în cazul meu, ignor anumiți useri. Simplu.

                Mulțumesc!

                Originally posted by bolovan View Post
                Ca fapt divers: Pitesti - Bucuresti am trecut cu 1.4 (logan) de 180Km/h. Bucuresti-Pitesti cu greu a ajuns la 155Km/h (aceasi portiune de drum...doar ca test a fost...ca n-am avut curajul sa merg cu logan-ul tot drumul cu accelera in podea...nu-i masina de mers cu viteze de genul asta)
                La mine a fost fix invers, deși m-am enervat la culme și voi explica îndată. Foarte pe scurt...

                Deoarece ieri apăruse o urgență în familie, ceva nasol spre grav și care nu doresc nimănui, am fost nevoit să mă întorc instant la București când alții deja petreceau sau puneau masa pentru Noaptea Învierii. A fost gen "nu suportă amânare, nu poate rezolva nimeni în afară de mine, fie SMURD, ISU, Poliție, Salvare etc." Din fericire totul s-a terminat cu bine, nu intru în detalii, dar de aici viteza excesivă care contravine Codului Rutier.

                Prin urmare...

                Pitești - București: 155 kmh maxim, deși repet, aveam nervi la maxim că nu dețin elicopter sau avion personal și mă durea undeva că voi lua amendă

                București - Pitești: 170 kmh, la modul la care Piteștiul este situat mai sus d.p.d.v. al altitudinii. Adică WTF? Dar a fost "problema cu hop-ul din pedală" despre care am amintit ]ntr-o postare anterioară.

                Oricum, am fost flashuit de foarte muți să mă dau la o parte, semn că îi încurcam și că viteza mea era vax pe lângă a lor, dar asta e altă poveste.

                Paști Fericit la toată lumea!
                Last edited by Catalin S.; 8 April 2018, 16:40.
                http://www.loganclub.ro/forum/pictur...pictureid=8026

                Comment


                • @Catalin S. Asa cum a scris si stolniceanulucian, limitarea e data de puterea motorului! Dupa ce se trece de 100-120 km/h incepe sa conteze si aerodinamica obiectului in miscare! Exista pe diverse site-uri calculatoare unde poti afla (in functie de coeficientul aerodinamic si suprafata sectiunii vehiculului) care este puterea necesara pentru a atinge o anume viteza, pornind de la premisa ca acesta se deplaseaza pe drum drept si nu exista vant!
                  Last edited by DannyMC; 8 April 2018, 17:14.

                  Comment


                  • @catalin,
                    Viteza afișată pe bord este în medie mai mare cu 7 km/h, deci real ai avut 163 km/h, oarecum apropiata de viteza data de producător și ieri, pe sensul București - Pitești a bătut vântul de est, deci teoretic ai avut vânt din spate, care te-a ajutat sa meri mai tare, comparativ cu Pitești - București, când ai avut vânt din fata.

                    Comment


                    • Vantul e fie un mare aliat (daca bate din spate), fie un inamic (cand e din fata). La aerodinamica cascarabetelor noastre se simte imediat diferenta!

                      Eu merg des pe A1. Am testat pe propria piele influenta “crivatului”, ceea ce ma face sa afirm ca doar “impims de la spate” loganul cu faimoasele motorizari 1.0 sau 1.2 poate depasi viteza maxima indicata de producator.

                      Apropo de vant, senzatiile tari apar abia atunci cand ai vant din lateral, atunci la depasirea unui tir, simti efectiv ca decolezi...Tare nasol sentiment..

                      Ca sa revenim la consum: 1.0 e clar mai economic decat suratele 1.2 si 1.4 la un mers de om normal. Si asta e un mare plus!
                      Last edited by fallax; 8 April 2018, 19:28.

                      Comment


                      • Cu tot respectul Vitriol ai cam greșit. E forumul plin de miștocari macar moderatorii sa fie decenți.
                        Cătălin, eu am mers până la 150 drum drept nu stiu de unde bătea vântul sau soarele. La fel au sărit unii cu gura că nu se poate că poate eram singur in mașina și aveam un uragan in spate bla bla și că sa fac poze, te sfătuiesc să nu îți pui viața în pericol și să faci poze pentru niste miștocari. Eu am camera de bord cu gps și pot posta filmul inclusiv viteza înregistrată de camera dar nu vreau,nu trebuie sa conving pe nimeni.
                        Last edited by sadicu; 8 April 2018, 20:11.

                        Comment


                        • Originally posted by Catalin S. View Post
                          10,7 - 11 % consum instant la 170 km/h (sau pe acolo) pe autostradă.

                          Inițial nu a vrut să sară de 155 km/h. Apoi am simțit în pedală un fel de zvâc, ceva gen opritor / obstacol pe care l-a trecut și s-a dus la 170 km/h.

                          Apropos, mai mult nu poate? Are limitator?

                          Oricum e ok acest consum având în vedere că unele mașini papă atât în oraș.
                          Pe bune ? Adica tu chiar ai facut treaba asta ?
                          Ce ai gasit tu sub pedala este un buton care ignora modulul limitator al pilotului automat. Adica daca o limitezi la 100 km/h, apesi acceleratia implicit "butonul" respectiv, nu mai tine cont de limitare.
                          De aici si pana la zvac, 170 km/h si "mai mult nu poate", e demn de facut o manea.

                          11% instant la 170 spune clar conditiile in care ai mers, vale + vant din spate, poate si 2.5 in anvelope

                          Astea de 1.0 vin cu iridium de fabrica ?

                          Ai uitat incheiere :

                          Doamne ajuta !
                          Last edited by 827sam; 10 April 2018, 11:54.
                          Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

                          Comment


                          • Gargara multa informatie putina (exceptie gabrieln1960)

                            Babaieti, lasati offtopicul...omu a spus ca a ajuns la o anumita viteza cu un anumit consum si a pus o intrebare. E asa greu sa raspundem decent, fara mistouri ?

                            On topic, eu cand am mers cu ea pana la 150 consumul instant a fost de 10%. Stiam ca viteza din constructie e de 150 asa ca nu am fortat mai mult. Precizez ca nu stiu din ce directie batea vantul si nici daca erau aliniate planetele.
                            Presupun ca nu e nevoie de limitator de viteza decat la motoarele ce pot depasi 200 km/h .

                            Comment


                            • @Sadicu, mă crezi că până și eu uitasem care a fost scopul postării?

                              Deci să revin... consumul instant la 170 km/h (sau pe acolo) pe autostradă a fost 10,7 - 11%. Mai mult ori nu poate ori are limitator.

                              Precizez că nu mai știu ce a spus Busu la Starea Vremii de dimineață, nu știu de unde bătea vântul și nici nu am dat calului să mănânce jăratic.
                              http://www.loganclub.ro/forum/pictur...pictureid=8026

                              Comment


                              • Mai omule, sunt lucruri de gradinita ceea ce vrei tu sa afli.
                                Nu exista la 170 sa ai consum de 11%, e practic imposibil pentru un asemenea motor.
                                Asta daca ai prins 170, te mai si intrebi daca e limitat sau nu mai poate.
                                Cine de cine face misto ?
                                Nici eu cu 110 cai 1.6 16v nu pot spune ca la 150 are zvac, apas acceleratia si incepe sa urce lin. Am 40 de cai mai mult ca tine si tu intrebi ineptii.
                                Eu abia am atins 200 de vo 2 ori la vale pe autostrada, pe vaile de la cernavoda-constanta, mai era unu acu vreo 2 ani cu 1.5 dci 75 cai motorina care zicea ca la 200 i-o da pe a5a, a5a cruce !

                                Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google