Consum Logan 1,0 SCe

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Interesante cifrele dvs.

    Offtopic, pe Sandero Stepway (2014), cu motor TCe si portbagaj exterior (Hapro Traxer 4.6), situatia e cam asa:
    1. nu pot sa ajung la 140 km/h cu viteza a cincea
    2. in viteza a patra, la 140 km/h consumul este de 19-20L/100
    3. la 130km/h, in viteza a cincea, consumul este de 13L/100 sau peste
    4. in viteza a cincea, pe autostrada, daca dau de deal, nu pot mentine 130km/h

    Comment


    • Bucuresti - Thassos - Bucuresti, 5L/100km.
      Traseu la dus Bucuresti - Ruse - Sofia - Kulata - Kavala - Thassos, retur pe Keramoti - Makaza - Veliko Tarnovo - Ruse - Bucuresti, plus mers multicel pe insula.
      La dus AC pornit doar 20% din timp, in rest pornit aproape nonstop.
      4 adulti + 1 copil, portbagajul plin ochi.
      La intoarcere am prins destul de aglomerat, au fost momente cand s-a circulat bara la bara, inclusiv la noi in vama am stat aproape 1 ora.


      Daca pasioneaza pe cineva, am facut si pe spritmonitor un jurnal: https://www.spritmonitor.de/en/detail/841370.html
      Attached Files

      Comment


      • Originally posted by citronelu View Post
        Interesante cifrele dvs.

        Offtopic, pe Sandero Stepway (2014), cu motor TCe si portbagaj exterior (Hapro Traxer 4.6), situatia e cam asa:
        1. nu pot sa ajung la 140 km/h cu viteza a cincea
        2. in viteza a patra, la 140 km/h consumul este de 19-20L/100
        3. la 130km/h, in viteza a cincea, consumul este de 13L/100 sau peste
        4. in viteza a cincea, pe autostrada, daca dau de deal, nu pot mentine 130km/h
        Toate astea sunt din cauza portbagajului?

        Trimis de pe al meu SM-J510FN folosind Tapatalk

        Comment


        • Originally posted by mirceammd View Post
          Toate astea sunt din cauza portbagajului?
          Nu stiu, dar e semnficativ de mentionat.

          Comment


          • Originally posted by citronelu View Post
            Interesante cifrele dvs.

            Offtopic, pe Sandero Stepway (2014), cu motor TCe si portbagaj exterior (Hapro Traxer 4.6), situatia e cam asa:
            1. nu pot sa ajung la 140 km/h cu viteza a cincea
            2. in viteza a patra, la 140 km/h consumul este de 19-20L/100
            3. la 130km/h, in viteza a cincea, consumul este de 13L/100 sau peste
            4. in viteza a cincea, pe autostrada, daca dau de deal, nu pot mentine 130km/h
            Incearca alt sortiment de benzina, eventual cu cifra octanica mare(Petrom 99 sau OMV 100). Nu am portbagaj exterior, dar masina mea ajunge lejer la 150km/h( accelereaza putin mai lent cand folosesc benzina de 95). Masina este Sandero Stepway 0.9 Tce din 2015 E6.

            Comment


            • Forța de rezistență crește cu pătratul vitezei. La 140 km/h motorul are de patru ori mai multă opoziție la înaintare decât la 70 km/h. Cum și aria a crescut cu vreo 15% din cauza portbagajului iar coeficientul aerodinamic s-a înrăutățit și el, rezistența este și mai mare.

              Comment


              • Originally posted by liviunvl View Post
                Incearca alt sortiment de benzina, eventual cu cifra octanica mare(Petrom 99 sau OMV 100).
                Nu stiu daca se justifica economic.
                Pe baza unor preturi actuale (benzina 95 4,85lei/l, benzina 99 5,30lei/l), ar trebui sa am un beneficiu de consum de 10% pentru echivalenta costurilor (concret, un consum de 13 la suta pe benzina 95 ar trebui sa coboare la maxim 11,8 pe benzina 99).
                Nu cred ca se va intampla asta.

                Comment


                • @citronelul diferenta de consum o sa fie de 0%. Cifra octanica nu are treaba cu puterea caloriga...are treaba doar cu rezitenta la detonatie

                  Comment


                  • D.p.d.v. economic e posibil sa ai un consum ceva mai mic, dar sigur masina va avea un comportament dinamic mai bun, mai ales in afara orasului, la viteze mari.
                    Last edited by liviunvl; 25 September 2017, 15:32.

                    Comment


                    • Reiau...cifra octanica se refera strict la rezistenta la detonatie (adica cat de repede comprimi amestecul ca sa se autoaprinda). Nu are treaba cu puterea generata, dinamica masinii etc. Eventual placebo are treaba...

                      Comment


                      • Originally posted by citronelu View Post
                        Interesante cifrele dvs.

                        Offtopic, pe Sandero Stepway (2014), cu motor TCe si portbagaj exterior (Hapro Traxer 4.6), situatia e cam asa:
                        1. nu pot sa ajung la 140 km/h cu viteza a cincea
                        2. in viteza a patra, la 140 km/h consumul este de 19-20L/100
                        3. la 130km/h, in viteza a cincea, consumul este de 13L/100 sau peste
                        4. in viteza a cincea, pe autostrada, daca dau de deal, nu pot mentine 130km/h
                        E de la portbagaj. Eu am avut montat unul asemanator si a consumat cu circa un litru in plus, viteza max 90 km/h, traseu Timisoara-Valiug. Pe acest traseu o treime mergi cu max 50 km/h

                        Comment


                        • Consum Logan 1,0 SCe

                          @bolovan, benzina nu arde singura, mai ai si aer si el are o temperatura ce poate influenta punctul de auto-aprindere (ti-am mai zis de stoichiometrie, ca am mai discutat despre asta pe un alt thread). Sunt mai multe lucruri implicate. Nu m-as hazarda sa zic ca e doar placebo. Am pus de foarte multe ori 98(100) in 1.6MPI si am simtit diferente la comportament.

                          Bineinteles ca nu te ajuta extrem de mult.
                          Last edited by Silviu; 25 September 2017, 18:36.
                          I have no special talent. I am only passionately curious.

                          Comment




                          • Trimis de pe al meu SM-J510FN folosind Tapatalk

                            Comment


                            • Salutari ,
                              Am tot citit sa vd ce e cu motorul asta de un litru ,am un logan de 1.4 luat printre primele ,nu a vzut servisul nici întreinere ,in 12 ani Inafara de distribuie si pompa de apa .
                              Acu vreau s-l schimb ,cu unul nou cu motor de 1 litru .,o sa revin cu impresii ,,.
                              PS ..remorca ai pus vreo una ,ca ma gândesc si leg in urma un peridoc cu o barca .


                              Sent from my iPad using Tapatalk

                              Comment


                              • Daca vrei remorca la Logan, mai bine cumpara 0,9 TCe sau diesel, 1.5 Dci 90 CP.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google