Consum Logan 1,0 SCe

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ca sa fiu totusi corect recunosc ca acest motoras de 1.0 consuma destul de putin, nu ma asteptam. O sa incerc sa fac rost de una sa merg mai mult timp, sunt curios cum merge in realitate si cat este de vioi in viata de zi cu zi.

    Comment


    • Trebuie precizat ca vorbim de consum mixt. Daca mergi preponderent in oras cu siguranta ajungi la 6, 2 .

      „Opiniile sunt libere, dar nu și obligatorii.”

      Comment


      • Chiar și așa e ok, nu crezi?

        Comment


        • Cosum in oras gen TM/Buc trebuie sa fie undeva pe la 8-9%. Dar si la diesel este la fel (VW Golf din 2016 cu motor de 1.6 Diesel in TM consuma aprox 8-9%...la fel ca 0.9 al meu. Cel cu motor de 2L consuma ceva mai mult decat 0.9 al meu. iar 1.0 este cam la fel cu 0.9 (ma refer la conditii de trafic cat de cat identice)

          Comment


          • Eu de cate ori vin in Timisoara nu am trecut de 6.5 / cu clima full. Viteza medie 35/ km pe ora.

            Revin cu detalii dupa urmatorul drum prin Timisoara

            „Opiniile sunt libere, dar nu și obligatorii.”

            Comment


            • 35Km/h? Inseamna ca n=-ai intrat in oras. Eu acum am 17.5Km/h si sunt copiii in vacanta...este pustiu in oras. Din modern pana in iosefin, iarna de regula am 14-15Km/h
              Last edited by 77sky; 7 August 2018, 11:41. Reason: copiii

              Comment


              • Ai dreptate, evit centrul cat pot de mult

                De aia am spus ca revin cu update [emoji6]

                „Opiniile sunt libere, dar nu și obligatorii.”

                Comment


                • Salut. Pitesti-Venus 370km, consum mediu 5.9l/100, viteza medie 80.3 kmh, litri consumați conform CB 21.9l. 2 adulți 2 copii portbagaj full, traversat București sâmbătă la ora 10 în aproximativ 50min, trafic acceptabil iar la Fetești n-am așteptat deloc, trafic fluid pentru cei care aveau taxa achitată. AC pornit non stop, viteza 110-120kmh cu vârfuri scurte de 130-140kmh. Până la destinație n-a scăzut nicio pavela la carburant si am alimentat 44l la plecare când mai aveam 3 pavele. Estimez ca după alimentare să fi avut 60l în rezervor. Consum mediu puțin mai mare decât al colegilor dar probabil din cauza ca am mers cu AC de la plecare până la destinație

                  Comment


                  • Și eu am mers cu AC-ul pornit, altfel nu se putea, condițiile de mers asemănătoare cu ale tale. Am focuri doar 3 opriri până la destinație.La dus am trecut prin taxare că vântul, la întoarcere,însă, era coadă pe km pt toți participanții la trafic. Taxa am platit-o de la Pitești dus-intors.

                    Că sa compar consumul cu vechiul 1,4 , constat că nu sunt diferente în aceleași condiții de mers.

                    Doar că 1,4 nu avea AC
                    Last edited by alex1ioan; 7 August 2018, 14:31. Reason: Automerged Doublepost

                    Comment


                    • La mine viteza medie a fost ceva mai mare cred că de aici si consumul mediu ceva mai mare. În rest trafic lejer cu mici ambuteiaje în zona Eforie dar nimic de speriat. O să văd și drumul de întoarcere să fac un sumar pe distanta mai mare

                      Comment


                      • Te așteptăm cu completarea.

                        Comment


                        • Salutari
                          Si ca sa revin cu completarea atasez foto si detaliez ca poate nu se vede foarte bine, datele de traseu Pitesti-Venus si retur conform CB sunt urmatoarele:
                          distanta totala parcursa 738.7km, consum mediu 5.9l/100km, litri consumati 43.5, viteza medie 83.5km/h, distanta totala estimata de parcurs cu ce a mai este in rezervor 340km.
                          Drumul de intors l-am facut seara intre 21.00 si 0.30 traseu liber si lejer si in Bucuresti la ora 23.30, iar AC am folosit pana la iesirea pe A1 spre Pitesti apoi n-a mai fost nevoie (deci vreo 270km cu AC)
                          Prima pavela la rezervor a scazut dupa 23l consumati iar apoi dupa cate 5-6l mai scadea cateuna iar la destinatie am ajuns cu rezervorul la jumatate cum se vede si in foto ceea ce nu este adevarat.
                          In general foarte multumit de masina are 4100km, iar ceea ce am remarcat acum in mod deosebit diferenta dintre L1 si L2 este foarte mare la stabilitate si tinuta de drum. Ca exemplu la 140kmh nu se mai simte ca si cum ai zbura de pe drum cand depasesti o coloana de tiruri iar vantul destul de puternic de afara din zona Dobrogei (A4) este insesizabil la tinuta de drum ceea ce la L1 era destul de deranjant si dadea o nesiguranta la viteza peste 110-120kmh
                          Numai bine si drumuri bune tuturor!
                          Attached Files

                          Comment


                          • Excelent consumul raportat la viteza medie!

                            Comment


                            • Felicitări

                              Comment


                              • Cu toate ca este un consum foarte bun sunt hotarat ca dupa iesirea din garantie sa pun GPL. Am vazut ca sunt foarte multe masini pe GPL cu acest motoras si nu prea au fost probleme cu mici exceptii care pot fi discutabile. Economia va fi considerabila tinand cont ca pretul GPL este sub 50% din pretul celei mai ieftine benzine 2.4ron l/GPL fata de 5.5ron l/benzina si chiar cu un consum cu 10-15% mai mare pe GPL amortizarea instalatiei se face in 10-15000km

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google