Consum Logan 1.0SCe la 13.100KM
Logan 1.0 SCe (999cm3, 3 cilindri), dupa 461,4 Km a consumat 18l benzina CO95 la viteza medie de 52,2 Km/h, consum mediu 3,9%. Distanta ramasa de percurs 950 Km (ultima poza). (vezi youtube: https://www.youtube.com/watch?v=bezVboDUUqM)
Drumul a fost aproximativ: Bucuresti - Snagov si retur (DN1), Bucuresti - Poiana Brasov (DN1) prin Drumul de Poiana din Brasov si retur prin Brasov - Cheia - Valenii de Munte - Ploiesti - Bucuresti (sa evit blocajul de pe DN1). Masina incarcata cu 2 persoane si bagaj foarte usor.
Poiana Brasov - altitudine aprox 1080m si pe drumul spre Cheia altitudinea maxima 1250m (de pe GPS telefon).
Am folosit Cruise Control cat s-a putut, Turatia medie de croaziera 2700 - 2800 RPM.
Este o masina extrem de economica in primul rand datorita motorului (https://www.youtube.com/watch?v=kAJAkV-ru0g) si caroseriei usoare care la vitexa de croaziera de 82 Km/h are rezistenta mica la inaintare.
Logan 1.0 SCe (999cm3, 3 cilindri), dupa 461,4 Km a consumat 18l benzina CO95 la viteza medie de 52,2 Km/h, consum mediu 3,9%. Distanta ramasa de percurs 950 Km (ultima poza). (vezi youtube: https://www.youtube.com/watch?v=bezVboDUUqM)
Drumul a fost aproximativ: Bucuresti - Snagov si retur (DN1), Bucuresti - Poiana Brasov (DN1) prin Drumul de Poiana din Brasov si retur prin Brasov - Cheia - Valenii de Munte - Ploiesti - Bucuresti (sa evit blocajul de pe DN1). Masina incarcata cu 2 persoane si bagaj foarte usor.
Poiana Brasov - altitudine aprox 1080m si pe drumul spre Cheia altitudinea maxima 1250m (de pe GPS telefon).
Am folosit Cruise Control cat s-a putut, Turatia medie de croaziera 2700 - 2800 RPM.
Este o masina extrem de economica in primul rand datorita motorului (https://www.youtube.com/watch?v=kAJAkV-ru0g) si caroseriei usoare care la vitexa de croaziera de 82 Km/h are rezistenta mica la inaintare.
Comment