If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Am observat ca la Logan 2 Prestige este o problema cu senzorul de temperatura exterioara si anume, cand lasi masina parcata la soare iti arata o temperatura de 40 de grade, dar dupa ce pornesti la drum vreo 5 min, iti arata temperatura reala.
Stie cineva unde este pozitionat? Poate e intr-o locatie unde se incalzeste prea usor.
Dar ce legatura are unde este, ca doar cald sau rece baga in functie de temperatura interioara. Intradevar nu e o pozitie buna daca cineva "vrea sa-ti faca un bine" si sa il rupa/ia oglinda cu totul.
Am observat ca la Logan 2 Prestige este o problema cu senzorul de temperatura exterioara si anume, cand lasi masina parcata la soare iti arata o temperatura de 40 de grade, dar dupa ce pornesti la drum vreo 5 min, iti arata temperatura reala.
Stie cineva unde este pozitionat? Poate e intr-o locatie unde se incalzeste prea usor.
"Problema" asta o au și branduri mai pretențioase decât Dacia! Eu as spune că temperatura reală este cea măsurată în staționare și nu cea din mers!
„Viaţa e prea importantă ca să fie luată în serios.” Oscar Wilde
Si la insignia tot asa se intampla. Mie imi arata diferente si de 6-7 grade in interval de cateva minute pentru ca alta data sa nu se schimbe valoarea indicata nici dupa o ora de circulat. Oricum, eu zic ca nu are nici o relevanta ce valoare iti arata pe bord. Ce importanta are ca iti indica 30 de grade si afara sunt de fapt 33 sau 34? Tot cald e de iti vine sa iti iei lumea in cap. La insignia ma avertizeaza cand scade sub 3 grade ca e pericol de inghet dar lucrul asta trebuie sa il vada orice sofer. Daca e frig afara nu gonesti cu 100 la ora prin oras.
E normal sa indice o temperatura mai mare in stationare, care, de altfel, e cea reala, cum a zis tipicarul. Masina sta pe loc si asta inseamna ca daca zice la stiri ca, la umbra, sunt 35 grade, inseamna ca, in razele soarelui, sunt 40-41 grade.
Insa, daca mergi cu masina, va indica alta temperatura, mai mica, pentru ca sunt curentii de aer care diminueaza temperatura.
Tu, daca stai pe loc, simti o temperatura. Daca mergi normal, pe jos, vei simti alta temperatura.
Toate modelele noi au senzorul (același de pe X52) în oglinda dreapta, singura excepție fiind XGF (adică Lada Vesta) care are senzorul poziționat în fata radiatoarelor pe partea stângă în plasticul dintre bară și radiatoare
Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.
Tu, daca stai pe loc, simti o temperatura. Daca mergi normal, pe jos, vei simti alta temperatura.
La oameni este alt fenomen. Resimti o temperatura mai mica in mers din cauza vaporizarii apei la nivelul pielii. La termistori nu se aplica acelasi principiu.
Eu am observat o chestie la senzorul de temperatura. E cam aiurit dupa parerea mea. Duminica indica 38 de grade, stand in soare. Am portnit masina, am setat temperatura interioara la 24 si am lasat-o 5 minute. Dupa astea 5 minute temperatura exterioara mi-o indica 35 de grade. Masina statea in soare, nu erau nori sau ceva. E cam aiurit senzorul. Sau are a mea probleme.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment