Pai ca sa bagi in viteza 1 trebuie sa apesi ambreiajul, deci motorul porneste. Fiind in rampa, inca tii piciorul pe frana. Apoi, ca sa pornesti de pe loc, lasi frana si duci piciorul pe acceleratie. Atunci masina ori ramane pe loc tinuta de HSA, ori aluneca putin in spate. HSA-ul nu are legatura cu Stop-Start-ul. Daca parcurgi etapa cu etapa, fara sa le suprapui, atunci HSA intra in functiune totdeauna.
Cheia ca sa functioneze corespunzator e sa faci toti pasii unei porniri de pe loc asa cum ii face un incepator sau cineva care acum invata sa conduca. Daca faci asa cum esti obisnuit, adica suprapui etapele, atunci sistemul nu intra in functiune.
Incearca asa cum am zis si apoi scrie aici despre rezultat
Trimis de pe al meu LG-H818 folosind Tapatalk
[QUOTE=bciprian82;1776004]Pai ca sa bagi in viteza 1 trebuie sa apesi ambreiajul, deci motorul porneste. Fiind in rampa, inca tii piciorul pe frana. Apoi, ca sa pornesti de pe loc, lasi frana si duci piciorul pe acceleratie. Atunci masina ori ramane pe loc tinuta de HSA, ori aluneca putin in spate. HSA-ul nu are legatura cu Stop-Start-ul. Daca parcurgi etapa cu etapa, fara sa le suprapui, atunci HSA intra in functiune totdeauna.
Cheia ca sa functioneze corespunzator e sa faci toti pasii unei porniri de pe loc asa cum ii face un incepator sau cineva care acum invata sa conduca. Daca faci asa cum esti obisnuit, adica suprapui etapele, atunci sistemul nu intra in functiune.
La fel e si daca ai cutie automata. Lasi frana si apoi apesi acceleratia.
Incearca asa cum am zis si apoi scrie aici despre rezultat.
Trimis de pe al meu LG-H818 folosind Tapatalk
Cheia ca sa functioneze corespunzator e sa faci toti pasii unei porniri de pe loc asa cum ii face un incepator sau cineva care acum invata sa conduca. Daca faci asa cum esti obisnuit, adica suprapui etapele, atunci sistemul nu intra in functiune.
Incearca asa cum am zis si apoi scrie aici despre rezultat
Trimis de pe al meu LG-H818 folosind Tapatalk
Originally posted by t0rquemada
View Post
[QUOTE=bciprian82;1776004]Pai ca sa bagi in viteza 1 trebuie sa apesi ambreiajul, deci motorul porneste. Fiind in rampa, inca tii piciorul pe frana. Apoi, ca sa pornesti de pe loc, lasi frana si duci piciorul pe acceleratie. Atunci masina ori ramane pe loc tinuta de HSA, ori aluneca putin in spate. HSA-ul nu are legatura cu Stop-Start-ul. Daca parcurgi etapa cu etapa, fara sa le suprapui, atunci HSA intra in functiune totdeauna.
Cheia ca sa functioneze corespunzator e sa faci toti pasii unei porniri de pe loc asa cum ii face un incepator sau cineva care acum invata sa conduca. Daca faci asa cum esti obisnuit, adica suprapui etapele, atunci sistemul nu intra in functiune.
La fel e si daca ai cutie automata. Lasi frana si apoi apesi acceleratia.
Incearca asa cum am zis si apoi scrie aici despre rezultat.
Trimis de pe al meu LG-H818 folosind Tapatalk
Comment