Diagnoza Si Activari Functii Cu Clip Si DDT4ALL

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Salut vreau sa resetez și eu intervalul de service la un Logan 2019 1.0 sce . Îmi puteți spune care este cea mai simpla soluție pentru al reseta?

    Comment


    • dacia service reset de pe app store + obd2 cu pic18f25k80.

      Comment


      • Salutare, nu am gasit in acest topic insa cine imi poate spune ce diagnoza pot folosi pt un logan 1.2 din 2014 cu gpl din fabrica ma intereaza sa fac o diagnoza generala si pentru instalatia de gpl, multumesc frumos!
        sigpic

        Comment


        • Salutari,

          Am un Sandero 2 din 2014 0.9 TCe si m-a mancat sa incerc sa ii dezactivez senzorii de presiune folosind un modul OBDII si ddt4all. Acum pe display-ul calculatorului de bord imi apare "Err Pr".
          Oare mai pot sa ii fac ceva?

          Multumesc!

          Comment


          • Daca mai poti intra in calculatorul de bord cu aplicatia dd4all si daca mai ti minte unde ai facut modificari incearca sa le readuci la valorile initiale. Sincer in tot topicul asta nu stiu sa fi patit cineva asa ceva. In mod sigur vei gasi aici tovarsi mai experimentati ca mine si te vor ajuta...pe mine mau ajutat foarte mult... Succes...

            Comment


            • Buna ziua,

              Un update de fireware la un radio cu mp3 original pe un logan din 2018 poate sa-mi spună cineva de unde pot downloda? Am avut un telefon SAMSUNG GALAXY J3 care se conecta pe bluetooth fără probleme, acum detin tot samsung dar A40 si se conecteaza doar audio (adica pot doar auzi convorbirea in boxe). Am vorbit in stanga si dreapta si mi-au spus ca trebuie sa fac un update de soft la radio...Am vazut ca acest lucru se face simplu cu un stick, (exista pe youtube un filmulet) dar imi trebuie softul....am sapat pe net dar n-am gasit.....Am fost si la reprezentanta DACIA...erau pe dinafară.... Ma gandesc ca prin aplicatia ddt4all sau Pyren sa pot sa fac ceva.

              Stiu ca nu e specific topicului, am scris si in cel dedicat, dar nu mi-a raspuns nimeni....Promit ca nu il voi dezvolta aici, Asta e singura postare in sensul asta....

              Multumesc mult....

              Comment


              • Originally posted by cbota View Post
                Daca mai poti intra in calculatorul de bord cu aplicatia dd4all si daca mai ti minte unde ai facut modificari incearca sa le readuci la valorile initiale. Sincer in tot topicul asta nu stiu sa fi patit cineva asa ceva. In mod sigur vei gasi aici tovarsi mai experimentati ca mine si te vor ajuta...pe mine mau ajutat foarte mult... Succes...
                Am incercat sa revin la setarea initiala dar din pacate nu mai merge... Pot sa ma conectez. Totul functioneaza cum trebuie dar orice setare fac acum nu iasa din acea stare...

                Comment


                • Originally posted by mihaimmn View Post
                  diagnoza pot folosi pt un logan 1.2 din 2014 cu gpl din fabrica
                  Normal OBD2 software, pyren, pyclip or plusmax re.
                  Originally posted by and3231 View Post
                  Salutari,

                  Am un Sandero 2 din 2014 0.9 TCe si m-a mancat sa incerc sa ii dezactivez senzorii de presiune folosind un modul OBDII si ddt4all. Acum pe display-ul calculatorului de bord imi apare "Err Pr".
                  Oare mai pot sa ii fac ceva?!
                  What you have changed, is in the log files in the ddt4all program folder.


                  Comment


                  • Originally posted by and3231 View Post

                    Am incercat sa revin la setarea initiala dar din pacate nu mai merge... Pot sa ma conectez. Totul functioneaza cum trebuie dar orice setare fac acum nu iasa din acea stare...
                    Poti incerca sa folosesti programul Pyren, acolo ai mai multe optiuni in ce priveste tabloul de bord, chiar si o optiune ”reinitializare calcuator”. Sincer eu n-am folosit-o niciodata(optiunea respectivă) sunt acolo o sumedenie de teste ce se pot face. Dar e si periculos daca nu sti sa-l folosesti. Eu zic sa mai astepti rspunsuri si de la altii mai experimentati cum spuneam mai sus. Vezi ce spune si t0rquemada sau Gil26 si altii care sper sa nu se supere ca nu i-am mentionat aici. Eu de la ei am luat si programele si tot ei m-au invatat tot ce stiu....

                    Comment


                    • @ and3231 , asa cum bine a scris reputatul coleg eastcowboy modificarile pe care le-ai facut se pot vedea in log-uri (fisierele din C:\Program Files (x86)\ddt4all\logs ecu_ddt si elm_ddt, vezi atasat). Eu tot timpul am recomandat ca inainte de orice modificare sa se faca un back-up, in ddt4all se poate face un asa numit back-up prin derularea rapida prin fiecare ecran al unui calculator (unul cate unul) si salvarea separata a fisierului screens.txt (vezi atasat din Cluster TdB).
                      Nu ai oferit prea multe informatii si nu putem ghici (sau folosi globul de cristal) despre ce\cum ai modificat. Apoi nu stiu ce TPMS ai dar se pare ca direct bazat pe:
                      Tu ai TPMS direct nu indirect.
                      09/2014 - 09/2015 TPMS direct aka valve cu senzori
                      10/2015 - prezent TPMS indirect via bloc ABS-ASR-ESP-HSA
                      În cazul TPMS indirect trebuie să rulezi cu minim 30kmh pentru ca sistemul(rutina din ABS) să compare viteza roților cu matricea salvată după calibrarea inițială, asta înseamnă dejantare dacă ai plecat de pe loc pe janta.
                      La direct te avertizează din prima, dar la 4,5 ani schimbi senzorii că rămân fără baterie
                      Modificarea TPMS-ului se face din ClusterTdB, dar acesta este prezent si in ABS (eu am indirect) si UCH (vezi atasat), trebuie revenit la setarile initiale. Desigur ca orice se ”strica” se si poate repara, insa mult mai usor este sa previi decat sa repari (chiar daca un literat ”cunoscator” coleg m-a tot contrazis cu asta) si este bine sa se inteleaga intai ce si cum trebuie procedat (plus implicatiile si efectele) apoi sa se aplice. Tocmai de aceea am tot sugerat ca macar la inceput sa se lucreze in modul Demo (atat de ”hulit” de ”cunoscatorul” nostru care nici macar nu intelege utilitatea acestuia dar prefera jignirile si injuraturile in locul argumentelor) pentru obisnuita cu programele. Plus ca derivatele din DDT2000 sunt unelte bune si puternice dar uneori pot sa fie si periculoase. Deasemenea trebuie avut grija si atentie si cu reinitializarile dar mai ales resetarile.
                      Toate cele bune!

                      PS: acum sunt putin "pe fuga", poate ceilalti colegi te vor ajuta mai bine si concret (dar cred ca ar trebui sa oferi si ceva mai multe informatii, eventual si log-urile).
                      Attached Files

                      Comment


                      • Originally posted by Gil26 View Post
                        @ and3231 , asa cum bine a scris reputatul coleg eastcowboy modificarile pe care le-ai facut se pot vedea in log-uri (fisierele din C:\Program Files (x86)\ddt4all\logs ecu_ddt si elm_ddt, vezi atasat). Eu tot timpul am recomandat ca inainte de orice modificare sa se faca un back-up, in ddt4all se poate face un asa numit back-up prin derularea rapida prin fiecare ecran al unui calculator (unul cate unul) si salvarea separata a fisierului screens.txt (vezi atasat din Cluster TdB).
                        Nu ai oferit prea multe informatii si nu putem ghici (sau folosi globul de cristal) despre ce\cum ai modificat. Apoi nu stiu ce TPMS ai dar se pare ca direct bazat pe:


                        Modificarea TPMS-ului se face din ClusterTdB, dar acesta este prezent si in ABS (eu am indirect) si UCH (vezi atasat), trebuie revenit la setarile initiale. Desigur ca orice se ”strica” se si poate repara, insa mult mai usor este sa previi decat sa repari (chiar daca un literat ”cunoscator” coleg m-a tot contrazis cu asta) si este bine sa se inteleaga intai ce si cum trebuie procedat (plus implicatiile si efectele) apoi sa se aplice. Tocmai de aceea am tot sugerat ca macar la inceput sa se lucreze in modul Demo (atat de ”hulit” de ”cunoscatorul” nostru care nici macar nu intelege utilitatea acestuia dar prefera jignirile si injuraturile in locul argumentelor) pentru obisnuita cu programele. Plus ca derivatele din DDT2000 sunt unelte bune si puternice dar uneori pot sa fie si periculoase. Deasemenea trebuie avut grija si atentie si cu reinitializarile dar mai ales resetarile.
                        Toate cele bune!

                        PS: acum sunt putin "pe fuga", poate ceilalti colegi te vor ajuta mai bine si concret (dar cred ca ar trebui sa oferi si ceva mai multe informatii, eventual si log-urile).



                        eastcowboy cbota Gil26 Va multumesc mult pentru raspunsuri! Mai departe am sa relatez ce s-a intamplat exact si am sa atasez imagini si log-urile din ddt4all:

                        Am vazut mai multe tutoriale despre activare/dezactivare functii la Dacia si pentru ca senzorii mei de presiune imi tot faceau probleme am vrut sa ii anulez. Intradevar senzorii mei sunt "09/2014 - 09/2015 TPMS direct aka valve cu senzori".
                        Am descarcat aplicatia ddt4all pentru Dacia de aici: https://www.drive2.ru/b/498093336985338243/, varianta "ddt4all Dacia.exe. (20.01.2019) Version 5.3.5 with screen logger and with classic and dark style. Only Dacia (UCH and CLUSTER with translation of the most popular configurations. RU, PL, DE, FR, GB)."

                        i) [poza ddt4all_1.jpg] Prima data am vrut sa vad daca functioneaza "magia" si am intrat la Outpup Controls dupa cum urmeaza: X52 - LOGAN/SANDERO II -> Cluster/TDB -> CLUSTER v5.0 -> Output Controls -> Pilotage Dimming. Si am vazut ca functioneaza si se aprinde/stinge bordul daca selectez de acolo Start/Stop.

                        ii) [poza ddt4all_2.jpg] Al doilea lucru pe care l-am facut a fost sa dezactivez senzorii de presiune dupa cum urmeaza: X52 - LOGAN/SANDERO II -> Cluster/TDB -> CLUSTER v5.0 -> GENERAL CONFIGURATION - SCREEN 1 -> si am selectat "Without TPMS" apoi am apasat in stanga pe TPMS.

                        iii) [poza ddt4all_3.jpg] Al treilea lucru a fost sa activez ca ceasurile de bord sa imi fie mereu luminate chiar daca nu am aprinse luminile. Vazand acest tutorial: https://lisandru.eu/automotive/ddt4a...-features.html, am actionat cum scria acolo: X52 - LOGAN/SANDERO II -> Cluster/TDB -> GB CLUSTER -> Change configurations -> Am modificat la Backlight din Without in With si am dat SAVE. Dupa ce am dat save bordul s-a resetat si a aparut acel "Err Pr". Am incercat sa selectez din nou Without dar nu si-a mai revenit veci...

                        Am incercat mai multe si din CLUSTER v5.0 -> GENERAL CONFIGURATION - SCREEN 1 dar la fel... nimic.

                        Sincer nu as vrea sa fac ceva mai rau, mai bine platesc pe cineva care chiar se pricepe sa repare ce am stricat eu prin prostia mea acuta... Eu sunt din Cluj. Daca cunoasteti in Cluj pe cineva care doreste sa ma ajute contra cost mi-ar fi de mare ajutor.


                        Nu ma lasa sa uploadez aici si log-urile asa ca le-am pus pe un transfer: https://mab.to/bftzxqWjU

                        Va multumesc frumos!
                        Attached Files

                        Comment


                        • Stai linistit ca pana la urma nu e ceva grav, se poate "remedia" si din detaliile pe care le-ai oferit cred ca poti face si singur asta. Acum nu pot, dar cand am timp iti voi trimite un PM, dar intre timp poate primesti ajutor si de la ceilalti colegi (mai ales cu "descifrarea" logului si a setarilor initiale). Bine ar fi ca pe viitor sa faci pe rand doar cate o modificare, aici cred ca te-ai grabit (si mai ales cea de a treia). Dar se poate rezolva.
                          Numai de bine!

                          Comment


                          • Multumesc frumos!
                            Last edited by 77sky; 5 March 2021, 23:55.

                            Comment


                            • Originally posted by and3231 View Post




                              eastcowboy cbota Gil26 Va multumesc mult pentru raspunsuri! Mai departe am sa relatez ce s-a intamplat exact si am sa atasez imagini si log-urile din ddt4all:

                              Am vazut mai multe tutoriale despre activare/dezactivare functii la Dacia si pentru ca senzorii mei de presiune imi tot faceau probleme am vrut sa ii anulez. Intradevar senzorii mei sunt "09/2014 - 09/2015 TPMS direct aka valve cu senzori".
                              Am descarcat aplicatia ddt4all pentru Dacia de aici: https://www.drive2.ru/b/498093336985338243/, varianta "ddt4all Dacia.exe. (20.01.2019) Version 5.3.5 with screen logger and with classic and dark style. Only Dacia (UCH and CLUSTER with translation of the most popular configurations. RU, PL, DE, FR, GB)."

                              i) [poza ddt4all_1.jpg] Prima data am vrut sa vad daca functioneaza "magia" si am intrat la Outpup Controls dupa cum urmeaza: X52 - LOGAN/SANDERO II -> Cluster/TDB -> CLUSTER v5.0 -> Output Controls -> Pilotage Dimming. Si am vazut ca functioneaza si se aprinde/stinge bordul daca selectez de acolo Start/Stop.

                              ii) [poza ddt4all_2.jpg] Al doilea lucru pe care l-am facut a fost sa dezactivez senzorii de presiune dupa cum urmeaza: X52 - LOGAN/SANDERO II -> Cluster/TDB -> CLUSTER v5.0 -> GENERAL CONFIGURATION - SCREEN 1 -> si am selectat "Without TPMS" apoi am apasat in stanga pe TPMS.

                              iii) [poza ddt4all_3.jpg] Al treilea lucru a fost sa activez ca ceasurile de bord sa imi fie mereu luminate chiar daca nu am aprinse luminile. Vazand acest tutorial: https://lisandru.eu/automotive/ddt4a...-features.html, am actionat cum scria acolo: X52 - LOGAN/SANDERO II -> Cluster/TDB -> GB CLUSTER -> Change configurations -> Am modificat la Backlight din Without in With si am dat SAVE. Dupa ce am dat save bordul s-a resetat si a aparut acel "Err Pr". Am incercat sa selectez din nou Without dar nu si-a mai revenit veci...

                              Am incercat mai multe si din CLUSTER v5.0 -> GENERAL CONFIGURATION - SCREEN 1 dar la fel... nimic.

                              Sincer nu as vrea sa fac ceva mai rau, mai bine platesc pe cineva care chiar se pricepe sa repare ce am stricat eu prin prostia mea acuta... Eu sunt din Cluj. Daca cunoasteti in Cluj pe cineva care doreste sa ma ajute contra cost mi-ar fi de mare ajutor.


                              Nu ma lasa sa uploadez aici si log-urile asa ca le-am pus pe un transfer: https://mab.to/bftzxqWjU

                              Va multumesc frumos!
                              Salutari!

                              Cu ajutorul lui Gil26 am reusit sa remediez stricaciunile. Ii multumesc tare mult pentru tot ajutorul acordat!
                              Am folosit o baza de date ecu.zip pe care el mi-a trimis-o si am reusit sa revin la setarile initiale. Inainte de asta am scanat sa nu fie erori si intradevar nu erau. Baza de date respectiva continea ROMANIAN CLUSTER care modifica acele functii pe acre eu am incercat sa le activez. Folosind acea baza de date am reusit sa revin la setarile initiale si display-ul nu mai afiseaza acea eroare "Err Pr".

                              Sper sa va ajute si pe voi experienta mea si sa nu faceti aceasi greseala.

                              Respect!

                              Comment


                              • Pentru cine doreste urc si aici baza de date decompilata pentru PyRen\PyClipV206 full pe: https://gofile.io/d/kI75RF
                                Location RO,GB,FR, contine si arhiva pyrendata_206.zip pentru PyClip plus folderele necesare generarii documentului pe baza seriei VIN (captura atasata).
                                Attached Files

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google