Diagnoza Si Activari Functii Cu Clip Si DDT4ALL

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    Comment


    • #47
      Ma conectez la masina cu asta si apoi deschid aplicatia dd4all instalata pe laptop sau aplicatia clip v 188?

      Comment


      • #48
        Sonda aceea e pentru CLiP. DDT4ALL merge cu ELM.
        I have no special talent. I am only passionately curious.

        Comment


        • #49
          @ playmaker831, sunt putin invidios pe tine cu interfata asta.
          Preferabil ar fi cu Can Clip V188, dar nu am alte detalii. neavand posibilitatea sa testez programul.
          Cu ddt4all, Silviu a oferit o alta solutie eleganta si mai ales testata. Eu din pacate nu am E_B_STOPSTARTINHIBIT_CF (vezi atasat)
          Attached Files

          Comment


          • #50
            Am gresit eu, am uitat sa adaug si: UCH/BCM -> `Energy Management` -> `EEM General Configuration` -> E_B_STOPSTARTINHIBIT_CF -> True.

            Varianta aceasta nu dezactiveaza ci doar inhiba activarea S&S (efectul, evident, e acelasi).
            I have no special talent. I am only passionately curious.

            Comment


            • #51
              Multumim mult Silviu. Scuze, si eu m-am grabit (nu am mers mai departe). De fapt capturile le-am realizat in timpul derularii rapide pentru a avea si un back-up al configurararii masinii (asa cum am spus si in tutorial) ex in cazul de fata un fisier BCMscreens.txt.
              Deci varianta testata a inhibarii S&S cu ddt4all este cea atasata.
              Attached Files

              Comment


              • #52
                Originally posted by Gil26 View Post
                @ playmaker831, sunt putin invidios pe tine cu interfata asta.
                Preferabil ar fi cu Can Clip V188, dar nu am alte detalii. neavand posibilitatea sa testez programul.
                Cu ddt4all, Silviu a oferit o alta solutie eleganta si mai ales testata. Eu din pacate nu am E_B_STOPSTARTINHIBIT_CF (vezi atasat)
                Nu ai de ce,eu habar nu am sa-l folosesc,cred ca o sa'l vand,desi e in lb romana nu stiu sa umblu cu el si mie frica sa nu stric ceva.

                Comment


                • #53
                  @ playmaker831, interfata este foarte buna. Dar cred ca ai dreptate, lucrul cu ea este mai greoi. Can Clip ar fi OK pentru diagnoza: computer test, automatic test of all computers, airbag test, scan tool (OBD tests), Base Doc (access to Technical Notes), physical measurements, antipollution, multi-meter, etc. Poti gasi ceva informatii pe internet. Insa pentru reprogramare, modificari trebuie folosit Renault CAN CLIP reprogramming (versiunea Reprog v179 pare a fi ultima cu patch) iar aici nu sunt prea multe informatii (dar se pot face multe).

                  Insa "programelele" astea ce lucreaza cu ELM sunt mai intuitive si usor de folosit. Pentru marea majoritate a noastra sunt suficiente tinand cont de scopul propus. Iar pentru cei care doresc mai mult ,un OBD SXLink stabil (asa cum a spus si Silviu) este indicat.

                  Comment


                  • #54
                    Am si reprograming V177 si pin extractor,dar nu stiu cum si unde trebuie instalat v177, mă poți ajuta cu programul ala al accesat pc-ul altcuiva de la distanță?, îmi scapă numele acum.

                    Comment


                    • #55
                      Teamviewer

                      Comment


                      • #56
                        @ playmaker831 daca doresti sa utilizezi reprograming V177 uite un link (dar mai multe nu stiu): http://blog.obd2diy.fr/2017/05/30/re...-is-how-to-do/

                        Daca insa doresti sa utilizezi ddt4all cred ca poti si singur. De fapt asta e avantajul acestor programe: nu mai trebuie sa apelezi la altcineva pentru astfel de lucruri. Desi cei care o fac contracost nu cer pana la urma o suma foarte mare (50 RON una simpla si 100 RON S&S).
                        Nu sunt “specialist” (nu stiu sa “descifrez pana la capat nici macar un log), acum invat si eu multe lucruri, dar nu cred ca e asa complicat. In cateva zeci de minute poti vedea in Demo ce si cum cu ddt4all. Apoi cu un ELM327 bun te poti conecta la masina si vedea ce poate chinezaria (eu prefer sa merg direct pe ECU ale masinii – butonul Search cel cu lupa). Atata timp cat nu intri in Modul Expert (butonul Einstein din stanga-sus) nu se va mofifica nimic pe masina. Dupa ce te lamuresti, eventual poti face si un back-up, poti incerca sa modifici. Este foarte important sa ai o conexiune buna cu masina (preferabil USB), dar destule chinezarii fac fata la un schimb mic de date.
                        Exemplul pentru inhibare S&S, oferit cu generozitate de Silviu, este testat.

                        Comment


                        • #57
                          Generare PID-uri cu PyRren:
                          Se alege un bloc din lista de ECU generate la scanare (ex in cazul de fata 11418). In linia de comanda se introduce mod_ecu.py 11418 GB torq (va fi in engleza, nu am incercat generarea in romana) si se lanseaza. Vor fi generate doua fisiere, unul .csv si unul .tdv in directorul radacina (pyren). Fiserul .tdv de initializare a liniilor in Torque ar fi necesar pentru masinile dupa 2009. Cele doua fisiere se vor pune apoi in \.Torque\extendedpids respectiv \.Torque\vehicles. Atasez si capturi pentru exemplificare.

                          Cam pana aici am ajuns, generat PID-uri si pentru celelate ECU, si doua fisiere .dash salvate de pe net. Mai am de testat si implementarea lor in Torque (am instalata versiunea 1.8.205 cu patch). M-ar interesa mai ales monitorizarea DPF-ului si orice ajutor\sfat este binevenit. Eventual alte variante.
                          Un alt program interesant de monitorizare ar fi Car Scanner: https://play.google.com/store/apps/d...ovz.carscanner
                          Attached Files

                          Comment


                          • #58
                            Legat de resetarea intervalului de servis,unde este incercuit cu verde trebuie schimbate ceva valori sau se da doar reset după ce in in preala sa dat semnul einstein?
                            You do not have permission to view this gallery.
                            This gallery has 1 photos.

                            Comment


                            • #59
                              Și încă ceva,se face cu motorul oprit sau pornit operațiunea?Ms.

                              Comment


                              • #60
                                Cu motorul oprit, contactul pus in pozitia a doua. Se da doar reset, valorile incercuite cu verde se vor reseta (ex 360 zile si 20000km). La ultima revizie au uitat sa il reseteze asa ca am facut-o eu fara sa ma mai deplasez la ei (vezi captura atasata cu EcuTweaker dupa resetare).
                                Attached Files

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google