Diagnoza Si Activari Functii Cu Clip Si DDT4ALL

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Eu am scris ca nu stiu si nici nu doresc sa modific AC automat al lui Sanderica (sunt multumit de el pana acum si fara probleme).
    Insa in lipsa unei solutii e chiar interesanta constatarea asta (cu multumirile de rigoare).
    Acum sunt doua variante:
    - furnizorul (cred ca "celebrul" Valeo) a incurcat "borcanele" (etichetele), se intampla si la case mai mari
    - cei de la Dacia au inceput sa monteze "resturile" de pe la alte surate (si cine stie ce "configuratii" mai rezulta)
    Ambele par a fi triste.

    Comment


    • Se numește reducere de costuri. Comanda de Twingo/Zoe mai are un buton în roțița de ventilator, la noi e capac
      Attached Files
      Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

      Comment


      • Bun si ramane intrebarea daca\cum poate modifica colegul Urs climatizarea sa automata (daca tot a desfacut-o si a urcat pozele asa cum s-a cerut).

        Apoi reducerea de costuri (chiar si "standardizarea") poate fi inteleasa, insa Dacia ar trebui totusi sa tina la sigla si la marca (pana la urma reperul este montat pe un Logan). Ca sa nu mai discutam de coduri si alte cele. Deci tot trist este.

        Comment


        • Nu s-a cerut nimic, ăsta e postul inițial, a se citi inclusiv LOL-ul care nu era pus degeaba acolo:

          Originally posted by t0rquemada View Post
          ...
          P.S.2. Dintre vitejii de aici, e vreunul capabil să-și desfacă comandă de climatizare automată să facă niște poze la cablaj față/spate și să le urce aici... mie greu să o desfac pe cea de pe masă
          Urs a pus pozele (fiind singurul de pe topic care chiar a facut ceva pe banii lui (dar a pierdut garanția la reperul cu pricina)) iar Stormy dorea (cerea) inversarea logicii de funcționare a butonului de AC, pe scurt:

          -reverse engineering, identificare pini, extras softul și(poate) alterat și rescris

          Pe lung: comanda e neprogramabilă, comunică pe LIN cu calculatorul de climatizare (care e parțial programabil) dar nu cum se dorește.

          Și brusc ajungem la știi și la ce te ajută că știi, pentru pe scurt trebuie cunoștințe de programare, scule (evident și abilitatea de a le folosi) și timp, mult timp.
          Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

          Comment


          • Totusi atunci pentru ce ai mai scris asta? Mai ales "vitejii de aici", "vreunul capabil ", "să facă niște poze la cablaj față/spate și să le urce aici". Inteleg "reclama", mai putin aroganta, apoi daca vrei sa ajuti-ajuti, daca nu-nu.

            In rest de acord. (nu ma pricep si nu m-a interesat, nu e configuarabila si trebuie modificata altfel, vezi si atasat.)

            Raman totusi aprecierile colegilor pentru efortul si altruismul lui @ Urs .
            Attached Files
            Last edited by Gil26; 28 May 2020, 08:32.

            Comment


            • Originally posted by t0rquemada View Post
              Nu s-a cerut nimic, ăsta e postul inițial, a se citi inclusiv LOL-ul care nu era pus degeaba acolo:



              Urs a pus pozele (fiind singurul de pe topic care chiar a facut ceva pe banii lui (dar a pierdut garanția la reperul cu pricina)) iar Stormy dorea (cerea) inversarea logicii de funcționare a butonului de AC, pe scurt:

              -reverse engineering, identificare pini, extras softul și(poate) alterat și rescris

              Pe lung: comanda e neprogramabilă, comunică pe LIN cu calculatorul de climatizare (care e parțial programabil) dar nu cum se dorește.

              Și brusc ajungem la știi și la ce te ajută că știi, pentru pe scurt trebuie cunoștințe de programare, scule (evident și abilitatea de a le folosi) și timp, mult timp.
              Mi-e greu sa cred ca isi da seama cineva ca s-a umblat.Nu vad absolut nici un sigiliu.

              Comment


              • P.S.2. A fost scris ca un test, din fericire* (sau din păcate) doar Urs l-a trecut (nu mă așteptam să facă vreunul așa ceva), restul doar vorbe și demo.
                Dacă invetiția în piese/scule/timp pentru tine se numește reclamă și aroganță... îți meriți din plin laudele lui georgetelsib

                *adică toți vor, preferabil moca și fără să se expună niciunui risc, fără să facă nimic, doar aplicând mecanic niște intrucțiuni - că doar ăsta e spiritul forumului

                oBED: Piciorușele de prindere, cele 4 sunt extrem de fragile, se vede , chiar fără prea mare chinuială, dacă le-ai îndoit,
                Last edited by t0rquemada; 28 May 2020, 08:50.
                Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                Comment


                • @ oBED si poate ca nu il intereseaza nici "garantia".

                  PS: si ramane valabil "rusinica" cu codul de Twingo pe Logan (se pare ca cei de la Valeo matura pe jos cu romanasii nostrii de la Dacia, ce audituri, ce reclamatii, si nu e singurul "caz")

                  PS2: se pot face foarte simplu si usor multe lucruri dintre cele pe care altii le fac contracost (clar ca pana la o anumita limita). Si da, asta este scopul acestui topic.
                  Last edited by Gil26; 28 May 2020, 08:51.

                  Comment


                  • Stati asa, ca daca tot l-am prins pe t0rguemada in toane bune, poate imi spune cum pot face la climatizarea automata, sa am flux de aer cu ventilatorul pe 0.
                    La golanul pensionat 1.4, fara AC, la viteze de peste 80-90 km pe ora, cu clapeta admisie aer exterior deschisa (adica sa nu fie pusa pe recirculare), si ventilator pe 0, aveam ceva aer (rece sau cald, depinde de pozitia rotitei rosie/albastra).
                    La asta nou, pauza. Daca nu e pornit ventilatorul, nu am nici o adiere, probabil o clapeta se pune in calea fericirii, rezolv doar cu geam sofer coborat 2-3 degete.
                    Sunt de acord chiar sa pierd recircularea. Adica sa scot cu totul acea clapeta sau motoras, care nu lasa aerul sa treaca la pozitie 0 a ventilatorului.
                    Multumesc.

                    Comment


                    • Ai scule (laptop), îl pui în dreapta, pe climă și urmărești poziția voleților - cal mai probabil recircularea e pornită cu climatizarea oprită - și dai o tură cu mașina

                      Vrei să faci ceva mai ok: - recirculare temporizată și adăugare senzori calitate aer exterior, necesită reconfigurare, cablare și traforaj dar apoi dai pe recirculare și trece singur pe exterior după 15min. sau trece singur pe recirculare dacă aerul de afară e nasol (fum, noxe)

                      Attached Files
                      Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                      Comment


                      • Da, sarumana pentru ajutor, deci se poate cu DDT4ALL sa las permanent clapeta pe deschis, nu mai e nevoie de demontat vreun motoras din zona filtrului de polen. Inseamna ca trebuie sa ma agit cu CAN 2. Acolo trebuie sa fie climatizarea. Pana acum nu m-a interesat, nu am vrut update harti din cauza ca "leg" waze de la telefoi la navigatie.
                        De senzori calitate aer, e la categoria OZN, eu sunt la nivel "bicicleta fara pedale".
                        "Mi-e greu sa cred ca isi da seama cineva ca s-a umblat.Nu vad absolut nici un sigiliu."
                        Pentru desfacut am folosit cate 2 surubelnite simultan, deci sunt zgarieturi gramada. Dar eu am renuntat la garantie inca din primele zile, merg pe varianta intretinerii personale, ca la 1.4.
                        Multumesc lui t0rquemada si pentru ca ne-a spus de gresarea deficitara a blocului de lumini, am demontat remontat si manetele, vaselina fara mila, am scapat de trosnetele la revenirea manetei semnalizare dupa terminarea virajului, totul merge acum "uns".
                        Attached Files

                        Comment


                        • [QUOTE=Urs;n3649061....vreun motoras din zona filtrului de polen. Inseamna ca trebuie sa ma agit cu CAN 2. Acolo trebuie sa fie climatizarea...
                          [/QUOTE]

                          Un pas în față, 2 înapoi... recircularea e pe partea accelerației, iar climatizarea e pe can, nu pe can multimedia(de unde a apărut ideea ?!!)

                          Eu am scris că trebuie urmărit poziția voleților, nu modificat, după verificare se poate vedea ce se poate face safe.
                          Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                          Comment


                          • Opaaaa. Atunci oare de ce nu am acces la ea ?
                            in dreptul randului "Climate control" nu-mi apare nimic. De aici am dedus ca fie trebuie sa modific pini la interfata, fie imi trebuie adaptor (metode de care a vorbit Gil26 cu doua pagini in urma, la pagina 10).
                            "recircularea e pe partea accelerației,". Bine ca nu m-am apucat sa sa scot mufele de la motorasele de langa filtrul de polen. Nu rezolvam nimic.
                            Attached Files

                            Comment


                            • t0rquemada ,eu am întrebat daca se poate reprograma, daca ziceai "da" poate apelam la tine contra cost. Nu am cerut nimic gratis
                              Urs a mea are flux de aer cu ventilatorul pe 0, chiar si daca dau pe recirculare si apoi inchid. Pe mine ma deranjeaza treaba asta

                              Comment


                              • In ECU Tweaker / Climate Control - ai tot ce trebuie , nu trebuie sa mai modifici niciun pin .
                                PS. Apk-ul si baza de date pe care am postat-o in celalalt topic .
                                Last edited by georgstelsib; 28 May 2020, 11:46.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google