Nivel Ulei Dupa Revizie 0.9 Tce

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Da, sigur.
    Un ulei de calitate nu are nevoie de niciun aditiv; are in el fix ce-i trebuie.
    Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

    Comment


    • #17
      In septembrie am facut si eu revizia si mi a bagat mecanicul 4,5 litri.Pe joja e ok,este la maxim.Este normal sa intre asa de mult?

      Comment


      • #18
        Scoant pt un motoras de 0.9? Dap...dar atat intra.

        Comment


        • #19
          Originally posted by Cosho View Post
          In septembrie am facut si eu revizia si mi a bagat mecanicul 4,5 litri.Pe joja e ok,este la maxim.Este normal sa intre asa de mult?
          Nu, trebuie 4,1 litri.

          Comment


          • #20
            +Filtru
            Aidca 4.5 este ok. Este la limita superioara a jojei...dar nu o depaseste.

            Comment


            • #21
              Ai dreptate bolovan,este la limita superioara,sper sa ramana asa,sa nu mai creasca....

              Comment


              • #22
                Daca creste...ai o problema cu motorul (apa intra in baie). El in timp o sa scada...50-200ml

                Comment


                • #23
                  In "Fisa de intretinere" producatorul da ca si capacitate medie a motorului 0,9 TCe 4,1 l de ulei. La ambele revizii efectuate pana acum mi s-au pus fix 4l si a fost schimbat filtrul de ulei. De fiecare data nivelul de ulei pe joja dupa schimb a fost situat cam cu 5 mm sub reperul de maxim. Ultima data am completat eu pana la maxim si nu a intrat mai mult de 100 ml. De doi ani verific nivelul uleiului doar intr-un singur loc, pe o suprafata complet plana si fara incarcatura. Schimburile au fost facute intre 7000 si 8000 km si intre ele nivelul a ramas constant pe joja.

                  Comment


                  • #24
                    Da,0,9 Tce are nevoie de 4,1 l de ulei,are distribuție pe lanț și o turbina care trebuiesc unse.

                    Comment


                    • #25
                      Vad ca sunt pareri impartite,deci pana la urma cum e?Sa las asa sau sa mai scot din ulei?Si cum il scot?))
                      t0rquemada o parere te rog?

                      Comment


                      • #26
                        1. Mașina pe plat, măcar 12 h să aibă timp să se scurgă tot uleiul în baie.
                        2. Verificare nivel ulei, 4L = 5mm sub maxim pe jojă, 4,1L e max pe jojă.
                        3. Se scoate cu un furtun și seringă sau pompă dedicată(Lidl) - atenție ce scoți nu se va mai putea refolosi.
                        Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                        Comment


                        • #27
                          Daca e la limita superioara las-o asa. Nu trebuie obligatoriu sa fie sub limita.
                          Nu iti bate capul asa de tare, e o cutie cu ulei sub niste fiare mari, nu e farmacie acolo.
                          ​​​​Nu se strica nimic nici daca pui un sfert de litru in plus. Oricum, nu e cazul.

                          Comment


                          • #28
                            Tu zici de un sfert de litru,dar mie mi a bagat jumate de litru....nici nu stiu ce sa mai zic acum...atata timp cat pe joja e la limita superioara,o sa las asa...oricum nu inteleg de ce a bagat mecanicul la revizie atat ulei,mi a zis ca atat a intrat....cum a verificat el nu inteleg,pe joja banuiesc...

                            Comment


                            • #29
                              Stie mecanicul ala ce vorbeste, a schimbat uleiul probabil la multe sute poate chiar mii de loganuri in servisul ala nu esti tu primul, stie el ce face Stai linistit, noi sa fim sanatosi !
                              Last edited by george.sce; 16 October 2019, 17:51.

                              Comment


                              • #30
                                Daca uleiul este cu mult peste limita superioara, există riscul de a se crea presiune prea mare in blocul motor și atunci sa vezi garnituri sparte .

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google