Dupa cum se stie, motoarele diesel euro 6 au filtru de particule. Din pacate, unii producatori nu au dotat masinile
si cu un martor care sa indice cand are loc fiecare regenerare a filtrului. Regimul de circulatie urban presupune
de multe ori functionarea motorului la turatii joase, lucru care nu face bine deloc unui motor diesel si filtrului
de particule. Mai mult, daca regenerarea filtrului nu are loc in mod corespunzator, asta duce la infundarea lui in timp.
Costurile de reparatie nu sunt deloc de neglijat, fie ca vorbim despre inlocuirea filtrului sau de eliminarea lui.
Nu demult am gasit pe forumul de la Opel(detin si un Opel cu DPF) o solutie destul de usor de pus in practica. Este
vorba despre montarea unui led pe cablajul degivrarii oglinzii care, atunci cand are loc regenerarea filtrului, se aprinde.
Cineva de acolo explica ca, in timpul regenerarii, pornesc mai multi consumatori, printre care si degivrarea oglinzilor
pentru a pune motorul sub o sarcina cat mai mare ca sa creasca consumul de motorina pentru a putea ajunge la o
temperatura ridicata pentru regenerare.
Stie cineva cum s-ar putea monta asa ceva pe Logan? Nu e ceva care sa fie indispensabil, dar e ceva care ar fi util.
Atasez un pdf cu instructiunile care trebuie urmate in cazul unui Opel Insignia. E in limba spaniola(doar asa l-am gasit),
dar nu e greu de inteles de cineva care are cunostinte.
Ce ziceti, ar fi o idee buna?
si cu un martor care sa indice cand are loc fiecare regenerare a filtrului. Regimul de circulatie urban presupune
de multe ori functionarea motorului la turatii joase, lucru care nu face bine deloc unui motor diesel si filtrului
de particule. Mai mult, daca regenerarea filtrului nu are loc in mod corespunzator, asta duce la infundarea lui in timp.
Costurile de reparatie nu sunt deloc de neglijat, fie ca vorbim despre inlocuirea filtrului sau de eliminarea lui.
Nu demult am gasit pe forumul de la Opel(detin si un Opel cu DPF) o solutie destul de usor de pus in practica. Este
vorba despre montarea unui led pe cablajul degivrarii oglinzii care, atunci cand are loc regenerarea filtrului, se aprinde.
Cineva de acolo explica ca, in timpul regenerarii, pornesc mai multi consumatori, printre care si degivrarea oglinzilor
pentru a pune motorul sub o sarcina cat mai mare ca sa creasca consumul de motorina pentru a putea ajunge la o
temperatura ridicata pentru regenerare.
Stie cineva cum s-ar putea monta asa ceva pe Logan? Nu e ceva care sa fie indispensabil, dar e ceva care ar fi util.
Atasez un pdf cu instructiunile care trebuie urmate in cazul unui Opel Insignia. E in limba spaniola(doar asa l-am gasit),
dar nu e greu de inteles de cineva care are cunostinte.
Ce ziceti, ar fi o idee buna?
Comment