Coduri Eroare Logan 2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Coduri Eroare Logan 2

    Am deschis topicul pentru cei care avem coduri de eroare la logan 2(nu am mai gasit sa fie alt topic deschis pe tema asta).


    Cu ajutorul colegului bciprian82 am vazut ca am 2 coduri de eroare:

    DTC0226F1 - pozitie clapeta acceleratie
    DTC053016 - tensiune scazuta senzor temperatura refrigerant

    Masina e 0.9 tce din 2014.

    Ati mai avut vreo unul una din erorile acestea? La eroarea cu aerul conditionat, mi se pare in ultima vreme ca nu mai da randament.

  • #2
    Trebuie sa mentionam ca masina avea contactul pus. In dreptul erorilor era cate un puct galben care clipea.
    Am incercat sa stergem erorile dar nu s-a putut. Aparea un mesaj cu pasii ce trebuie urmati pentru a le sterge.
    Am luat contactul, am deconectat clip-ul si l-am lasat asa cam un minut.
    Am conectat apoi sonda din nou cu contactul pus(sau poate motorul era chiar pornit) si aceste erori nu au mai aparut.
    Dar ideea e ca noi nu le-am sters.

    Attached Files
    Last edited by 77sky; 15 November 2020, 20:11.

    Comment


    • #3
      DTC0226F1 Senzor de final de cursă pedală de acceleraţie: Procedură de diagnosticare

      Control zonă din jurul pedalelor
      Verificaţi covorul planşeului pentru a vă asigura că nu obstrucţionează pedalele.
      Faceţi reparaţiile necesare.



      DTC053016 senzor de presiune fluid refrigerent : Metodă de Confirmare

      Procedură de aplicat pentru confirmarea codului DTC
      •Porniţi vehiculul şi aşteptaţi 5 minute, cu motorul la ralanti.
      •Activaţi aerul condiţionat.
      Codul DTC este prezent acum?
      Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

      Comment


      • #4
        A fost sters. Anul trecut am prins ceva oferta la dacia pt reincarcare si igienizare instalatie. E posibil sa fi bagat prea putin freon(pentru ca dupa operatiune raceste mult mai putin)?

        Comment


        • #5
          A doua oara cand am conectat sonda nu mai apareau erorile.
          Bogdan si-a inlocuit unitatea radio originala cu o navigatie originala. Acum ii apar cinci erori legate de radio(cele patru difuzoare si microfonul) desi navigatia a spus ca functioneaza bine. A doua oara cand am conectat clip-ul am mers pe modulul radio si de acolo am apasat butonul cu verificare finala. Cele doua erori de la injectie nu mai erau prezente, doar celelalte legate de radio.

          Oricum, nu am sters noi erorile. Au disparut ele

          Attached Files
          Last edited by 77sky; 15 November 2020, 20:06.

          Comment


          • #6
            Apar că a fost pornită fără boxe și microfon, logic de altfel
            Last edited by 77sky; 15 November 2020, 20:07.
            Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

            Comment


            • #7
              Cred ca de genul cum am facut eu cu becurile led, probate becurile pe rand/ cu si fără bec si au rămas erori.

              Comment


              • #8
                Ok, dar legat de eroarea cu senzorul de freon...se poate sa fie din cauza unei cantitati prea mici de freon?

                Comment


                • #9
                  Oricare sau toate
                  -cantitate mică de freon
                  -temperatură exterioară mică
                  -cablaj cu probleme
                  -baterie cu probleme

                  În capătul rândului cu eroarea un icon tip carte care îți deschide documentația, în română, mură'n'gură
                  Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                  Comment


                  • #10
                    Nu ne pricepem foarte bine la clip...doar am vazut erorile. Nu stiam daca stricam ceva sau nu

                    Comment


                    • #11
                      A mai avut cineva afisat codul acesta de eroare P0420 - Catalyst System Efficiency Below Threshold Bank 1.
                      A fost citit cu un adaptor obd si torque.
                      Masina este un logan 2, sce 0.9, sub 5000 km la bord.

                      Comment


                      • #12
                        Ala nu e cod standard CLiP.

                        Nu există SCe(nu sce/Sce/SCE) 0,9 ci doar 1,0 SCe sau pentru puriști SCe 999cm3
                        Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                        Comment


                        • #13
                          A mai intalnit cineva eroarea asta pe logan 2 1.2 16v,an 2013 ,Dtc 031509 dantura volant motor
                          Ce poate fi? De la senzor volanta nu cred ca este,pentru ca am incercat cu un senzor nou.
                          Noul Logan II 1.2 16V,75CP. Laureate
                          Solenza 1.4MPI,75Cp
                          Opel Astra G,Combi 1.7DTI 16V,75Cp

                          Comment


                          • #14
                            Ce ai făcut înainte de a apare eroarea ?

                            dtc031509 = variation du controle de position du vilebrequin non apprise, default composant non specifie

                            Trebuie reînvațat senzorul de turație, nu e plug&play, bolt-on etc
                            Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                            Comment


                            • #15
                              Am schimbat ambreiajul. Prin septembrie. Am refacut si reprgramarea senzorului cu clipul de vro 3 ori. Dar se aprinde check.ul,nu imediat cum pornesc,am mers cu masina si o saptamana si nu s.a aprins. Masina are si sistem gpl montat ulterior, dar nu cred ca este o cauza,pentru ca se aprinde atat pe rulaj in benzina sau gpl.
                              am gasit ceva pe un forum francez,ca poate fi si de la bujie,ele fiind acum setate pe o distanta a electrodului de 0.7. maine le voi mari putin distanta cu lera,la 0.8

                              Cum se reinvata mai exact senzorul? Poate nu procedez eu corect
                              Noul Logan II 1.2 16V,75CP. Laureate
                              Solenza 1.4MPI,75Cp
                              Opel Astra G,Combi 1.7DTI 16V,75Cp

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google