Tocmai de aceea le-am si mentionat \detaliat putin (se poate vedea ce implica), iar drept dovada cele doua service la care s-a apelat au citit erorile cu doua testere multimarca si cam atat, NU au rezolvat nimic pana acum, inca o dovada ca o diagnoza poate sa ajute dar aceasta trebuie urmata si de o analiza corespunzatoare, verificarile necesare aferente, etc. ... (si ramane de vazut cum, unde, cand, daca userul respectiv va rezolva asta, dar este "reparabila")
Coduri Eroare Logan 2
Collapse
X
-
Dupa foarte mult timp ieri am avut si eu o eroare in calculatorul ABS-ESP: DTCC42300 = DF201 = Informatii multiplexe TDB invalide, am “activat” imediat “planul de urgenta” , am analizat, sters, confirmat, verificat si analizat eroarea chiar daca stiam ca in ABS-ESP (calculator cu o viteza mare de comunicare) apar astfel de erori multiplex si am mai avut acum cativa ani doua plus una de cauciuc subumflat (cand am uitat sa reinitializez sistemul TPMS indirect la schimbarea anvelopelor iarna-vara) pe care la fel le-am sters \confirmat fara probleme.
Dar daca tot am facut o diagnosticare a ABS-ESP si TdB plus o analiza (imi place sa am \pastrez ZERO erori “pe linie” in toate calculatoarele masinii) citez aici procedura, poate este de folos si altora care au acest gen de erori:
DTCC42300 calculator virtual ABS-ESP : Metodă de Confirmare
Control coerenţă kilometraj
Identificaţi kilometrajul asociat cu DTC studiat, cu ajutorul contextului de apariţie a DTC.
Kilometrajul asociat cu DTC este apropiat sau mai recent decât kilometrajul de la ultima apariţie a simptomului descris de către client pe ordinul de reparaţie?
DA Treceţi la etapa următoare: >>>>>>>
NU Treceţi la DTC-ul următor sau procedaţi la diagnosticarea prin simptom: Up
Procedură de aplicat pentru confirmarea codului DTC
Întrerupeţi contactul, după metoda recomandată:
X000_607_000_F-Cablages - APC force/000000-Generic/501-Metodă Generică
Puneţi vehiculul sub alimentare +DC forţat după metoda recomandată:
X000_607_000_F-Cablages - APC force/000000-Generic/501-Metodă Generică
Aşteptaţi mai mult de 5 secunde.
RN-CLIP-DISPLAY-DEFAULTS ABS / ABR
Codul DTC este prezent acum?
DA Accedeţi la procedura de diagnosticare:
C999_040_006_O-calculator virtual ABS-ESP/C42300/106-Procedură de diagnosticare
NU Treceţi la DTC-ul următor sau procedaţi la diagnosticarea prin simptom: Up
DTCC42300 Calculator ABS-ESP virtual: Metodă de diagnosticare
Diagnosticarea tabloului de bord
Sistemul ABS/ESP nu este defect.
ABS/ESP este scos din funcţiune în urma unor informaţii neexploatabile de la tabloul de bord.
Efectuarea diagnosticării domeniului tabloului de bord:
RN-CLIP-DISPLAY-DEFAULTS TABLOU DE BORD
DTC-ul este prezent?
DA Transmiteţi problema la nivelul de expertiză superior:
X000_030_000_F-Extindere - operaţie generică/000000-Generic/501-Metodă Generică
NU Treceţi la DTC-ul următor sau procedaţi la diagnosticarea prin simptom.
- Likes 4
Comment
-
Salutari ! Am o problema cu golanul meu :
Logan 1.5 dci 2015
Eroare pe tester : " P0380 - Powertrain Glow Plug/Heater Circuit "A" '
Inlocuit bujii incandescente ( acelasi voltaj ca si cele vechi )
Inlocuit releu bujii
Verificat cablaj si siguranta 70 A
Problema inca persista . Cand este mai rece ( in special iarna ) porneste mai greu .
A mai patit cineva ? Care a fost rezolvarea , ce ar trebui sa mai verific ?Attached Files
Comment
-
Eu evit sa detaliez erorile generice Pxxxx citite cu aplicatii multimarca gen Torque sau CarScanner, preferabil este sa se faca o diagnoza conforma cu un tester dedicat (sau macar derivate), erorile sub forma DFxxx sau DTCxxxxxx fiind mult mai precise, apoi facuta o analiza si diagnosticare a acestora urmata de verificarile necesare facute in mod corespunzator \temeinic.
Totusi, pentru ca problemele cu circuitul de pre-postincalzire sunt destul de comune atasez pentru un X52 ex motor K9K626 (si masina din semnatura) procedura de diagnosticare a unei erori DF025 =DTC0380xx = CONEXIUNE DIAGNOSTIC CUTIE DE PREÎNCĂLZIRE plus alte cateva capturi legate de acesta, poate sunt de folos si altor colegi de forum (iar informatii, detalii, experiente, etc. despre releul si bujiile incandescent5e se gasesc destule pe acest forum).
- Likes 2
Comment
-
Recent am vazut alte doua erori destul de interesante si urate (active si cu martorul aprins in bord):
DF569 = DTC2263(22) = CIRCUIT DE SUPRAALIMENTARE
DF301 = DTC0101(22) = CIRCUIT DE ADMISIE AER
Din pacate nu s-au oferit mai multe informatii \detalii, atasez totusi doar un extras din procedura de diagnosticare a acestora pentru un X52 1.5 dCi (motor K9K626), poate sunt de folos si altor colegi de forum, se poate face cel putin “o idee” ce inseamna, ce si cum se verifica, etc. … rezolvarea putand sa fie de la caz la (ne)caz una mai simpla dar si una complicata implicand mai multe componente (se pot vedea detalii si despre acestea), investigatii, analize, verificari atat via diagnoza cat si electrice sau mecanice, necesitand si informatii, cunostinte, “unelte” adecvate.
Attached Files- Erori1.png (505.0 KB, 148 views)
- Erori2.png (442.8 KB, 143 views)
- Erori3.png (478.1 KB, 141 views)
- Erori4.png (522.0 KB, 133 views)
- Erori5.png (544.7 KB, 127 views)
- Erori6.png (547.8 KB, 113 views)
- LocatiiMufe1.png (748.4 KB, 114 views)
- LocatiiMufe2.png (812.2 KB, 106 views)
- LocatiiMufe3.png (504.4 KB, 110 views)
- Likes 1
Comment
-
Salut si bun venit in aceasta comunitate.
Legat de martorul ESC aprins destul de probabil fie s-a deconectat bateria neconform, fie cineva s-a “jucat” pe la roti, fie…
In prima faza poti incerca sa faci “reinvatarea” senzorului unghi volan: cu motorul pornit rotesti de volan maxim stanga, centru apoi maxim dreapta, sters eroarea.
Daca martorul tot ramane aprins opresti motorul, deblochezi capota, te dai jos din masina, inchizi usile, astepti 10-15 minute (sa se “descarce” totul), deconectezi bornele bateriei pentru vreo 30 minute, reconectezi bornele bateriei, inchizi capota, pornesti motorul si faci reinvatarea senzorului (volan maxim stanga, centru si maxim dreapta), opresti motorul si doar cu contactul pus stergi eroarea, apoi faci o tura cu masina (cu o viteza mai mare de 50 km\h).
Daca nici asta nu rezolva atunci se poate trece la procedura de diagnosticare a erorii DTC4051xx (si ultimele doua cifre conteaza dar in mare sunt aceleasi), vezi doar ca exemplu si atasat, cu mentiunea ca testerul \programul de diagnoza trebuie folosit in mod conform, altfel pot aparea si alte probleme.
- Likes 1
Comment
-
Salut. Este greu ca cineva sa te ajute bine \concret fara sa oferi alte detalii despre problema, diagnoza (ex ce tester s-a folosit) si masina (an de fabricatie, dotari, etc.), totusi doar ca info:
DTCA4C614 Grup motoventilator habitaclu: Procedură de diagnosticare
Control electric
Efectuaţi un control electric (izolare, continuitate, conectori, siguranţe)
Pentru a avea acces la metoda recomandată:
X000_610_000_F-Cablaj - control electric/000000-Generic/501-Metodă generică
Semnal
RN-NTSE-ACCESSWIRING-DIAGRAM-TYPE:principle
PRIMARY-WIRING-DIAGRAM-REF:1023 :MODUL PUTERE GMV AER CONDIŢIONAT
SIGNAL-CODE-REF:38LR :COMANDĂ VITEZA 2 VALOARE PRESTABILITĂ GMV HABITACLU
Controalele electrice sunt conforme?
DA Control electric finalizat: X000_030_000_F-Extindere - operaţie generică/000000-Generic/501-Metodă generică
NU Reparaţi cablajul:RN-RDC-ACCESS RDC-ELEMENT-REF:667 RDC-ELEMENT-DESC:cablaj
- Likes 1
Comment
-
Si procedura de confirmare:
Procedură de aplicat pentru confirmarea codului DTC
Puneţi vehiculul sub alimentare +DC impus.
RN-CLIP-LAUNCH-ACTUATOR Domain AER CONDIŢIONAT: AC001-GRUP MOTOVENTILATOR ABITACLU
RN-CLIP-DISPLAY-DEFAULTS AER CONDIŢIONAT
DTC-ul este prezent?
DA Treceţi la metoda de diagnosticare:
H000_010_004_O-grup motoventilator habitaclu/A4C612/106-Procedură de diagnosticare
NU Pentru a avea acces la controlul intermitent: X000_000_000_F-instrucţiuni generice dacă DTC-ul memorat nu se modifică în prezent/000000-Generic/501-Metodă Generică
Treceţi la DTC-ul următor sau procedaţi la diagnosticarea prin simptom:
- Likes 1
Comment
-
Salut si bun venit in aceasta comunitate. Despre afiseajul de pe computerul de bord vezi si manualul de utilizare:
(iar despre reinitializarea \resetarea autonomiei pana la revizie la Logan &Sandero II se gasesc destule discutii, informatii, experiente pe acest forum, doar ca ex si aici: https://www.loganclub.ro/forum/forum...schimbare-ulei )
Attached Files
Comment
-
Buna seara.
Am un Dacia Dokker an 2015, motorizare 1.6, 8 valve, Benzina/GPL de fabrica, EURO 5 si am o problema la ea in sensul ca in decelerare in treptele de viteza 2,3,4,5 daca o las in farana de motor de de la o turatie mai mare de 3250 turatii imi aprinde Check Engine (cand ajunge la 3250) si pe tester apare DTC 0315 (CAN CLIP) Dantura volant motor (compozant in stare proasta). Mentionez ca daca o las in frana de motor de la sa zicem 3200 nu se aprinde martorul, masina merge perfect.
Am inlocuit senzorul volant cu unul nou pe original dupa seria de sasiu si tot asa face.
Am curatat vololanta, am numarat dintii 58, masina cand am cumaparat-o nu avea aceasta problema, e a aparut dupa ce am dat rescriere calculatoare.
Daca ma poate ajuta cineva cu procedura de invatare a acelui senzor, va rog mult. Am tot incercat sa urc in treapta 3 pana la 4000 de ture o tina asa 4 secunde si apoi o las in frana de motor pana la 1200 de ture dar cum incerc sa fac asta dupa ce se da reprogramare si stergere defect cu clip, ea cand ajunge la 3250 ture aprinde martorul si nu il invata.
Multumesc anticipat.
Comment
Comment