Coduri Eroare Logan 2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Salut. Era bine daca atasai o poza cu eroarea in care sa se vada tot ecranul din CanClip si mai multe detalii despre “dupa ce am dat rescriere calculatoare” inclusiv “cum incerc sa fac asta dupa ce se da reprogramare si stergere defect cu clip, ea cand ajunge la 3250 ture aprinde martorul si nu il invata”.
    Totusi atasat doar ca exemplu (subliniez asta) procedura de diagnosticare a erorii DTC031509 =Senzor punct mort superior pentru un Dokker 1.6 SCe H4M plus procedura dupa reparatie cu reinitializarea programarea senzorului punct mort superior prin comanda RZ061 = Programare dantura volant motor, conditiile si modul cum se face in rulaj, verificarea starilor aferente din CLiP ET089 si ET895 =Programare dantura volant motor (trebuie sa fie “Efectuat”), mai adaug si procedura de demontare montare, schema electrica si doar ca ex codurile OE (desigur ca acestea se verifica doar pe baza seriei VIN) poate sunt de folos si altor colegi.
    Attached Files

    Comment


    • #62
      Dacă e dokker cu 1,6 euro 5 și s-a umblat la ambreiaj/volantă/senzor punct mort + procedură dedicată din clip(indiferent de versiune) = un mare fail (check engine +imposibilitate învatare pms), trebuie reprogramat calculatorul de injectie.
      Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

      Comment


      • #63
        Si din pacate acest lucru este "valabil" si la alte modele \motorizari, nu doar la Dokker (1.6 Euro5).

        Comment


        • #64
          Originally posted by Gil26 View Post
          Salut. Era bine daca atasai o poza cu eroarea in care sa se vada tot ecranul din CanClip si mai multe detalii despre “dupa ce am dat rescriere calculatoare” inclusiv “cum incerc sa fac asta dupa ce se da reprogramare si stergere defect cu clip, ea cand ajunge la 3250 ture aprinde martorul si nu il invata”.
          Totusi atasat doar ca exemplu (subliniez asta) procedura de diagnosticare a erorii DTC031509 =Senzor punct mort superior pentru un Dokker 1.6 SCe H4M plus procedura dupa reparatie cu reinitializarea programarea senzorului punct mort superior prin comanda RZ061 = Programare dantura volant motor, conditiile si modul cum se face in rulaj, verificarea starilor aferente din CLiP ET089 si ET895 =Programare dantura volant motor (trebuie sa fie “Efectuat”), mai adaug si procedura de demontare montare, schema electrica si doar ca ex codurile OE (desigur ca acestea se verifica doar pe baza seriei VIN) poate sunt de folos si altor colegi.
          Multumesc de raspuns dar motorul nu este 1.6 SCE este 1.6 K7M cel de 83 cp euto 5.

          Comment


          • #65
            Originally posted by t0rquemada View Post
            Dacă e dokker cu 1,6 euro 5 și s-a umblat la ambreiaj/volantă/senzor punct mort + procedură dedicată din clip(indiferent de versiune) = un mare fail (check engine +imposibilitate învatare pms), trebuie reprogramat calculatorul de injectie.
            Multumesc pentru raspuns dar aceasta operatiune cum si unde se poate face?

            Comment


            • #66
              in reprezentanta oficiala de uzina,
              se recomanda service renault/dacia sos Alexandriei cauti pe bogdan.

              Comment


              • #67
                Salut, am eroare P0340, iar după apariția erorii în bord am probleme cu pornirea, dacă mai șterg eroarea câteodată pornește. Am schimbat senzor la axa cu came cu magneti marelli, însă tot la fel face și nu vrea sa pornească, trebuie musai senzor original? Sau poate fi și senzorul de impulsuri la arborele cotit de vina? Poate a mai avut cineva probleme cu aceasta eroare.
                Attached Files

                Comment


                • #68
                  Salut.
                  Am un Logan mcv 2018 cu 0.9 tce si am urmatoarea problema: de cand am montat instalatia de gpl , mi-a aparut pe cilindrul 2 eroare p 0302. Exact din ziua urmatoare montarii gazului, pornirea la rece este de groaza, porneste si se opreste, trebuie date cateva chei sa o ia si cand o face , pleaca in 2 pistoane.
                  Erorile le citesc cu o chinezarie mica. Mentionez ca inainte de gaz nu aveam nici o eroare, nici o problema.
                  Pe gaz merge cum trebuie, pe benzina porneste greu. Dupa ce se incalzeste, nu mai are nici o problema.
                  Inca nu am facut o diagnoza cu softuri dedicate, stiu pe cineva ,dar nu ma bazez pe el, asa ca daca ma puteti ajuta sa diagnostichez corect si sa o fac sa mearga in parametrii, va raman indatorat.
                  Multumesc pentru rabdare, am vrut sa descriu cam tot.

                  Comment


                  • #69
                    Probabil de nou ai un injector GPL care nu este 100% etanș și scapă gaz (puțin) peste noapte, dar se acumulează în admisie și prima pornire se face pe GPL+Benzină în mod "ilegal" - de unde și pornirea foarte grea.

                    Poți testa prin închiderea robinetului de siguranță de la rezervorul de GPL înainte de a parca peste noapte. A doua zi prima pornire ar trebui să fie "la sfert"...
                    Logan III Comfort ECO-G 100, Iulie 2021, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălzite+Climă, P. Comfort, P. Parking 2, volan piele, geam. el. sp.

                    Comment


                    • #70
                      Marius1978 , eroarea P0302 este una generica multimarca, dar daca chinezaria aia mica este o clona conforma (se poate verifica si cu ex aplicatia ELM327Identifier) atunci poti instala un program de diagnoza derivat din CLiP ex PyRen sau PyClip si diagnostica mult mai bine (si singur) masina.

                      PS: iar ceea ce a scris colegul DFA este destul de probabil.

                      Comment


                      • #71
                        Am scanat chinezaria si pare a fi buna.
                        acum trebuie sa caut un program bun, am vazut pe la rusi unul.
                        Attached Files

                        Comment


                        • #72
                          Conform scanarii si pozelor atasate aceasta clona ELM327 NU este buna, softul interfetei a fost "manarit" de fratele chinez , NU suporta comenzi ATAL si ATPS, etc. ... deci NU poate sa fie folosita cu programele de diagnoza derivate Dacia \Renault (cel mult poate cu aplicatii generice gen Torque, dar si cu acestea poate sa citeasca "balarii", clone ca acestea trebuie aruncate la gunoi din pacate ).
                          Last edited by Gil26; 2 September 2024, 17:28.

                          Comment


                          • #73
                            Salut. Am rezolvat problema mea , era din legaturile injectoarelor de gaz. La montarea instalatiei, unul din baietii de acolo a legat cumva invers toate firele injectoarelor. Din cauza asta pornea prost, amestecul era foarte bogat, majoritar benzina. Gaz nu a consumat decat foarte putin. Dupa inversarea firelor, masina porneste normal, fara nici un fel de problema si au disparut si erorile de rateuri de pe cilindrii.

                            Comment


                            • #74
                              Pe un alt topic s-a scris asta:

                              Originally posted by mihaibombea View Post
                              Logan 1.5 dci din 2016, se aprinde martor ESP in timpul mersului.Daca se oprește motorul cat timp martorul este aprins, nu mai pornește decât dacă se deconectează bateria 15÷20 minute.Daca se continua deplasarea cu martorul aprins, după câteva minute se stinge și dacă se oprește motorul reporneste normal.Pe perioada cat martorul ESP este aprins motorul parca zmuceste puțin însă nu pierde din putere, iar dacă se solicita AC-ul, acesta nu pornește, de asemeni nici geamul de la șofer nu funcționează.Nu am fost atent daca START-STOP mai funcționează.Diagnoza făcută cu PyClip Dacia da următoarele erori:
                              1.Unitate Centrală habitaclu DF013 circuit semnalizare stânga și DF200 circuit contact pedala frana.
                              2.Aer condiționat DF144 tensiune alimentare calculator.
                              3.Directie asistata DF072 senzor unghi volan, DF083 informație multiplex ABS/ESP absența și DF073 senzor unghi volan.
                              Daca are cineva idee cu ce ar trebui sa încep.​


                              Si raspund aici strict referitor la codurile de eroare.
                              De obicei cand apar multe erori si “pomul de craciun” este bine sa se verifice bateria masinii si circuitul de incarcare \alimentare, chiar daca nu s-au oferit alte detalii atasez doar ca exemplu un extras din procedurile de diagnosticare ale acestor erori cu mentiunea ca DF144 =Tensiune alimentare calculator chiar daca este in AC face trimitere la TdB, important era si statusul acestor erori, daca sunt sunt si altele in celelalte calculatoare mai ales ABS /ABR care este destul de “sensibil” la ele, etc., oricum primul pas este metoda de confirmare apoi se poate trece la analiza si diagnosticarea lor, functie de rezultate se pot face si verificarile necesare.
                              Mai atasez ca exemplu si schemele electrice locatiile si mufele contactorului lumini stop si semnalizare lumini stanga, poate sunt de folos si altor colegi de forum.
                              Attached Files

                              Comment


                              • #75
                                Cauza și rezolvarea multor probleme apărute pe benzinare Păi ai pus GPL ™
                                Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google