Coduri Eroare Logan 2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Salut. Era bine daca atasai o poza cu eroarea in care sa se vada tot ecranul din CanClip si mai multe detalii despre “dupa ce am dat rescriere calculatoare” inclusiv “cum incerc sa fac asta dupa ce se da reprogramare si stergere defect cu clip, ea cand ajunge la 3250 ture aprinde martorul si nu il invata”.
    Totusi atasat doar ca exemplu (subliniez asta) procedura de diagnosticare a erorii DTC031509 =Senzor punct mort superior pentru un Dokker 1.6 SCe H4M plus procedura dupa reparatie cu reinitializarea programarea senzorului punct mort superior prin comanda RZ061 = Programare dantura volant motor, conditiile si modul cum se face in rulaj, verificarea starilor aferente din CLiP ET089 si ET895 =Programare dantura volant motor (trebuie sa fie “Efectuat”), mai adaug si procedura de demontare montare, schema electrica si doar ca ex codurile OE (desigur ca acestea se verifica doar pe baza seriei VIN) poate sunt de folos si altor colegi.
    Attached Files

    Comment


    • #62
      Dacă e dokker cu 1,6 euro 5 și s-a umblat la ambreiaj/volantă/senzor punct mort + procedură dedicată din clip(indiferent de versiune) = un mare fail (check engine +imposibilitate învatare pms), trebuie reprogramat calculatorul de injectie.
      Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

      Comment


      • #63
        Si din pacate acest lucru este "valabil" si la alte modele \motorizari, nu doar la Dokker (1.6 Euro5).

        Comment


        • #64
          Originally posted by Gil26 View Post
          Salut. Era bine daca atasai o poza cu eroarea in care sa se vada tot ecranul din CanClip si mai multe detalii despre “dupa ce am dat rescriere calculatoare” inclusiv “cum incerc sa fac asta dupa ce se da reprogramare si stergere defect cu clip, ea cand ajunge la 3250 ture aprinde martorul si nu il invata”.
          Totusi atasat doar ca exemplu (subliniez asta) procedura de diagnosticare a erorii DTC031509 =Senzor punct mort superior pentru un Dokker 1.6 SCe H4M plus procedura dupa reparatie cu reinitializarea programarea senzorului punct mort superior prin comanda RZ061 = Programare dantura volant motor, conditiile si modul cum se face in rulaj, verificarea starilor aferente din CLiP ET089 si ET895 =Programare dantura volant motor (trebuie sa fie “Efectuat”), mai adaug si procedura de demontare montare, schema electrica si doar ca ex codurile OE (desigur ca acestea se verifica doar pe baza seriei VIN) poate sunt de folos si altor colegi.
          Multumesc de raspuns dar motorul nu este 1.6 SCE este 1.6 K7M cel de 83 cp euto 5.

          Comment


          • #65
            Originally posted by t0rquemada View Post
            Dacă e dokker cu 1,6 euro 5 și s-a umblat la ambreiaj/volantă/senzor punct mort + procedură dedicată din clip(indiferent de versiune) = un mare fail (check engine +imposibilitate învatare pms), trebuie reprogramat calculatorul de injectie.
            Multumesc pentru raspuns dar aceasta operatiune cum si unde se poate face?

            Comment


            • #66
              in reprezentanta oficiala de uzina,
              se recomanda service renault/dacia sos Alexandriei cauti pe bogdan.

              Comment


              • #67
                Salut, am eroare P0340, iar după apariția erorii în bord am probleme cu pornirea, dacă mai șterg eroarea câteodată pornește. Am schimbat senzor la axa cu came cu magneti marelli, însă tot la fel face și nu vrea sa pornească, trebuie musai senzor original? Sau poate fi și senzorul de impulsuri la arborele cotit de vina? Poate a mai avut cineva probleme cu aceasta eroare.
                Attached Files

                Comment


                • #68
                  Salut.
                  Am un Logan mcv 2018 cu 0.9 tce si am urmatoarea problema: de cand am montat instalatia de gpl , mi-a aparut pe cilindrul 2 eroare p 0302. Exact din ziua urmatoare montarii gazului, pornirea la rece este de groaza, porneste si se opreste, trebuie date cateva chei sa o ia si cand o face , pleaca in 2 pistoane.
                  Erorile le citesc cu o chinezarie mica. Mentionez ca inainte de gaz nu aveam nici o eroare, nici o problema.
                  Pe gaz merge cum trebuie, pe benzina porneste greu. Dupa ce se incalzeste, nu mai are nici o problema.
                  Inca nu am facut o diagnoza cu softuri dedicate, stiu pe cineva ,dar nu ma bazez pe el, asa ca daca ma puteti ajuta sa diagnostichez corect si sa o fac sa mearga in parametrii, va raman indatorat.
                  Multumesc pentru rabdare, am vrut sa descriu cam tot.

                  Comment


                  • #69
                    Probabil de nou ai un injector GPL care nu este 100% etanș și scapă gaz (puțin) peste noapte, dar se acumulează în admisie și prima pornire se face pe GPL+Benzină în mod "ilegal" - de unde și pornirea foarte grea.

                    Poți testa prin închiderea robinetului de siguranță de la rezervorul de GPL înainte de a parca peste noapte. A doua zi prima pornire ar trebui să fie "la sfert"...
                    Logan III Comfort ECO-G 100, Iulie 2021, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălzite+Climă, P. Comfort, P. Parking 2, volan piele, geam. el. sp.

                    Comment


                    • #70
                      Marius1978 , eroarea P0302 este una generica multimarca, dar daca chinezaria aia mica este o clona conforma (se poate verifica si cu ex aplicatia ELM327Identifier) atunci poti instala un program de diagnoza derivat din CLiP ex PyRen sau PyClip si diagnostica mult mai bine (si singur) masina.

                      PS: iar ceea ce a scris colegul DFA este destul de probabil.

                      Comment


                      • #71
                        Am scanat chinezaria si pare a fi buna.
                        acum trebuie sa caut un program bun, am vazut pe la rusi unul.
                        Attached Files

                        Comment


                        • #72
                          Conform scanarii si pozelor atasate aceasta clona ELM327 NU este buna, softul interfetei a fost "manarit" de fratele chinez , NU suporta comenzi ATAL si ATPS, etc. ... deci NU poate sa fie folosita cu programele de diagnoza derivate Dacia \Renault (cel mult poate cu aplicatii generice gen Torque, dar si cu acestea poate sa citeasca "balarii", clone ca acestea trebuie aruncate la gunoi din pacate ).
                          Last edited by Gil26; 5 days ago.

                          Comment

                          Working...
                          X
                          Anulare DPF
                          Politica de Securitate Google