Martor "check Engine" Antipoluare Aprins Logan 1,0 SCe

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Martor "check Engine" Antipoluare Aprins Logan 1,0 SCe

    Salutare tuturor

    De aproximativ o saptamana am intrat in posesia unui Logan 2 1.0 Sce nou si am urmatoarea problema. Pana in momentul de fata am facut aproximativ 125km si nu o utilizez zilnic. Astazi dupa aproximativ 45km parcursi pana la destinatie, la intoarcere catre casa s-a aprins martorul "check engine'' si nu s-a mai stins deloc. Motorul functioneaza normal n-am sesizat nicio anomalie, se tureaza bine nimic suspect. Care ar putea fi cauza? Ar trebui sa apelez la garantie pentru o diagnoza sau sa astept poate se stinge pana la urma?
    Ca idee la plecare din reprezentanta (masina avea 4km pe bord) am alimentat 10L benzina MOL de 95 am parcurs aproximativ 30 ok fara martor aprins. Azi dimineata inainte de plecare am alimentat inca 10L Rompetrol de 95 parcurs cei 45km ok fara martor aprins. La intoarcere dupa aproximativ o ora de stationare la pornire se aprinde martorul si sta aprins pana am ajuns acasa. Inainte cu 5 km de ajunge acasa am alimentat cu inca aprox 8L Rompetrol de 98 in speranta ca se va stinge dar degeaba.
    Din cate stiu atat MOL cat si Rompetrol au carburanti buni si nu stiu daca acest lucru ar fi dus la aprinderea martorului sau eu stiu...Pe vechiul Logan din 2007 pe care-l alimentez preponderent din Rompetrol n-am avut niciodata probleme cu acest martor.
    As dori ceva sfaturi sau pareri ce as putea face pentru a rezolva problema
    Multumesc

  • #2
    As dori ceva sfaturi sau pareri ce as putea face pentru a rezolva problema
    Fuguta la reprezentanta; ai garantie asa ca nu trebuie sa-ti bati d-ta capul pentru rezolvare.
    Asta e singurul sfat pe care ti-l pot da.
    Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

    Comment


    • #3
      Cred ca aceasta va fi solutia daca si maine va fi aprins martorul. Nu prea e ok ce se intampla daca este masina noua. Multumesc

      Comment


      • #4
        probabil se intreaba de ce nu alimentezi mai mult...

        Comment


        • #5
          Salutare!
          La un Logan cu motor 1.2 am patit la fel in prima iarna, aveam doar cateva sute de km si era condus rar, pe distante scurte.Au constatat ca se crease condens care a creat cristale de gheata si , ghinion, un cristal de gheata a ajuns pe un senzor..s-a schimbat uleiul pe garantie si nu am mai patit, dar am evitat distante scurte iarna.

          Comment


          • #6
            interesant. Tb să-mi fac timp să ajung la reprezentanta să vedem care este treaba. Înseamnă că eu daca merg pe distante scurte o să am mai mereu martorul aprins. Nu mi se pare ok deloc la un benzinar...altfel as fi ales un diesel

            Comment


            • #7
              Codens se creaza in orice motor la temperaturi foarte scazute, doar ca se elimina in mers..la mine a fosf ghinion ca era un ger sanatos afara.
              Mergi numaidecat la reprezentanta, ei vor gasi eroarea memorata, e interesant sa vedem ce hibe apar la bestiile acestea de motoare.

              Comment


              • #8
                Astăzi au fost -4 grade cât am parcurs drumul Pitești -Curtea de Argeș și inapoi conform termometrului mașinii. Era frig dar nu pot spune că a fost chiar ger dar eu știu...

                Oricum mulțumit de motoraș momentan. În ăștia 120km cât am până nu-mi dau seama prea bine dar pare ok. Mult mai economic decât motorul de 1.6 de pe un Logan din 2007 pe care îl dețin dar și sesizabil mai puturos...Dar ce sa ceri la 1l?
                Last edited by augustus8186; 14 January 2018, 20:54. Reason: Automerged Doublepost

                Comment


                • #9
                  Motoarele sunt din ce in ce mai economice
                  1.6 consumă mai mult decât 1.4
                  1.4 mai mult decât 1.2
                  1.2 mai mult decât 1.0

                  Si motoarele de 1.4, 1.2, si 1.0 sunt similare ca si putere, tot 75 cai putere

                  Acum sunt din ce in ce mai des întâlnite motoarele cu turbina, precum cele de 0.9
                  Consum mic si putere mare

                  Comment


                  • #10
                    Eu utilizez frecvent, chiar si zilnic 3 variante de benzinare: 1.2 16v (euro5) pe Logan cu vreo 34.000km, 1.16V (euro 6 pe Dokker) cu 16.000km si 1.0 la Logan cu vreo 1400 km..pe toate se circula cate o singura persoana, fara bagaje sau alte incarcaturi.

                    Nu ma laud, nici nu cred ca este efect de placebo, dar 1.0 mi se pare foarte sprinten si potrivit pentru rutina zilnica..desigur, la mers extraurban la un moment dat se inmoaie, dar pana la 130-140 se duce vioi (la 150 oricum se opreste).. dar imi place foarte mult comparand cu 1.2 care mi se pare un butuc ce zornaie sau cu 1.16 16v (Euro6) ce pare un bunic resuscitat, gurmand inrait ce pare ca franeaza de pe la 120 (nu mai zic ca daca e pe ECO ai terminat-o)..
                    Consumul la 1.0 SCE e de vis, sper doar sa nu apara alte probleme..Renault insa nu a avut motoare cu (prea mari) probleme..

                    PS: desigur, nu se compara nimic cu un Logan I MCV cu motor diesel de 90 cp, acela cu 2 usi la portbagaj: consum, stabilitate, demaraj, depasiri..pretul era insa pe masura..

                    Comment


                    • #11
                      Voi chiar nu cititi tillul topicului in care postati? Pentru impresii avem topic dedicat.
                      Aici se discuta, sau asa ar trebui, despre cu totul altceva.
                      Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                      Comment


                      • #12
                        Am patit-o si eu : P0138 - tensiune prea mare pe sonda lambda 2 .
                        Motorul mergea normal , masina nu are decat 46 000 km.
                        Am schimbat sonda cu una de la dezmembrari ( masina donoare avusese 4000 km ) si de atunci , 1000 km , nu am mai avut probleme.

                        Comment


                        • #13
                          Patit cu si eu cu check engine. Alimentasem de la Petrom. S-a stins dupa cativa kilometri. De atunci nu mai alimentez de la Petrom.
                          Daca nu se stinge mergi la garantie.
                          Cateva reguli in alimentare. Nu lasa niciodata sa intre pe rosu rezervorul. Gunoaiele acolo stau, plus ca incingi pompa de benzina. Nu mai alimenta de la diversi producatori cu cate 5 litri sau 10. Fa plinul si gata. Se termina, iar plinul. Si vorba ca nu sunt bani de plin e gresita (unde e cazul si nu sunt bani). Oricum daca pui cate 10 litri la un moment dat atingi 50 litri.
                          Last edited by Archangel80; 15 January 2018, 16:05.

                          Comment


                          • #14
                            sub nicio forma nu e normal martorul ala aprins in bord la un motor nou ca al colegului.
                            Oricum du-te in reprezentanta sa-ti vada eroarea ( chiar daca dispare e bine sa te duci, pentru linistea ta )
                            Cat despre benzina, eu alimentez numai de la petrom si n-am avut probleme in cei 3 ani de cand am masina. Vad ca tu bagi litri putini si de la benzinarii diferite. Eu zic ca e bine sa te stabilizezi cu o benzinarie anume la care sa faci plinul si sa mergi din plin pe plin ... Si sa ramai fidel lor si numai in situatii exceptionale sa mai bagi de la altii. Iarna mi-am facut obiceiul sa bag de 99, n-am avut o pornire ratata de cand o am, prima cheie porneste perfect indiferent de ce-i afara

                            Comment


                            • #15
                              Am sunat la reprezentanta si m-au chemat să pună testerul să vedem ce s-a intamplat rămâne să văd când voi putea ajunge la ei ținând cont că momentan nu o folosesc zilnic.
                              În privinta alimentarilor țin întotdeauna cont să nu ajung pe roșu foarte rar mi se întâmplă asta. Pe vechiul Logan alimentez preponderent cu minim 10l de obicei din Rompetrol si n-am avut niciodată probleme ținând cont că am si Gpl pe el. Masina în cauză a fost pe roșu doar când am luat-o din reprezentanta si in 50m am alimentat-o cu 10l benzina Mol de 95. Nu cred că este vina benzinei dar nu se știe niciodată. Rămâne să ajung cu ea la garanție să văd ce eroare s-a memorat.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google