Salutare tuturor
De aproximativ o saptamana am intrat in posesia unui Logan 2 1.0 Sce nou si am urmatoarea problema. Pana in momentul de fata am facut aproximativ 125km si nu o utilizez zilnic. Astazi dupa aproximativ 45km parcursi pana la destinatie, la intoarcere catre casa s-a aprins martorul "check engine'' si nu s-a mai stins deloc. Motorul functioneaza normal n-am sesizat nicio anomalie, se tureaza bine nimic suspect. Care ar putea fi cauza? Ar trebui sa apelez la garantie pentru o diagnoza sau sa astept poate se stinge pana la urma?
Ca idee la plecare din reprezentanta (masina avea 4km pe bord) am alimentat 10L benzina MOL de 95 am parcurs aproximativ 30 ok fara martor aprins. Azi dimineata inainte de plecare am alimentat inca 10L Rompetrol de 95 parcurs cei 45km ok fara martor aprins. La intoarcere dupa aproximativ o ora de stationare la pornire se aprinde martorul si sta aprins pana am ajuns acasa. Inainte cu 5 km de ajunge acasa am alimentat cu inca aprox 8L Rompetrol de 98 in speranta ca se va stinge dar degeaba.
Din cate stiu atat MOL cat si Rompetrol au carburanti buni si nu stiu daca acest lucru ar fi dus la aprinderea martorului sau eu stiu...Pe vechiul Logan din 2007 pe care-l alimentez preponderent din Rompetrol n-am avut niciodata probleme cu acest martor.
As dori ceva sfaturi sau pareri ce as putea face pentru a rezolva problema
Multumesc
De aproximativ o saptamana am intrat in posesia unui Logan 2 1.0 Sce nou si am urmatoarea problema. Pana in momentul de fata am facut aproximativ 125km si nu o utilizez zilnic. Astazi dupa aproximativ 45km parcursi pana la destinatie, la intoarcere catre casa s-a aprins martorul "check engine'' si nu s-a mai stins deloc. Motorul functioneaza normal n-am sesizat nicio anomalie, se tureaza bine nimic suspect. Care ar putea fi cauza? Ar trebui sa apelez la garantie pentru o diagnoza sau sa astept poate se stinge pana la urma?
Ca idee la plecare din reprezentanta (masina avea 4km pe bord) am alimentat 10L benzina MOL de 95 am parcurs aproximativ 30 ok fara martor aprins. Azi dimineata inainte de plecare am alimentat inca 10L Rompetrol de 95 parcurs cei 45km ok fara martor aprins. La intoarcere dupa aproximativ o ora de stationare la pornire se aprinde martorul si sta aprins pana am ajuns acasa. Inainte cu 5 km de ajunge acasa am alimentat cu inca aprox 8L Rompetrol de 98 in speranta ca se va stinge dar degeaba.
Din cate stiu atat MOL cat si Rompetrol au carburanti buni si nu stiu daca acest lucru ar fi dus la aprinderea martorului sau eu stiu...Pe vechiul Logan din 2007 pe care-l alimentez preponderent din Rompetrol n-am avut niciodata probleme cu acest martor.
As dori ceva sfaturi sau pareri ce as putea face pentru a rezolva problema
Multumesc
Comment