Chiar astăzi mi-au schimbat catalizatorul, sper sa nu mai aibă probleme, a mea e din fabruarie 2017 și am luat-o din reprezentanta pe 8 ianuarie 2018.
Martor "check Engine" Antipoluare Aprins Logan 1,0 SCe
Collapse
X
-
Si eu am cautat de curiozitate dar n-am gasit pentru tipul asta de motor dar comparand cu celelalte tipuri de catalizatoare care se pun pe motoare din generatii mai vechi pe Dacia cred ca sare binisor de 1000Ron unul de origine. De la service nu am primit nimic sa vad un pret nici in carnetul de garantie nu s-a trecut nimic
Comment
-
Se pare ca aceste catalizatoare au avut o hiba din fabricatie. Acum uzina ar fi constatat ca apare eroare in urma utilizarii unui anumit tip de carburant si se pare ca vor fi efectuate si chemari in service pentru schimbare pe garantie..teoretic..
Aaa mi s-a precizat de la dealerul local..eh am fost cu alta situatie..
Comment
-
Din ce am constatat pe propria piele si din alte cazuri asemănătoare cu al meu se pare că eroarea in cauza apare destul de repede până în 100-200km si deci mașinile respective trebuie să fie în garanție. Să sperăm că nu vom avea probleme după mai multe mii de km sau după ce mașinile ies din garanție. Pe vechiul Logan care are 11 ani și peste 100.000km si instalație GPL (nu de fabrica) nu am avut niciodată probleme cu catalizatorul indiferent de unde am alimentat atât benzina cât și Gpl. Din ce stiu catalizatorul este în general o piesă fiabila si nu se strica așa ușor nu am nicio cunoștință posesor de mașină din gama Dacia care să fi avut probleme cu catalizatorul
Comment
-
nici eu nu am auzit pana acum de catalizatoare benzina defecte in cateva sute de km la masini noi. doar la 2 defecte ma pot gandi :
1. neetanseitate - adica apar fisuri si gazele ies fara sa mai fie filtrate -
2. infundare - pot doar sa presupun ca e datorita condensului sau a vaporilor de benzina nearsa
oricum ar fi nu vad de ce aceasta problema apare doar la inceput in primii 100 sau 200 km si nu ar putea aparea si dupa aceea.o/____\o
(i)
.........
Comment
-
Am avut un logan 1.4 mpi, masina de munca (asta prin 2008) care era folosita pentru distributie, a vazut Romania in lung si in lat. La aproape 2 ani de zile vechime am ajutat un prieten sa treaca de itp, la masina lui nu ii ieseau noxele motorizare tot de 1.4 numai ca de la peugeot. Dupa ce am facut noxele cu loganul inginerul de la statie a zis ca e la limita cu noxele.
Comment
-
1.4 si 1.6 8 supape au gazele la limita din cauza motorului, nu a catalizatorului. diagrama de distributie, constructia motorului, nu permit norma mai mare de e5 decat cu scaderea puterii. e3 si e4 sunt limita de bun simt a acelor motoare. catalizatorul poate suferi de pe urma constructiei motorului, a felului in care e ars combustibilul. daca imi amintesc bine, doar 1.6mpi a fost e5, 1.4 a fost inlocuit de 1.2 cand s-a trecut la e5. iar 1.6_16v mai sus de e6 nu trece, iar e6 e deja cam tras de par pt motorul respectivDemocratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
1,4 8v K7J a fost euro3 și euro4
1,6 8v K7M a fost euro3, euro4 și euro5 X90, X52, X67, X92
1,6 16v K4M a fost euro4 și euro5
1,2 16v D4F a fost euro5 și euro6
1,6 16v H4M e euro5(nu s-a montat pe Dacia, doar Renault și LADA) și euro6 cu sau fără S&S
1,0 16v B4D e euro6 cu sau fără S&S
0,9 12v H4B e euro5 și euro6Last edited by t0rquemada; 5 February 2018, 11:19.Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.
Comment
Comment