hai sa va dau subiect de discutie, ca tot se "plangea" cineva mai sus ca nu mai sunt ptr 1.0SCE. o sa citez din postul meu de pe alt thread:
"Dacia Logan 1.0Sce, fabricatie 2017, 600km ... pornit masina azi, vibratii majore la motor si caroserie fata (de ziceai ca e cutremul de peste 7 grade) , apoi se aprind martorii in bord. cel care arata ca un motor (antipoluare) portocaliu clipea, iar celalalt de deasupra care arata ca la EKG (electrocardiograma) aprins continuu portocaliu. repornit de 2-3 ori , fara sa o turez deloc sau sa plec de pe loc ... miros greu de sulf si miros de incins. deschid capota ... pe motor spate unde vine acel cablu albastru in partea de jos era rosu incandescent, foarte vizibil (noapte afara). acum am citit ca este o problema la multe motoare 1.0 mai ales cele fabricate in 2017 (masinile). am sunat si la cineva de la reprezentanta Dacia si mi-a spus ca numai in ultimele 2 luni au schimbat cateva catalizatoare la acest tip de motor de pe logan (toate pe masini noi pana in 2000km). mi se pare bataie de joc. sunt mai mult ca sigur ca Dacia stie de aceasta problema si dupa cum se vede nu e singulara si incep sa apara din ce in ce mai multe masini ... si tace malc. nu vad niciun comunicat oficial dacia sau o rechemare in masa la service ptr cele care probabil fac parte dintr-un lot cu defecte de fabricatie. nu stiu daca voi cei care ati avut problema asta , sau asemanatoare ati ridicat capota sa verificati acea fisa. acolo ardea mocnit ,clar era metal incins, inauntru in capatul firului in carcasa de metal (aluminiu sau ce o fi). am stat langa ea pana s-a racit , mi-a fost frica ca fiind aproape de benzina sau ulei sa nu ia foc si sa faca poc. nu ma pricep la mecanica, dar imi e si frica sa o mai pornesc si sa ajung cu ea in service. maine voi lua legatura oficial cu Dacia, atat reprezentanta cat si la fabrica. mai am 2 dacia logan modele 2004 si 2008 si timp de 8-9 ani nu am schimbat nimic la ele (cu exceptia consumabilelor, ulei, filtre , pe la roti cate ceva, mai o toba ruginita) si nici nu am avut probleme cu motoarele de 1.4 (40000-50000km)."
asta a fost acum cateva zile. ca sa completez , imi vor ridica masina cu "troaca" lor si ii vor schimba catalizatorul in garantie (si inca cateva alte piese pe care in momentul de fata nu le stiu) ... da catalizatorul ,la masina absolut noua cu 600km rulati. si cum am zis si mai sus ,nu e un caz singular sau exceptional, ci peste tot in tara la reprezentate au aparut masini cu 1.0SCE cu aceeasi problema , masini care nu depaseau 1000-2000km rulati. astept "pupaciosii" de la Dacia sa ma contrazica. pe langa asta masina putea oricand sa ia foc si sa faca boom (cu toata familia mea in ea), acel foc deschis de la motor pe acea fisa cred ca depasea 400-500grade C (o estimare acceptabila zic eu, fiind vorba de un metal incins-rosu perfect vizibil) . voi incerca sa ajung la o intelegere amiabila cu ei pe partea de daune morale , in caz contrar cred ca urmeaza instanta de judecata (am asa o presimtire ca nu va fi singura problema care va aparea la acest motor/masina in viitorul apropiat).
"Dacia Logan 1.0Sce, fabricatie 2017, 600km ... pornit masina azi, vibratii majore la motor si caroserie fata (de ziceai ca e cutremul de peste 7 grade) , apoi se aprind martorii in bord. cel care arata ca un motor (antipoluare) portocaliu clipea, iar celalalt de deasupra care arata ca la EKG (electrocardiograma) aprins continuu portocaliu. repornit de 2-3 ori , fara sa o turez deloc sau sa plec de pe loc ... miros greu de sulf si miros de incins. deschid capota ... pe motor spate unde vine acel cablu albastru in partea de jos era rosu incandescent, foarte vizibil (noapte afara). acum am citit ca este o problema la multe motoare 1.0 mai ales cele fabricate in 2017 (masinile). am sunat si la cineva de la reprezentanta Dacia si mi-a spus ca numai in ultimele 2 luni au schimbat cateva catalizatoare la acest tip de motor de pe logan (toate pe masini noi pana in 2000km). mi se pare bataie de joc. sunt mai mult ca sigur ca Dacia stie de aceasta problema si dupa cum se vede nu e singulara si incep sa apara din ce in ce mai multe masini ... si tace malc. nu vad niciun comunicat oficial dacia sau o rechemare in masa la service ptr cele care probabil fac parte dintr-un lot cu defecte de fabricatie. nu stiu daca voi cei care ati avut problema asta , sau asemanatoare ati ridicat capota sa verificati acea fisa. acolo ardea mocnit ,clar era metal incins, inauntru in capatul firului in carcasa de metal (aluminiu sau ce o fi). am stat langa ea pana s-a racit , mi-a fost frica ca fiind aproape de benzina sau ulei sa nu ia foc si sa faca poc. nu ma pricep la mecanica, dar imi e si frica sa o mai pornesc si sa ajung cu ea in service. maine voi lua legatura oficial cu Dacia, atat reprezentanta cat si la fabrica. mai am 2 dacia logan modele 2004 si 2008 si timp de 8-9 ani nu am schimbat nimic la ele (cu exceptia consumabilelor, ulei, filtre , pe la roti cate ceva, mai o toba ruginita) si nici nu am avut probleme cu motoarele de 1.4 (40000-50000km)."
asta a fost acum cateva zile. ca sa completez , imi vor ridica masina cu "troaca" lor si ii vor schimba catalizatorul in garantie (si inca cateva alte piese pe care in momentul de fata nu le stiu) ... da catalizatorul ,la masina absolut noua cu 600km rulati. si cum am zis si mai sus ,nu e un caz singular sau exceptional, ci peste tot in tara la reprezentate au aparut masini cu 1.0SCE cu aceeasi problema , masini care nu depaseau 1000-2000km rulati. astept "pupaciosii" de la Dacia sa ma contrazica. pe langa asta masina putea oricand sa ia foc si sa faca boom (cu toata familia mea in ea), acel foc deschis de la motor pe acea fisa cred ca depasea 400-500grade C (o estimare acceptabila zic eu, fiind vorba de un metal incins-rosu perfect vizibil) . voi incerca sa ajung la o intelegere amiabila cu ei pe partea de daune morale , in caz contrar cred ca urmeaza instanta de judecata (am asa o presimtire ca nu va fi singura problema care va aparea la acest motor/masina in viitorul apropiat).
Comment