1.0 SCe Probleme pornire

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • hai sa va dau subiect de discutie, ca tot se "plangea" cineva mai sus ca nu mai sunt ptr 1.0SCE. o sa citez din postul meu de pe alt thread:

    "Dacia Logan 1.0Sce, fabricatie 2017, 600km ... pornit masina azi, vibratii majore la motor si caroserie fata (de ziceai ca e cutremul de peste 7 grade) , apoi se aprind martorii in bord. cel care arata ca un motor (antipoluare) portocaliu clipea, iar celalalt de deasupra care arata ca la EKG (electrocardiograma) aprins continuu portocaliu. repornit de 2-3 ori , fara sa o turez deloc sau sa plec de pe loc ... miros greu de sulf si miros de incins. deschid capota ... pe motor spate unde vine acel cablu albastru in partea de jos era rosu incandescent, foarte vizibil (noapte afara). acum am citit ca este o problema la multe motoare 1.0 mai ales cele fabricate in 2017 (masinile). am sunat si la cineva de la reprezentanta Dacia si mi-a spus ca numai in ultimele 2 luni au schimbat cateva catalizatoare la acest tip de motor de pe logan (toate pe masini noi pana in 2000km). mi se pare bataie de joc. sunt mai mult ca sigur ca Dacia stie de aceasta problema si dupa cum se vede nu e singulara si incep sa apara din ce in ce mai multe masini ... si tace malc. nu vad niciun comunicat oficial dacia sau o rechemare in masa la service ptr cele care probabil fac parte dintr-un lot cu defecte de fabricatie. nu stiu daca voi cei care ati avut problema asta , sau asemanatoare ati ridicat capota sa verificati acea fisa. acolo ardea mocnit ,clar era metal incins, inauntru in capatul firului in carcasa de metal (aluminiu sau ce o fi). am stat langa ea pana s-a racit , mi-a fost frica ca fiind aproape de benzina sau ulei sa nu ia foc si sa faca poc. nu ma pricep la mecanica, dar imi e si frica sa o mai pornesc si sa ajung cu ea in service. maine voi lua legatura oficial cu Dacia, atat reprezentanta cat si la fabrica. mai am 2 dacia logan modele 2004 si 2008 si timp de 8-9 ani nu am schimbat nimic la ele (cu exceptia consumabilelor, ulei, filtre , pe la roti cate ceva, mai o toba ruginita) si nici nu am avut probleme cu motoarele de 1.4 (40000-50000km)."

    asta a fost acum cateva zile. ca sa completez , imi vor ridica masina cu "troaca" lor si ii vor schimba catalizatorul in garantie (si inca cateva alte piese pe care in momentul de fata nu le stiu) ... da catalizatorul ,la masina absolut noua cu 600km rulati. si cum am zis si mai sus ,nu e un caz singular sau exceptional, ci peste tot in tara la reprezentate au aparut masini cu 1.0SCE cu aceeasi problema , masini care nu depaseau 1000-2000km rulati. astept "pupaciosii" de la Dacia sa ma contrazica. pe langa asta masina putea oricand sa ia foc si sa faca boom (cu toata familia mea in ea), acel foc deschis de la motor pe acea fisa cred ca depasea 400-500grade C (o estimare acceptabila zic eu, fiind vorba de un metal incins-rosu perfect vizibil) . voi incerca sa ajung la o intelegere amiabila cu ei pe partea de daune morale , in caz contrar cred ca urmeaza instanta de judecata (am asa o presimtire ca nu va fi singura problema care va aparea la acest motor/masina in viitorul apropiat).

    Comment


    • Zic sa le dai troaca înapoi, sa îți dea bani pe mașină plus daune morale.
      Au tăiat la costuri, de ți-e teama sa mai meri cu mașina, ca să nu iei foc. Rușine Dacia!

      Comment


      • off topic: cred ca cei de la Dacia si-au indreptat toata "atentia" catre modelul Duster, sa iasa bine, ca se vinde cel mai bine la export (in vest), si aduce ce mai mare valoare adaugata la profitul Renault, iar pentru fraierii din Romania, best seller-ul (Logan), este din ce in ce mai prost, cu din ce in ce mai multe probleme. Pana acum oricine putea spune orice de rau despre Logan, dar marea majoritate erau de acord ca este fiabil. S-a dus si asta. Cel putin cu 1.0 Dacia a dat-o de gard. Chiar si la Dacia mea, am spus de mai multe ori, se simte ca este mai "proasta" ca vechea masina (Logan L1 ph1).
        gata cu off topic, scuze

        Comment


        • Bun; alte probleme de pornire la motorasul de 1l.
          On topic, va rog.
          Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

          Comment


          • Doar ca sa facem haz de necaz: poate avem filtru de particule pe motoarele 1.0 SCE si se regenereaza si noi nu stim..

            Comment


            • De cateva zile sunt posesorul unui Sandero Laureate cu motorizarea 1.0 sce.
              Am observat ca atunci cand o pornesc la rece aud ceva ca o bataie, sa spunem ca de la traiectul de la toba cand se slabesc tampoanele dar undeva in zona centrala mai aproape de motor.
              A mai intalnic cineva asa ceva la motorizarea aceasta?
              Multumesc!

              Comment


              • Azi era un Logan 1,0 SCe dlcu vechime de 1 an de zile, cu problema "nu pornește și din ce am auzit, aștepta aprobare de la Dacia sa înlocuiască baia de ulei".
                Bujiile erau ude și cei din service le-a recomandat sa schimbe bujiile pe cheltuiala proprie ca sunt consumabile, omul fiind tare nemulțumit.

                Comment


                • Impreuna cu un amic care este mecanic am descoperit sursa zgomotului si anume capota. Pana acum eu nu ma mai intalnit o capota care sa aiba un joc asa vizibil inchisa fiind. Am realizat cand am pornit motorul rece cu capota ridicata si nu am mai auzit bataia, zgomotul.
                  O sa merg la service sa vad ce pot face ca sa o mai reglez putin.

                  Comment


                  • Bobo, solutia a fost mentionata de ceilalti colegj si cu alte motorizari: cheder de Dacie 1300 montat sub capota..Elimjna mirosul si diminueaza si prafuirea..

                    ..adica elimina zgomotul si trepidatiile..
                    Last edited by vali2008; 14 March 2018, 22:57. Reason: Automerged Doublepost

                    Comment


                    • Originally posted by abc View Post
                      @eugen.rusu5
                      cateva comentarii, cu respect (fara absolut nicio intentie de polemica)
                      Nu mi se pare deloc OK sa renunti la garantie. Garantia are rostul ei indiferent de produs sau de marca. Deasemenea nu mi se pare deloc OK sa faci modificari la masina. Ambele actiuni (renuntarea la garantie si modificarea masinii) pot avea uneori consecinte grave asupra nervilor si mai ales asupra bugetului propietarului.
                      asta e mentalitatea noastra, a romanilor,regulile le facem noi, nu ni le impun altii...

                      Originally posted by sadicu View Post
                      Pai n-are rost sa mai comentam, s-a ajuns sa fie ca la Click/Cancan , daca nu e ceva nasol e degeaba.
                      Posesorii de 1.0 Sce nu mai au loc sa-si dea cu parerea ca vine tropeta sa ne zica ce de rahat e Dacia.
                      Al meu merge bine si n-am avut nicio problema cu el.
                      Probabil a fost dintr-un lot "sfintit" care era pentru piata din vest fabricat sub marca Renault.
                      as vrea si eu un lot identic,treb sa-mi soseasca intr-o luna: victory:
                      Last edited by alex1ioan; 16 March 2018, 12:03. Reason: Automerged Doublepost

                      Comment


                      • Primul post si deja tragi lumea de urechi. Ai inceput bine.

                        Iar "modificarea" operata de eugen rusu implica montarea unei instalatii GPL, nu demontase motorul ca sa-i puna chiulasa performanta, arbore cotit pentru masini sport etc.

                        Cat timp motorul este construit sa functioneze si cu GPL, eu nu consider asta o modificare adusa masinii.

                        PS: lucrezi la/pentru Dacia?

                        Comment


                        • Originally posted by mr.K View Post
                          Primul post si deja tragi lumea de urechi. Ai inceput bine.

                          Iar "modificarea" operata de eugen rusu implica montarea unei instalatii GPL, nu demontase motorul ca sa-i puna chiulasa performanta, arbore cotit pentru masini sport etc.

                          Cat timp motorul este construit sa functioneze si cu GPL, eu nu consider asta o modificare adusa masinii.

                          PS: lucrezi la/pentru Dacia?
                          am obs ca ai o fixatie cu treaba asta.NU,nu lucrez la Dacia, vb doar ca suntem un popor mandru ce nu acceptam sfaturi si reguli.Atata timp cat Dacia se absolva de vina daca se fac modificari, ce rost mai au lamentarile?

                          Comment


                          • Originally posted by mr.K View Post
                            Cat timp motorul este construit sa functioneze si cu GPL, eu nu consider asta o modificare adusa masinii.
                            Cum ai ajuns la concluzia ca motorul de 1.0 care se vinde in Romania este construit sa functioneze si cu gpl? Scrie acest lucru in manualul de utilizare a masinii? Este trecut acolo in mod explicit faptul ca posesorul poate monta, daca doreste, o instalatie gpl (eventual o marca anume si intr-un anume service)? Se specifica ca motorul functioneaza atat cu benzina cat si cu gpl sau doar cu benzina? Spre exemplu motorul de 0.9 alimentat cu benzina este diferit de cel de 0.9 care are gpl din fabrica. Adica pe motorul de 0.9 alimentat cu benzina nu este corect sa montezi o instalatie gpl chiar daca este identica cu cea care se monteaza in fabrica pe motorul de 0.9 si chiar daca montajul se face "in cel mai autorizat" service.

                            Comment


                            • Sfatul meu e sa fii cat mai ontopic, pe topicul asta nu discutam ce fel de popor suntem.
                              Ca sa fiu si eu off topic, daca apari din senin ca sa iei apararea Dacia, ce concluzie putem trage?

                              Cum ai ajuns la concluzia ca motorul de 1.0 care se vinde in Romania este construit sa functioneze si cu gpl?
                              abc, la tine in manual scrie ca functioneaza si cu GPL?
                              De cand te intereseaza ce dracu scrie in manual, cand tu ai de 10 ani distributia neschimbata?
                              In Brazilllia, 1.0 sce merge si cu etanol.

                              Sa vedem peste cat timp vom ajunge la concluzia ca 1.0 e cel mai mare esec dintre motorizarile cu benzina Renault, ca a inceput bine, pare cam fragil.
                              Last edited by mr.K; 16 March 2018, 13:02.

                              Comment


                              • Salutare!
                                Nu au rost discutiile in contradictoriu.. Colegul Torquemada a postat zilele trecute codurule diferite de motor 1.0 SCE: fara GPL si cu GPL.
                                In toata istoria Dacia de dupa 2004, mereu au fost coduri diferite pentru motorul cu GPL din fabrica.
                                Acuma, la 1.4 si 1.6 nu au fost probleme dupa montarea instalatiilor aftermarket, fiind motoare "de tanc", sunt multi astfel de utilizatori ce au instalatii de ani de zile si nu au avut probleme.
                                Doar ca in vremurile actuale sunt alte motoare..sa zicem cu mai multa electronica..si utilizarea in alte co ditii decat cele specificate de constructor poate crea anumite anomalii..daca mai ai si norocul sa apelezi la garantie..e bjne sa nu fie acolo instalatia.
                                Desi, dak mergi la revizie si ai GPL pus ulterior, nu se supara nimeni, iti ia banul fara discutii..

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google