1.0 SCe Probleme pornire

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by barsene View Post
    Ms pt. dezbatere, e in garantie, o voi duce la un service autorizat, e motor 1.0 sce.
    Personal cred ca daca era de la bujii, pornea totusi si mergea sacadat.
    Pe mine ma intriga faptul ca e masina noua. Sunt curios daca e o problema de lot si mai au si altii problema asta...
    Ceva asemanator am patit si eu. La mine e oarecum o poveste mai lunga pentru ca a mea a fost într-un service pentru niste reparatii(un bou a trântit o scara pe ea la nici o luna).
    Dupa reparatie am plecat bine mersi acasa. Seara a trebuit sa fac un drum mai lung si a început calvarul. La rece motorul mergea bine dar dupa încalzire era un calvar, mergea în suturi, relantiul nu era rotund.
    Am fost la service-ul care a facut reparatia si mi-au spus ca atunci când au vrut sa o scoata din cuptor a refuzat sa mai porneasca si avea cam 900km rulati. Mi-au spus ca bujiile erau "înecate" si ca le-ar fii suflat si atât.
    Ca sa nu mai lungesc postul dupa ce am fost la reprezentanta mi-au schimbat bujiile si deocamdata vad ca e totul ok.
    Initial am crezut ca cei de la service-ul unde am facut reparatia au facut ceva la bujii, dar dupa patania ta tind sa cred ca e altceva.
    Acelasi motor 1.0 sce.
    Last edited by hijack3000; 24 January 2018, 19:56.

    Comment


    • #17
      Alt motor, alte probleme la Dacia. Bafta!

      Comment


      • #18
        Eu am o intrebare offtopic: si cu motoarele 1.4 mpi, 1.6 16v au fost probleme cum sunt la 1.0 si 0.9?

        Comment


        • #19
          Motoarele alea aveau deja cel putin 7 ani vechime pana au fost puse pe Logan 1. Nu cred ca are rost sa comparam. Toate problemele au fost rezolvate pana sa ajunga pe Logan.
          I have no special talent. I am only passionately curious.

          Comment


          • #20
            Am fost tractat in service pr garantie. Erau bujiile ude. Le a curatat si problema a fost rzolvata pt moment. Ultima oara am alimentst de la rompetrol....

            Comment


            • #21
              intrebarea e de ce s-au udat si ce se face ca sa se remedieze, sau tot la 1000km ai o tractare gratis in service?
              Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

              Comment


              • #22
                Eu nu am avut problema asta. Am aproape 6000km. Bine de știut că așa se aude când sunt bujiile ude. Unii sunt probabil dezamăgiți că nu e o problema de motor generala...

                Comment


                • #23
                  .....

                  In urma cu 2 luni un vecin a fost sunat de la meridian sa ridice un logan 1.0 sce.
                  Masina era spalata , lustruita ,pregatita pentru vanzare.
                  Cand a vrut sa plece cu ea , surpriza , nu pornea.
                  Va dati seama ce a fost la gura lui .
                  A lasat masina acolo bineinteles si le-a zis ca el numai vrea masina in cauza.
                  Problema era ca mai statea o luna pana ii venea alta masina cel putin asa i-a explicat un individ de la vanzari.
                  A lasat masina pentru investigatii si urma sa-l anunte cand depisteaza problema.
                  A fost sunat a doua zi sa vina sa-si ridice masina .
                  Problema : cica eroare de soft.
                  Daca ii spuneau ca erau bujiile trebuia sa urmeze si alte explicatii asa ca au bagat problema cu softul.
                  Masina are vreo 5000 km si nu au mai fost probleme

                  Comment


                  • #24
                    Bujiile se umezeau cand primeau prea multa benzina la tragerea manuala a socului. Situatia nu mai este valabila pentru masinile noi unde sonda Lambda trimite semnal la calculator si acesta comanda injectia in parametri optimi. Bujiile se uda datorita unei proate comunicari sonda / calculator / injectie.
                    Bujiile ancrasate sunt bujiile care au depuneri solide in special pe electrodul central si izolatie . Sunt generate de produsele de ardere (in special al uleiului de proasta calitate) si de proasta alegere a temperaturii bujiei ( bujii mai calde sau mai reci) care nu mai reusesc sa se autocurete.
                    Deci la service si nu accepta sa-ti schimbe doar bujiile.

                    Comment


                    • #25
                      Sau poate la pornire au fost efectuate mai multe calcari ale acceleratiei..altfel nu imi imaginez cum sa se umezeasca bujiile..
                      Desi chiar sj in carte se orecuzeaza sa nh se calce acceleratia la pornire..valabil de la primele modele de Logan.
                      PS:sincer, nh as fu ridicat o masina care nh porneste, chair si remediata problema, fara un discount suplimentar/substantial. Am patit-o si eu, dar a mea a pornit jnitial, apoi nu mai avea benzina..

                      Comment


                      • #26
                        La una cu injectie ii poti calca pedala de acceleratie pana faci gaura in podea. Atat timp cat motorul nu a pornit ecu nu iti i-a in considerare pedala de acceleratie.
                        La cele cu carburator este o alta poveste.
                        Este un post pe forum deschis tot cu o motorizare pe benzina in care userul a precizat ca i s-a aprins martorul de poluare sau "check engine". Zicea ca se va duce in service cu masina, dar pe forum nu cred ca a mai venit cu raspunsul.
                        Daca era din cauza sondei lamba atunci se leaga raspunsul problemei cu ce a zis colegul georgstelsib in postul cu nr.24.
                        L.E: Am gasit topicul: http://www.loganclub.ro/forum/martor...ce-t59780.html
                        Last edited by RazvanF; 25 January 2018, 21:01.

                        Comment


                        • #27
                          dupa intelegerea mea, bujie ancrasata e bujia cu depuneri (cum zicea si georgstelsib), iar bujia umeda e de la amestec bogat, dar care are indicele d etemperatura ok. de la ce vine amestecul bogat, fara ca ecu sa apinda check engine-ul? citirea eronata a temperaturii, caz in care amestecul bogat devine "regula", fara a mai tine cont de lambda, cel putin pana motorul nu e cald? sonda lambda cu rateuri? contacte imperfecte? inteleg ca motorul e nou, dar in afara de faptul c-au scos un piston, managementul motorului tot ala e ca si acum 30 de ani: masori temperatura, depresiunea (sau debitul la alea cu debitmetru), bagi benzina dupa harta d einjectie, cu corctia de temperatura si indice de sarcina. asta e valabil indiferent de tipul de injectie, indiferent de numarul de cilindrii, indiferent ca e aspirat sau turbo...mie-mi scapa de ce bujiile sunt ude si n-avem eroare in bord. sau e si nu ne-a spus colegul de ea. si nu-s convins ca schimbarea lor cu unele identice rezolva problema.
                          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                          Comment


                          • #28
                            Insa nici macar nu au fost schimbate bujiile..erau doar "ude"..
                            Colegul a mentionat ca au fost doar curatate (pe principiul cheltuieli minime) pentru ca oricum, depuneri nu prea avea cand sa faca, motorul nu a facut nici rodajul de 1000 km.
                            Deci, cel putin teoretic, se va repeta..ramane de vazut..

                            Comment


                            • #29
                              poate intr-adevar bujiile sunt modelul gresit, atunci nu era normal sa le inlocuiasca, nu doar sa le curete? ma gandesc (si sper) ca vorbim de cazuri izolate, dar era normal ca cei din service sa dea o explicatie.
                              Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                              Comment


                              • #30
                                Model gresit? Difera bujiile de la 0.9 tce fatade cele de la 1.0 sce?
                                Daca da, poate fi plauzibil.....altfel NU!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google