Revizii/reparatii 1.0 SCe

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Parca scrie ca se injumatateste perioada de service. Daca era anual, devine la fiecare sase luni.

    Comment


    • Daca tot e sa mergem "dupa ureche", motoarele pe benzina se incalzesc mai reepde si, deci ajung in parametri mai repede.
      Viteza medie la masina cu pricina e de 29.7 km/h..iar martorul de revizie s-a aprins cu aprox o saptamana inante de a implini 1 an de la ridicarea de la dealer..
      Deci, pica chestia cu mersul necorespunzator.
      Am vecini (hai, vecine, dar fara sa fiu rautacios), care merg cu masina pentru 500 m - 1 km pana la magazin si inapoi, pana la farmacie si inapoi..am masini la serviciu utilizate in oras cate 2-3 km (predate la 5 ani in perfecta stare)..si nu au nimic masinile..

      Dar la asta a mea, noua, dupa ce ii pun doar benzina mai scumpa, evit distantele scurte, destul de des o scot la plimbari mai lungi, apare martor de poluare..acum, inteleg ca or fi cu un lot de piese defecte (nu ar fi singurul producator, nu va fi nici ultimul, se intampla si pe la case mai mari), dar sa faca chemare si sa le inlocuiasca. Ma deranjeaza ca, desi se cunoaste problema, am fost la revizie si am pierdut o zi, acum iar trebuie sa semnez prezenta..

      Comment


      • Nu are nici o legătură cu "mersul", am semnalat și eu pe forum problema cu catalizatoarele la 1.0 sce, important e că se schimbă și de preferabil, pe garanție. Toate marcile au probleme, cum ai spus, tocmai Daia am optat pt o mașină nouă, pe care mi-am putut-o permite, sa am garanție.

        Comment


        • ..si fusei azi cu masina la reprezentanta. Dupa verificari, diagnosticul a fost cel asteptat: se va schimba catalizatorul. Si pana sa vina (se pare ca nu e pe stoc si nici la uzina, va dura pana spre sfarsitul lunii), a fost stearsa eroarea si ne reauzim de indata ce apare noul catalizator.
          Pana atunci, benzina si talpa..sunt cueios cand se va reaprinde martorul..

          Comment


          • Salut
            Exact același lucru l-am pățit vali2008 si eu doar ca masina avea doar vreo 300km. Este curios ca la tine a durat mult mai mult pană sa se aprindă dacă face parte din acelasi lot de catalizatoare defecte. Dupa stergerea erorii martorului de catre cei din service cand am fost la constatare la fel mi-au spus că se va reaprinde si trebuie inlocuit catalizatorul cu recomandarea de a folosi mașina cât mai puțin sau deloc. Bineînțeles ca martorul s-a reaprins in maxim vreo 10km. A doua zi am dus masina in service si am lasat-o acolo aproape o săptămână din lipsa de piesa pe stoc. Am procedat așa deoarece încă aveam fosta masina si ma puteam folosi de ea dar altfel n-as fi lasat-o. Baftă!

            Comment


            • Nu mai poneste. Masina luata in toamna asta. Sfaturii, sugestii? Nu sunt martori aprinsi pe bord. Benzina este. Motor 1.0 sce

              Comment


              • Service...
                Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

                Comment


                • se pare ca este o problema care apare din ce in ce mai des. Se shimba bujiile care se pare ca se uda. de curiozitate, folosesti rar masina, pe distante scurte?

                  Comment


                  • Originally posted by C.Mike View Post
                    Nu mai poneste. Masina luata in toamna asta. Sfaturii, sugestii? Nu sunt martori aprinsi pe bord. Benzina este. Motor 1.0 sce
                    asa face toate...

                    Comment


                    • Foarte constructiv, ce sa zic. E in spiritul postarilor dumitale; sa nu iesi din tipar.
                      Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                      Comment


                      • Bujiile ude sunt un efect, cauza trebuie cautata in alta parte. Cauza poate fi injectie de benzina prost programata sau defecta, software prost gandit, orice alta cauza care conduce la lipsa aprinderii si udarea bujiilor cu benzina.

                        Comment


                        • Am incercat sa o pornesc si acum o ora. Este moarta. Invarte electromotorul si atat. Nici un semn de aprindere, nici o tendinta, nimic. . Masina are 1000 km.

                          Comment


                          • Originally posted by C.Mike View Post
                            Am incercat sa o pornesc si acum o ora. Este moarta. Invarte electromotorul si atat. Nici un semn de aprindere, nici o tendinta, nimic. . Masina are 1000 km.
                            Acum exact un an. aceasi situație. Platformă..schimbat bujii.ajustat softul dozaj, (probabil resetat amestecul). de atunci....apă, paie și bătaie, consumul este f. bun. am deja 11500 km.

                            Comment


                            • Baniuesc ca acolo se va ajunge si in acest caz. Mersi de informatii.
                              Bag seama ca uzina Mioveni (aka Dacia) ar trebuii sa se reprofileze pe fabricat viori. Sau nuuuu, fabricatul viorilor necesita o anumita precizie. Mai bine tambale.

                              Comment


                              • Salutare!
                                Regret ce ai patit, dar e ow garantie si se va rezolva..la un SH nu ai fi avut aceasta sansa. E suparatoare chestia cu timpul pieedut..
                                Au fost ceva simptome inainte, de genul trepidatii, rateuri la pornire, ceva martori aprinsi?
                                Daca are 1000 km, presupun ca abia ai luat-o, de 1-2 luni, i-ai facut corect rodajul, s-a mers cu precadere in oras/distante scurte?
                                Multumesc. Bafta!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google